Mitä ruokaa ostaisin neljällä eurolla pariksi päiväksi?
Muuta ei tosiaan kaapeista löydy kuin mausteita, rasvaa ja hiivaa. Pitäisi pariksi päiväksi saada apetta kasaan noilla hiluilla ja tosi huono olen järkevässä rahankäytössä, kuten huomaatte. Niin auttakaa minua toimiin nyt järkevästi❤️
Kommentit (144)
Vehnäjauhoja ja kaurahiutaleita. Sijoita loput rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parista päivästä kyse niin turha ostaa omenoita ja jugurttia.
Jotkut voi haluta jotain muutakin kuin makkaraa.
Neljällä eurolla ei hirveesti haluta. Pari päivää pärjää ilmankin ja ostaa sitten, kun saa rahaa.
Kuinka paljon sinun pitää mättää kahden päivän aikana ruokaa naamaasi, kun et pärjää kahta päivää hernekeitolla, 9 karjalanpiirakalla, 4 omenalla ja jogurtilla?
Mitähän tämä tarkoittaa?
Toinen on sitä mieltä, että pärjäisi kaksi päivää, jos ostaa 4 eurolla kaksi hernekeittoa, 9 karjalanpiirakkaa, 4 omenaa ja 2 jogurttipikaria.
Toinen taas väittää, että ei pärjäisi ja valittaa kyseisestä kauppalistasta.
Ei ehkä valita, mutta kertoo, että pari päivää pärjää ilman hedelmiä ja sokerijugurtteja, jos käytössä on vain neljä euroa.
Ja pari päivää pärjää myös kahdella hernekeitolla, 9 karjalanpiirakalla, 4 omenalla ja kahdella jogurtilla, jos käytössä on vain 4 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Osta maitoa munia ja jauho
Pannaria jalettuja ja pullaa
Ei päivääkään ilman herkkuja
Kyllähän valittaa. Kyse on parista päivästä ja jokainen arvioi itse, millä pärjäisi sen ajan kun on noin pieni budjetti. Ap voi sitten niistä muokata itselleen mieluisan.
Olihan joku ehdottanut suklaan ostoakin. Sitäkin ilman pärjää, mutta voipa joku suklaaseenkin sen 50 centtiä laittaa, mitä budjetista nyt jää, jos haluaa.
Ja monet oli ehdottaneet makkaraa, mitä jotkut muut taas eivät söisi. Ilman makkaraakin pärjäisivät.
Eli siitä vain laatimaan omaa listaa sen sijaan, että valittaa muiden listoista.