En jaksa enää tekopyhiä blogeja!!!
Oikeesti miten kaikki bloggaajat ovat rikkaita, koti on sisustettu valkoisella.(sairaaloissakin on enemmän väriä) ja siellä asuu muka lapsia??
Kaikki lapset pukeutuu vain pop,molo,rodin yms vaatteisiin. Parisuhdekkin on ihanaa, aina se meidän jaska jaksaa hemmotella ja tuoda rahaa kotiin, joka viikonloppu mennään ulkomaille tai kylpylään lomalle.
Joka pv ootd kuvia; arvontaa ja ilmaisen sälän kehumista! Siiis yök, mitä tekopyhää shaibaa!
Ja parasta on se että suurinosa on jotain parikymppisii äitejä ja osa ilman koulutusta. Mua alkaa jo niin tulee korvista ulos, että lopetin hetkeks blogien lukemisen!
Kohtalotovereita? :D
Kommentit (57)
Naisten blogit kaikki taitaa olla vertailua toistensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:33"]
Naisten blogit kaikki taitaa olla vertailua toistensa kanssa.
[/quote]
Sun kirjoitukset taitaa kaikki olla perusteettomia yleistyksiä.
mä en muista mikä blogi se oli vai oliko vaan instagram-tili, mut joka tapauksessa tällä palstalla sitä käsiteltiin ja oli linkki. kyseessä oli joku nainen (ilmeisesti helsingissä asuva), joka laittoi kuvia käsilaukuistaan, koruistaan, vaatteistaan, kämpästään, matkoistaan ja muusta täysin turhasta joka päivä lisää. samana päivänä räjähti nettiin se aylan kurdin kuolinkuva.
en tiedä kumpi itketti enemmän; se aylan kurdin kohtalo vai se täydellinen epäreiluus näiden kahden ihmisten maailmojen välissä. jos olisin se bloggaajanainen häpeäisin itseäni ja ajatusmaailmaani. oksettaa vieläkin.
Esim. Bunnyblogsmode ja se äiti joka on siinä erilaiset äidit ohjelmassa. En muista blogin nimeä, mutta sellainen tummaihoinen kaunis uusperheen äiti.
No mitäs jos lukisitte jotain toisenlaisia blogeja? Niitäkin on.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:26"]
mä en muista mikä blogi se oli vai oliko vaan instagram-tili, mut joka tapauksessa tällä palstalla sitä käsiteltiin ja oli linkki. kyseessä oli joku nainen (ilmeisesti helsingissä asuva), joka laittoi kuvia käsilaukuistaan, koruistaan, vaatteistaan, kämpästään, matkoistaan ja muusta täysin turhasta joka päivä lisää. samana päivänä räjähti nettiin se aylan kurdin kuolinkuva.
en tiedä kumpi itketti enemmän; se aylan kurdin kohtalo vai se täydellinen epäreiluus näiden kahden ihmisten maailmojen välissä. jos olisin se bloggaajanainen häpeäisin itseäni ja ajatusmaailmaani. oksettaa vieläkin.
[/quote]
Se luksusmerkkivaate ja -asusterouva joka postailee hienoja kuvia ja pukee lapsensa mm Gucciin? Miksi lapsiaan ei saisi pukea kivoihin ja laadukkaisiin luksusmerkkivaatteisiin jos on varaa? Ei se ole muilta pois.
Enemmän realismia sellaisessa mukavassa elämässä on, kuin tuollaisessa turkkilaisessa LAVASTETUSSA kuvassa jolle kaikki suomalaiset itki vaikka maailman mediassa se oli propaganda-hoax kuvien listalla.
Todiste löytyy tässä, kuvassa se sama rannalla kuolleena esiintynyt pikkupoika joka pelasi jalkapalloa juurikin samaisella kuvanotto-turistirannalla ennen kuvauksia ja sen jälkeen, joten se siitä traagisesta tapauksesta
http://www.ntamil.com/wp-content/uploads/2015/09/Aylan-Kurdi.jpg
Sattumalta tiedän yhden tällaisrn tapaulsen, jossa blogissa kaikki on hempeää ja seesteistä, vauvanhuone niin sävysävyyn ja todellisuudessa vanhemnat raivoavat ja tappelevat koko ajan, koko ajan on rahat lopussa ja tais juuri se äijä lähteä nostelemaankin. Todella suuri kuilu blogin ja toden välillä. Säälittää vaan se pieni vauva joka syntyi tuohon kaaokseen :(
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:52"]
No mitäs jos lukisitte jotain toisenlaisia blogeja? Niitäkin on.
[/quote]
Niinpä. Kannattais ehkä tosiaan poistua sieltä lifestyle- ja perheblogeista. Muualla on parempia juttuja.
Luen itsekin näitä "täydellisiä" perheblogeja ja suurinta osaa aika kriittisesti. Toisaalta tykkään paeta välillä omaa arkea sellaiseen perheluksukseen, joten nämä täydelliset blogit ovat ihan kivaa viihdettä. Välillä tosin ärsyttää, esim. eräs toista lastaan odottava bloggaaja kyseli yhdessä lastenvaunuihin erikoistuneessa yhteisössä kokemuksia lastenvaunuista ja kirjoitti vielä että "helpommin saan yhteistyön sovittua ****n kanssa". Eli olisi ilmeisesti kerjännyt valmistajalta ilmaiset vaunut pelkän bloginsa takia... Siinä kohtaa arvostus laski, muuten kirjoittelee melko tavallisesta elämästä vaikka matkusteleekin melko usein.
Mutta nyt kun on linkattu näitä tekotäydellisiä blogeja, niin linkatkaa ihmiset jotain "normaalimpeja". Mua ainakin kiinnostaisi lukea myös sellaisia. Yhden löysinkin jonkun toisen blogin kommentteja lukiessani ja siellä oli ainakin tämä yksi hyvinkin realistinen teksti ei-niin-täydellisestä kodista. Tässä on se teksti: http://mmamallama.blogspot.fi/2015/08/asiaa-siivouksesta.html
Blogi on aika uusi eikä näköjään päivity yhtä usein kuin nämä tekotäydelliset, mutta itse tykkäsin tähänastisesta sisällöstä. :) Ja tuolla ei ole ainakaan vielä näkynyt yhtäkään naamakuvaa lapsesta, mitä kanssa arvostan. Ahdistaa niiden blogilasten puolesta mitä niistä löytyykään tulevaisuudessa netistä. Hyvä pohja kiusaamiselle.. :(
Tiedän kans yhden suositun blogin, jonka blogissa on todella auvoinen perhe-elämä. Oikeasti eroavat, joka toinen kk. Säälittää pienen lapsen takia. Se on kyllä muutenkin sellainen materiaalipaskablogi.. bloggaajalla ilmeisesti sairauksia, mutta siitä kertoo avoimesti, mutta itselle tulee sellainen fiilis, että haetaan vaan säälipisteitä.
[/quote]
Aika erikoista että tää mun viesti on saanut näin monta alapeukkua. Te luulette että kuva on väärennös ja ilmeisesti että tämä koko pakolaisongelma on jotenkin keksitty/liioiteltu.
No newsflash; VAIKKA se kuva olisikin väärennetty (mitä se ei ole), niin tämä tilanne ja ongelma ovat todellisia. Ja ei, mua ei haittaa että joku rich bitch/en tee elämässäni mitään järkevää -mimmi pukee lapsensa Gucciin, mutta toivottavasti hän lahjoittaa edes 5% vaatebudjetistaan vaikka Punaiselle Ristille.
Blogeista on muutenkin aika ajanut jo ohi. Siirtykää Snapchatiin.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 12:26"]
[/quote]
Aika erikoista että tää mun viesti on saanut näin monta alapeukkua. Te luulette että kuva on väärennös ja ilmeisesti että tämä koko pakolaisongelma on jotenkin keksitty/liioiteltu.
No newsflash; VAIKKA se kuva olisikin väärennetty (mitä se ei ole), niin tämä tilanne ja ongelma ovat todellisia. Ja ei, mua ei haittaa että joku rich bitch/en tee elämässäni mitään järkevää -mimmi pukee lapsensa Gucciin, mutta toivottavasti hän lahjoittaa edes 5% vaatebudjetistaan vaikka Punaiselle Ristille.
[/quote]
Punaiselle ristille ei edes kannata lahjoittaa mitään!. Esim punaisen ristin keräys haitilaisten hyväksi tuotti kokonaisuudessaan. N.5,5 miljoonaa. Rahat piti käyttää talojen rakentamiseen. Tosiasiassa he rakensi 5 taloa ja vielä niin heikosti, että ei ole enää käyttökelpoisia.. punainen risti on kusetusta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:16"]
[/quote]
[/quote]
Itse alapeukutin koska viestisi tihkui tekopyhää jeesustelua. Vai että ihan -OKSETTAA- kun joku muu pääsee ostamaan luksustavaroita, kun toisaalla lapsi hukkuu mereen. Kyllä nyt podetaan ihan todellista maailmantuskaa taas. Voi sentään. Joko annoit omaisuutesi lähetystyölle, ettet vahingossakaan itse sortuisi ostamaan turhaa luksusta pakolaisten hukkuessa kumiveneisiin?
Onhan näitä kulisseja vaikka millä mitalla. Eräs mies ostelee luksusta edustusvaimolleen mutta hänen työkaverinsa käy ostelemassa niitä hänen puolestaan sen miehen nuorelle rakastajattarelle. Muuten voisi mies jäädä hyvin helposti kiinni jos liikkeessä kysyttäisi seuraavan kerran vaimoltaan että mitä vaimo piti miehen viimeksi täältä hänelle lahjaksi ostamastaan tuotteesta ;D
Samanlaisia ovat naisten talonrakennusblogit. Miesten rakennusblogit ovat käytännönläheisiä, mutta naisia kiinnostaa takan väri.
Lisäksi olen varma, että nainen lisää jokaisen rakennetun kämpän hintaa sata tonnia yksilöllisillä valinnoillaan.