Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tulee isona ???

Vierailija
08.09.2015 |

Onko teillä muilla ollut aina joku ns. haaveammatti, johon olette tähdänneet ja joka on se "oma juttu"?
Itselläni ei ole koskaan ollut haaveammattia, mutta mielessä oli aina eräs ammatti, joka ei sitten kuitenkaan ollut se "oma juttu".

Nyt sitten kuumeisesti pohdin, mitä seuraavaksi...mikä kiinnostaa (monet alat kiinnostaa) ja mikä olisi mahdollista tässä elämäntilanteessa

Kertokaapa nyt teidän haaveammatit ja missä ammatissa/millaisessa työssä olette nyt. Suositteletteko työtä/ammattia mulle? Miksi?

Jos saisin tästä jotain ideoita omaan tulevaisuuteen :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro millainen olet ja mistä kiinnostunut ja mitä tähän mennessä opiskellut niin on helpompi suositella :)

Vierailija
2/7 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantapummi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ennustava tekstinsyöttö oli muuttanut muille sanan mulle sanaksi. Mutta ei anneta sen häiritä :)

Itse olen kiinnostunut kaupallisesta alasta sekä hyvinvoinnista(henkinen sekä fyysinen). Kuitenkaan sairaanhoitajaksi en halua. Myös psykologia kiinnostaa. Miksei yrittäjyyskin.
Olen erittäin eläväinen ja kova höpöttämään. Mutta huippumyyjää minusta ei saa :D Deadlinet ok, myyntitavoitteet ei :)

Ap

Vierailija
4/7 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään alkuun olet päässyt, kun jo tiedostat mikä sinua kiinnostaa. Nyt vaan jatkat etsintää ja omien tavoitteiden pohtimista, niin eiköhän se oikea ala löydy. Voin tietysti sanoa, että sinusta tulee poliisi isona, mutta voi olla ettei se pidä ihan paikkaansa. Ota selvää ja ajattele aivoillasi, onnea matkaan!

Vierailija
6/7 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt pääni jo puhki. Poliisi on ollut myös harkinnassa :)

Ap

Vierailija
7/7 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi sosiaalisuuS on tosi hyvä! Siitä on helppo valita vaan ala mikä kiinnostaa:) mitähän itse keksisi kun oon todella arka ja kammoan sosiaalisia tilanteita mutta ei oikein ole myöskään älykkyyttä siunaantunut :D siivoojan työt on ok jos pääsee siivoamaan vaikka toimistoja silloin kun siellä ei ole ketään. Mutta vähän liian yksitoikkoista. Mua kiinnostaa joku luova tekeminen, kuten ompelu mutta käsityöt ei oikein mene kaupaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä