Kamala kokemus seksissä...
Harrastettiin edellisenä iltana miehen kanssa seksiä. Se oli ihan hyvää, me molemmat nautittiin. Takaapäin bylsiessään, orgasmin hetkellä, mies alkoi huokailla TYTTÄREMME nimeä. Kyllä, aivan oikein. Olin ihan järkyttynyt ja oli pakko lopettaa seksi. Mies pyyteli anteeksi ja yritti jotain sopertaa, että se oli pelkkä vahinko. Olen edelleen shokissa. Tämä oli eka kerta, kun jotain noin omituista on tapahtunut. Mies purskahti itkuun pian tämän tapauksen jälkeen. Lähdin kotoa lapsen kanssa ja jätin miehen sinne. En tiedä, milloin palaamme takaisin :(
Kommentit (32)
Ihan liian iso vehje ja järkyttävän kestävä mies. En ymmärrä teitä jotka haluatte isolla varustettua miestä seksikumppaniksi. En nauttinut ja alavatsaa jomotti koko seuraavan päivän. N21
Vierailija kirjoitti:
Nainen ruotsin laivalla. Olin ottanut 2 liikaa. Nainen käveli vastaan kun olin menossa tanssi ravintolaan. Pyysi taluttamaan hyttiin kun oli loukannut jalkansa. Herrasmiehenä talutin. Autoin naisen vessaan. Jäin viellä juomalle kun pyysi. Tunnin jälkeen mentiin samaan sänkyyn. Aamulla heräsin. Selvin päin kuuntelin naista. Jutut olivat aivan kauheita ja levottomia. Onneksi oli ennalta ostettu aamiainen. Lähin aamiaiselle ja siitä kauppaan ja linnottauduin hyttiin. Oli monesti kysellyt kavereiltani missä olen. Join kunnolla wiski colaa. Lähtiessäni näin hänet. Ei haitannut koska olin ottanut. Seuraavana viikolla lääkärille. Lääke kuuri tuli ja naurut tutulta lääkäriltä. Muistakaa käyttää kondomia ja järki mukana.
Siitäs sait! Mut miten tää stoori ees kuuluu tähän?
Miehellä olikin vain 15 senttinen 😝
Plot twist: Mies huokaili tyttären SUKUnimeä.
Naisella värkki kun karvalakki täynnä j.lihaa
15 senttinen erektiossa oli oksettavan surullinen näky
L29 kirjoitti:
15 senttinen erektiossa oli oksettavan surullinen näky
Kyllä.
Harmittaa jos komealla miehellä onkin vain säälittävä pikkupojan 15 senttinen
15 senttinen pallomaha ehdotti seksiä.
Oksetti.
Vierailija kirjoitti:
Miehen työpaikalla on tietääkseni pelkkiä miehiä hänen lisäkseen :(. Pomonsa on myös mies. Mulla on nyt tosi huono olo tästä ja paha mieli. Tuhosin juuri hääalbumimme hetken mielijohteesta. Kaadoin myös reilulla kädellä tabascoa miehen jääkapissa olevaan hernekeittoon. Mies inhoaa tulista ruokaa.
-ap
Söithän myös miehen vanukkaat ja hyydekakut?
Ap: "Lähdin kotoa lapsen kanssa ja jätin miehen sinne. En tiedä, milloin palaamme takaisin :("
Älä ikina palaa, reaktiosi ja kostosi kertovat, kuinka iljettävä olet. Miehesi pelastui kamaleellisuudelta. Valtaosa miehistä tuntee seksuaalista vetoa muihin naisiin, ja valtaosa naisista tuntee seksuaalista vetoa muihin miehiin. ex.Kynis.mi
Nainen ruotsin laivalla. Olin ottanut 2 liikaa. Nainen käveli vastaan kun olin menossa tanssi ravintolaan. Pyysi taluttamaan hyttiin kun oli loukannut jalkansa. Herrasmiehenä talutin. Autoin naisen vessaan. Jäin viellä juomalle kun pyysi. Tunnin jälkeen mentiin samaan sänkyyn. Aamulla heräsin. Selvin päin kuuntelin naista. Jutut olivat aivan kauheita ja levottomia. Onneksi oli ennalta ostettu aamiainen. Lähin aamiaiselle ja siitä kauppaan ja linnottauduin hyttiin. Oli monesti kysellyt kavereiltani missä olen. Join kunnolla wiski colaa. Lähtiessäni näin hänet. Ei haitannut koska olin ottanut. Seuraavana viikolla lääkärille. Lääke kuuri tuli ja naurut tutulta lääkäriltä. Muistakaa käyttää kondomia ja järki mukana.