Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun Tehyn lakko alkaisi!

Vierailija
25.03.2022 |

Ois kiva pitää muutama viikko ylimääräistä lomaa. Lakkoavustuksesta jää käteen 2000 e kuussa, ei häviä yhtään palkalle. Pitäkää peukkuja!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama alkaako lakko vai ei. Töissä olen kuitenkin kun en kuulu liittoon

Työnantajalla ei ole oikeutta kysyä saati tarkistaa alaisen ammattiliittoon kuulumista eikä alainen ole velvollinen näitä tietoja antamaan.

Vierailija
42/45 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahan saapui 80 000 ukrainalaista, on se kumma, ettei työntekijöitä löydy myös hoitotehtäviin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painukaa töihin te joka vuosi kitisevät hoitajat, siivouskomeroissa kuitenkin vain hinkkaatte lääkäreitä!

Painuisit itse töihin luuseri!

Kiitos, mutta oon jo töissä, eikä mun tarvi kitistä torilla huonosta liksasta!

Toivottavasti sinulle ei käy mitään sillä aikaa kun ovat torilla kitisemässä.

Toivottavasti leikkausjonot ja hoitovaje saadaan purettua sillä aikaa kun seisotte torilla huutamassa kurjaa työtänne. Ette ole Jumalia!

Kiinnostaako sinua mitä töissä tapahtuu sillä aikaa kun sinulle ei makseta palkkaa? Käytätkö paljonkin aikaa sen miettimiseen vapaalla?

Ei minulla ole vara kouluttautua pitkän kaavan mukaan sellaiseen ammattiin, jossa ei makseta palkkaa, vaan pitää vaan miettiä, mitä siellä tapahtuu. Minä menen töihin ja minulle maksetaan työn tekemisestä ei sen miettimisestä.

Pointti olikin miksi kuvittelet että hoitajia kiinnostaa työn ulkopuolella mitä siellä leikkausjonossa odottaville tapahtuu. Siellä jonottavat lakon ajan.

Ei minuakaan kiinnosta, mikä hoitajien palkka on, onko OK vaiko ei.

Ja seuraavaksi ihmettelen miksi kuvittelet että hoitajat miettii mitä mieltä juuri sinä olet.

Et sinäkään varmasti mieti mitä joku ulkopuolinen miettii sinun palkasta, ethän?

Vierailija
44/45 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se samaan aikaan OAJ:n lakon kanssa? Oi kumpa olisi!

En ole seurannut tilannetta mutta olisihan se kiva kun jokainen hoitaisi itse isovanhempiensa ja lapsensa samaan aikaan kun koittaa käydä töissä.

KYLLÄ! Toivottavasti opettajat ja hoitajat on samaan aikaan lakossa! Ja enemmän kuin yhden päivän!

Vierailija
45/45 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä av. Suojatyössä on varmaan parempi miehitys kuin tavallisesti. Eilenkin tein kolmen ihmisen työt (yhden palkalla) kun ei vaan ketään saatu puuttuvien tilalle, eikä paikkoja kuitenkaan laitettu vastaavasti kiinni. Jos vaikka nyt uutisoitaisiin, ettei edes lain määräämään suojatyöhön riitä porukkaa. Mutta varmaan tämäkin kommentti kohta poistetaan, faktoista ei saa kertoa..

Kehitysvammaisille on suojatyötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan