Ajatus, jonka avulla ”pysyt järjissäsi” tänä ahdistavana aikana?
Minulla: että saisin hankittua pienen talon/mökin jostain rauhalliselta ja ehkä turvalliseltakin alueelta, jonne voisi laittaa kasvimaan.
Kommentit (51)
Mikä ajatus auttaa? "Onneksi en tehnyt lapsia tähän maailmaan." Tosin itselläni tuo päätös syntyi jo teininä 1990-luvun laman aikaan.
En koe tätä aikaa ahdistavaksi vaan jatkan elämääni kuten tähänkin saakka.
Ei ahdistanut korona eikä sota. Enemmän mietin työttömyyttä, Suomen velkataakkaa, lasteni tulevaisuutta ja omaa terveyttä tulevaisuudessa, mutta nekään ei ahdista. Miksi pitäisi ahdistua?
Tuntuu, että nämä nykyajan ahdistujat ovat eläneet niin pumpulissa että nyt sitten oma pää ei kestä.
Itse olen 46v ja käynyt viime vuosina kovia vastoinkäymisiä läpi. Nyt ei koronat eikä sodanuhat pelota. Riittää omassa elämässä ihan tarpeeksi vastoinkäymisiä.
En mä tarvii mitään erityistä ajatusta, pysyy mun pakka kasassa muutenkin.
Mun koko elämä on ollut ahdistavaa aikaa..., noh, mutta onhan mullakin silti voima-ajatuksia, tämän hetkinen olisi ensinnäkin löytää töitä ja sen jälkeen säästää rahaa omaan asuntoon ja harrastuksiin.
Hyvä että kermaper***täkin välillä ahdistaa. Elämän realismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus on voittanut maailman.
Keneltä?
Saatanalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nytkö elämme ahdistavia aikoja??
Minua ei ahdista yhtään. Ihan normaalia elämää elän. Pelkopo***a eli uutisia katson max yhden lähetyksen päivässä.
Minä seuraan uutisia enemmän, sairaslomalla ehtii. Syöpähoidot menossa. En jaksa joka päivä olla huolestunut tulevaisuudesta, keskityn tähän päivään. Juuri nyt minulla ja lapsillani on hyvä olla.
Voimia Sinulle, ja kaikkea hyvää elämääsi ! ❤
Usko Jeesukseen on kyllä se kantava voima. Jeesus on todellakin tie , totuus ja elämä.
Hän on turva ja rakkaus ❤
Kuolema lähempänä joka sekunti.