Ainiin, kerron vielä yhden jutun siitä liian vanhasta miekkosesta
OLI ILMESTYNYT PROFIILIINSA, että on sinkku!!! Veikkaan vahvasti, että on koko ajan ollut, mutta ei vain ole pitänyt sitä esillä. MINKÄÄNLAISTA PARISUHDESTATUSTA ei ole ollut aiemmin sinä aikana esillä, kun olen hänen kanssaan jutellut! XD
Emme siis juttele missään deittipaikassa todellakaan.
MIETIN VAIN, ETTÄ MIKÄHÄN ON SAANUT MIEKKOSEN LAITTAMAAN SINKKUUDEN JULKISEKSI TIEDOKSI....
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on tausta?
Olemme jutelleet arviolta 2 vuotta eräässä paikassa, ei mikään deittipaikka eikä mitään sellaiseen liittyvää. Miekkonen on minua reippaasti vanhempi, mutta meillä tuntuu synkkaavan ja olevan samanlainen h-taju XD vinoilemme toisillemme milloin mistäkin ja se on hauskaa. En tiedä miksi mutta olen miettinyt ihan liikaa sitä miekkosta X""DDD JA ÄSKETTÄIN HÄN LAITTOI FLIRTTAILEVAA VIESTIÄ............ Ja sekosin taas XDDDD En tiedä mikä hänessä vetoaa X"""DDDD
Aiemmin miekkosella ei ole ollut mitään parisuhdejuttua näkyvillä, ainakaan sinä aikana kun olen hänet tiennyt. Nyt yhtäkkiä oli laittanut että on sinkku XD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on tausta?
Olemme jutelleet arviolta 2 vuotta eräässä paikassa, ei mikään deittipaikka eikä mitään sellaiseen liittyvää. Miekkonen on minua reippaasti vanhempi, mutta meillä tuntuu synkkaavan ja olevan samanlainen h-taju XD vinoilemme toisillemme milloin mistäkin ja se on hauskaa. En tiedä miksi mutta olen miettinyt ihan liikaa sitä miekkosta X""DDD JA ÄSKETTÄIN HÄN LAITTOI FLIRTTAILEVAA VIESTIÄ............ Ja sekosin taas XDDDD En tiedä mikä hänessä vetoaa X"""DDDD
Okei, ehkä haluaa piiloviestiä tuolla sinkkustatuksen päivityksellä sinulle että on vapaa ja kiinnostunut
Olen stalkkeroinut miekkosta ja vaikuttaa profiilinsa perusteella sosiaalisesta ja sellaiselta, josta tosi moni pitää (JA TÄMÄ YHDISTÄÄ MUUTEN KAIKKIA MIEKKOSIA, JOISTA KIINNOSTUN!)
ja vaikuttaa tosi rennolta ja jakaa sellaisia juttuja, joille itsekin nauran. uskaltaa vinoilla minulle ja ottaa kontaktia XD. Lisäksi vaikuttaa fiksulta ja työssään oikealta asiantuntijalta XD. Mutta apua se ikä! Mikä minua vaivaaaaaa XD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on tausta?
Okei, ehkä haluaa piiloviestiä tuolla sinkkustatuksen päivityksellä sinulle että on vapaa ja kiinnostunut
Apua XDDDDD Sellainen fiilis tulikin hieman...
Kuinka monta vuotta hän on sinua vanhempi?
MUTTA ei vaikuta miltään naistennaurattajalta, vaan nimenomaan sellaiselta, jona hengailee enimmäkseen miekkosten kanssa XD.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta hän on sinua vanhempi?
Se tässä onkin, kun en todellakaan tiedä XD. Mutta aivan takuuvarmasti kuviensa perusteella yli 40!! Oma ikäni on tarkkaan varjeltu salaisuus...
Voihan hän olla vaikka 50, apua XD en todellakaan voisi deittailla niin vanhaa!
Okei, jos alkaa olla jotain esim. 15 v. ikäeroa, en kyllä alkaisi mihinkään
Kylläpäs on sinun aivoilla tärkeää miettimistä.
Reilusti päälle 40-kymppisenä alkaa jo potenssikin heikentyä ja testosteronitasot laskea, kannattaa pysyä nuoremmissa 😅
Vierailija kirjoitti:
Reilusti päälle 40-kymppisenä alkaa jo potenssikin heikentyä ja testosteronitasot laskea, kannattaa pysyä nuoremmissa 😅
40-kymppisenä XDDDDDD Opettele kirjoittamaan XD. En minä tiedä hänen ikäänsä, mutta aivan varmasti on kaikesta päätellen yli 40 eli nelikymppinen eli 4-kymppinen.
U p