Filan valkoiset paksupohjaiset lenkkarit yli nelikymppisellä naisella
Kommentit (21)
Jos noin epävarma itsestään niin laita mieluummin mummolenkkarit, ei ketään kiinnosta ikäsi ja vaatteesi.
Ketä kiinnostaa? Me kaikki kuollaan joku päivä, jos haluat käyttää tiettyjä kenkiä niin käytä
Siitä vaan. Käyttää niitä Dannykin.
Mun mielestä eivät sovi kenellekään. Mutta eihän minua tarvitse miellyttää :)
Pihtiputtaalla mummo pitää semmoisia.
Tarttis tietää miltä ne näyttää.
Mutta muuten, mitä yli 40v naisen sitten "pitäisi" käyttää? Jotain mummotohveleita? Miksi? Ja mummotkin voi käyttää vaikka stilettoja, jos vain ryhti antaa myöten.
Itselläni on valkoiset paksupohjaiset Karhun lenkkarit
Minä ainakin käytän mitä haluan ja elän kuten halua iästä viis.
Sopii mutta huonot jalassa (?). Ostaisin oikeat vaellus/juoksukengät.
niillähän on hyvä kävellä jos on vaikka plantaarifaskiitti ajattelin itsekkin ostaa kun on kaikkia jalkateräongelmia. vaikka olen jo 60v.
https://www.google.com/search?q=fila+paksupohjaiset+lenkkarit&client=fi…
Tarkoitatko ap noita?
Itse en käyttäisi, mutta vain koska eivät miellytä minua ulkonäöllisesti.
Sen sijaan muita nahkaisia paksupohjaisia kenkiä minulta kyllä löytyy, mustat nahkaiset ja valkoiset myös. Käytön myös mustia DrMartensin klassikkomaihareita ja valkoisia joissa niitäkin paksumpi pohja. Eikä noissa Vagabondinkaan varrellisissa nahkakengissäni ihan ohut pohja ole..
10 (46v)
Joko aloittaja on tooooosi epävarma tai jos kyselee muiden tossuista, hitsinkö väliä mitä kukin käyttää?
Moni lenkkari näyttää nykyään mummolenkkareilta, ehkä se pohja jotenkin joustaa. Ja pelkää että näyttää mummolta joka tapauksessa.
Pitkät lahkeet liehumaan päälle. Avot.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin epävarma itsestään niin laita mieluummin mummolenkkarit, ei ketään kiinnosta ikäsi ja vaatteesi.
Eikö valkoiset paksupohjaiset juuri olekin mummolenkkarit?! 🤔
Mieluusti vähän kermanvalkoiset.
Toiset ehdottoman mummopläägät on kolhot, matalakantaiset läskipohjat eli loaferit
Vierailija kirjoitti:
Sopii mutta huonot jalassa (?). Ostaisin oikeat vaellus/juoksukengät.
Juuri näin. Jos oikeasti kävelee paljon, kannattaa mieluummin ostaa oikeat, hyvännäköiset lenkkarit eikä citytossuja. Kiva kun on tämä lenkkarimuoti, niinvoi mekonkin kanssa pitää mukavia kenkiä. Eli niitä lenkkeilyyn tarkoitettuja, eikä vain niitä ulkonäöltään matkivia.
Sopii. Kaikki saa käyttää ihan just sellaisia vaatteita, kuin haluavat.