Tiedätkö mikä onnellistaa sinua?
Tiedätkö mikä onnellistaa juuri sinua, vai onko se vielä hakusessa? Itselleni se on yksinkertaisempi ja "tavallinen" arki. Nyt on mennä viuhdottu joka suuntaan pari vuotta ja todella odotan sitä, että saa tehdä asioita hitaaaasti ja omalla rytmillä :) Ihmiset on erilaisia, mutta mikä on just sun juttu? Tuntuu, että nykyhetkessä on aivan liikaa muuttuvia asioita, niin paljon, ettei pieni ihminen pysy millään perässä. Ajatuksia aiheesta?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Mitä vähemmän töitä teen sen onnellisempi tunnen olevani, toki välillä täytyy käydä raatamassa, että onnellisuuteni on mahdollista.
Hyvin oivallettu. Ja parasta jos edes vähän tykkää siitä mitä tekee ja mistä saa palkkaa sen muun elämän mahdollistamiseen.
-ap
Olutpöhnä ja kiva viihde.
Ja aikaa molempiin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Riittävän pitkät unet.
Siis tää on ehdottomasti kärkisijoilla!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän!
Mahtavaa!
Avoimet, luottamukselliset ihmissuhteet.
Riittävä oma aika tehdä itselle tärkeitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Mitä vähemmän töitä teen sen onnellisempi tunnen olevani, toki välillä täytyy käydä raatamassa, että onnellisuuteni on mahdollista.
Hyvin oivallettu. Ja parasta jos edes vähän tykkää siitä mitä tekee ja mistä saa palkkaa sen muun elämän mahdollistamiseen.
-ap
minä kävin töissä siksi että se mahdollisti harrastukseni... nyt pelkästään harrastan
Jeesus Kristus vain, pidemmän päälle. Muu on katoavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kiitos, aika simppeli juttuhan tuo on ja kyllä tykkään työstäni jossa saan auttaa ihmisiä, toteuttaa itseäni ja käden jälki näkyy heti joten olen huolellinen sekä tarkka. Olen myös ahkera, välillä liiankin, voin paiskia helposti ympäri kellon lähes tauotta duunia, työni on ruumiillista työtä. Saan siitä niin hyvin rahaa, että voin ahkeruuteni vastapainoksi harrastaa itselleni rakkaita juttuja sekä myös kirjaimellisesti löhöillä pari kolmekin viikkoa kunnes työt kutsuvat taas eli massit on syöty :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kiitos, aika simppeli juttuhan tuo on ja kyllä tykkään työstäni jossa saan auttaa ihmisiä, toteuttaa itseäni ja käden jälki näkyy heti joten olen huolellinen sekä tarkka. Olen myös ahkera, välillä liiankin, voin paiskia helposti ympäri kellon lähes tauotta duunia, työni on ruumiillista työtä. Saan siitä niin hyvin rahaa, että voin ahkeruuteni vastapainoksi harrastaa itselleni rakkaita juttuja sekä myös kirjaimellisesti löhöillä pari kolmekin viikkoa kunnes työt kutsuvat taas eli massit on syöty :)
Hah, kuulostaa hyvältä! 👍😄
-ap