Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Suunnitteleeko perheesi tulevaisuudessa poismuuttamista Suomesta?

Vierailija
08.09.2015 |

- Minne olette muuttamassa?

- Onko lapsia?

- Mikä on koulutuksesi?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iix pakolaisia

Vierailija
2/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aiomme muuttaa pois tästä maasta, kun ensimmäinen tilaisuus tulee.

Jenkkeihin / Kiinaan. Miehellä hyvät mahdollisuudet työllistyä IT-alalla kansainvälisesti, itse ehkä pienen hakemisen jälkeen :) Kolme lasta, jotka kaikki osaavat englantia (kaksikielinen koulu Suomessa)

Itse olen KTM, mies DI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovuoto on jo alkanut. Jatkossa täällä on enää muhametit, jusufit, SPR ja Aku Hirviniemi.

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:11"]

iix pakolaisia

[/quote]

Vierailija
4/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään pakolaisten takia sunnitella, pikemminkin itäisen naapurimaamme takia olemme harkinneet kesämökin ostoa Tanskasta. Nato-maa, pääsee perille helposti omalla autolla. Kivat ihmiset, hyvä ilmapiiri. Meillä on oma yritys, lapset on jo teinejä. Ison osan firman töistä voisimme hoitaa etänä toisesta maasta.

Vierailija
5/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jääkööt rasisti-persut tänne Impivaaraansa rakentamaan.

- Todennäköisesti Ruotsiin, mahdollisesti UAE/Gulf vähän rahaa takomaan sitä ennen.

- Kolme lasta

- Ylempi korkeakoulututkinto

Vierailija
6/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En ole muuttamassa

- En minnekään

- On lapsia

- FM

Vierailija
7/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan muutettu jo 16 vuotta sitten.

Vierailija
8/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei tosin pakolaisten takia vaan ihan terveydellisistä/elämänlaadullisista syistä.

Mun kroppa vihaa tätä kylmää ja kosteaa ilmaa ja toivon jonain päivänä pääseväni lämpimään ja lääkkeistä eroon. Ja toki leppoisampi, nautiskelevampi elämäntyylikin tulee ihan tarpeeseen. Täällä on sinnitelty hampaat irvessä tarpeeksi pitkään. Kunhan tuo kuopuskin lähtee kotoa pakkaamme kamat ja lähdemme. Töitä voimme tehdä etänä mistä tahansa kunhan netti pelittää.

Vierailija
9/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olemme lähdössä, loppusuoralla ovat USA, Singapore. Siis näistä jompaan kumpaan, meillä on aivan pienet lapset 1 ja 2,5v eli sopeutuvat kyllä. Olen kasvatustieteiden maisteri ja mieheni ekonomi. 3 mieheni ammatti tuttua perheineen muuttivat elokuun alussa...belgiaan, englantiin ja jenkkeihin. Sellaista jotenkin ilmassa, että työ intoiset ja kykyiset lapsiperheet haluavat parempaa.....

Vierailija
10/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti.

- Irlantiin

- yksi lapsi, lukiossa

- FM

Vierailija
11/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muutamme, 2017 sopiva kohta lasten koulun kannalta.Molemmat vanhemmat korkeakoulutettuja, mies nyt jo matkatöissä ko.kohteessa eli USA.

Vierailija
12/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelemme. Kaksi lasta. Insinööri ja sairaanhoitaja. Varmaan turvapaikanhaku Venäjältä edessä tulevaisuudessa. Onneksi puhun venäjää.

Vierailija
13/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:17"]Kyllä. Jääkööt rasisti-persut tänne Impivaaraansa rakentamaan.

- Todennäköisesti Ruotsiin, mahdollisesti UAE/Gulf vähän rahaa takomaan sitä ennen.

- Kolme lasta

- Ylempi korkeakoulututkinto
[/quote]

Suosittelen teille Ruotsia lämpimästi, etenkin Rinkebytä. Se on juuri teidänlaisillenne sopiva paikka!

Vierailija
14/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minne olette muuttamassa? Muutimme Ruotsiin

- Onko lapsia? On

- Mikä on koulutuksesi? FM (mies FT). Työn perässä lähdimme ja hyvin on viihdytty.

Vierailija
15/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti Norjaan, ei vielä lapsia, FM ja DI

Vierailija
16/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:17"]Kyllä. Jääkööt rasisti-persut tänne Impivaaraansa rakentamaan. - Todennäköisesti Ruotsiin, mahdollisesti UAE/Gulf vähän rahaa takomaan sitä ennen. - Kolme lasta - Ylempi korkeakoulututkinto [/quote] Suosittelen teille Ruotsia lämpimästi, etenkin Rinkebytä. Se on juuri teidänlaisillenne sopiva paikka!

[/quote]

En viihdy kerrostaloissa, luulen että Hässelby/Spånga/Bromma-akseli on todennäköisin kohde.

Vierailija
17/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Tämä ketju pitäisi laittaa Stubbille ja Sipilälle, jotka luulevat politiikallaan toimivansa Suomen hyväksi. Koulutettujen ihmisten aivovuoto pois maasta on jo alkanut ja tulee kiihtymään tämän syksyn tapahtumien seurauksena.

Kiitos Suomelle ilmaisesta korkeasta koulutuksesta, hedelmät tulee korjaamaan joku muu maa!

terv. nro 4

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:23"]

Kyllä olemme lähdössä, loppusuoralla ovat USA, Singapore. Siis näistä jompaan kumpaan, meillä on aivan pienet lapset 1 ja 2,5v eli sopeutuvat kyllä. Olen kasvatustieteiden maisteri ja mieheni ekonomi. 3 mieheni ammatti tuttua perheineen muuttivat elokuun alussa...belgiaan, englantiin ja jenkkeihin. Sellaista jotenkin ilmassa, että työ intoiset ja kykyiset lapsiperheet haluavat parempaa.....

[/quote]

Vierailija
18/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin muutimme Ruotsiin. Lapset alle kouluikäisiä. Amk-tason koulutus molemmilla. Työn perässä lähinnä ja uteliaisuudesta. Todennäköisesti jäämme tänne, tuntuu oikealta paikalta.

Vierailija
19/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Suunittelemme ja haaveilemme, jonnekin vähän lämpöisempään. Yksi suuri syy (lämmön kaipuun lisäksi) myös tämä kehitys johon suomi on ajettu ja jota kehitystä ei poliitikot osaa katkaista (=> ei osata keventää byrokratiaa ja yrittämisen ja viennin esteitä, erityisesti pien- ja keskisuuri yritystoiminta on kaikenmaailmaan sääntöjen vankina niin ettei kenenkään terveen kannat täällä ryhtyä itseään elättämään yrittämällä, samalla kun tulot vähenee, niin poliitkot sallivat tänne kaikkien maahanmuuttamisen laittamatta vastaan lainkaan)

- Kaksi lasta, hyödynnämme kuitenkin lapsille peruskoulun ja lukion suorittamisen täällä (olemmehan siitä maksaneetkin kymmeniä vuosia veroja), joten ei varmaan käytännössä lähtöä vielä noin 5-10 vuoteen, mutta asioiden järjestelyt jo käynnissä

- korkeakoulutkinnot

Vierailija
20/37 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lähdössä ollaan. Olen kaksinkertainen maisteri, muutan Venäjälle lasten kanssa parin vuoden sisään. Näillä näkymin Moskovaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän