Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekee niin mieli

Vierailija
25.03.2022 |

Täällä töissä pitäisi koneella näpytellä, mutta ei meinaa tulla mitään kun vaan panettaa niin kovaa. Vielä pitää jaksaa odottaa että päästään kotiin, vietetään perjantaita, saadaan lapset lopulta nukkumaan. VASTA SITTEN saan. Tämä tunne on melkein lamaannuttava... Tuntuu siltä että on pakko saada tuntea miehen kädet mun vartalolla, joka paikassa. Ja koskea toista... Ja lopulta saada mies mun sisään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on piinaavaa miehellekin. Jos meinaa saada työt tehtyä on pakko käydä vessassa purkamassa paineet.

Vierailija
2/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin käydä kotona lounaalla kokeilemassa jos saisin tilannetta helpotettua, mutta kun ongelma on etten saa masturboinnista mitään irti. Sytyn vain siitä kun saan tuntea toisen kosketuksen ja himon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin pahimmat paineet äsken työhuoneessani. Kullinhimo vaan kasvaa, onneksi illalla saa nauttia miehen kanssa pitkään ja hartaasti!

Vierailija
4/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveysvyössä ollut 23pv.... su pääsen ulos...sisään

Vierailija
5/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siveysvyössä ollut 23pv.... su pääsen ulos...sisään

Ai hitto miten kuumaa! En voi edes kuvitella tuota panetuksen määrää kun itse saan viikon aikana 5-30 orgasmia. Naisella se toki on vähän eri asia.

Vierailija
6/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, niin sitä täällä palstalla levennellään ja mehustellaan.

Mutta sitten kun olisi oikeasti mahdollisuus, käännetään puolisolle kylkeä ja pieraistaan reiteen.

Vierailija
7/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten kun olisi oikeasti mahdollisuus, käännetään puolisolle kylkeä ja pieraistaan reiteen.

Ootko vähän katkera?

Vierailija
8/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, no joo, myönnettäköön että joskus ehkä tulee näitäkin iltoja, mutta ainakin näin ovulaation aikaan en meinaa saada tarpeekseni, en sitten millään. Miehellä loppuu puhti ensin...

Vierailija
9/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, no joo, myönnettäköön että joskus ehkä tulee näitäkin iltoja, mutta ainakin näin ovulaation aikaan en meinaa saada tarpeekseni, en sitten millään. Miehellä loppuu puhti ensin...

Useampi mies?

Vierailija
10/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saanut tänään jo kaksi panoa, jakerran satisfyerillä. Mies kerran.

Vierailija
11/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saanut tänään jo kaksi panoa, jakerran satisfyerillä. Mies kerran.

Ihanko totta, että tänäänkin? Ja kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
12/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampi mies?

Kyllä mä oon uskollinen miehelleni enkä useampaan lähde. Vaikkakin saatan ajatuksissani lähteä....

Vierailija
13/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen tuntia enää! Nyt lähden hakemaan lapsia hoidosta ja sitten iltapäivä meneekin aika vauhdilla :) Taidampa käydä samalla hakemassa hierontaöljyä, tekee mieli sellaista koko vartalon himokasta koskettelua ja pidättelemätöntä himoa....

ap

Vierailija
14/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viitisen tuntia enää! Nyt lähden hakemaan lapsia hoidosta ja sitten iltapäivä meneekin aika vauhdilla :) Taidampa käydä samalla hakemassa hierontaöljyä, tekee mieli sellaista koko vartalon himokasta koskettelua ja pidättelemätöntä himoa....

ap

Tämä ei nyt välttämättä ole juuri sinulle, vaan yleisesti. Paras tapa pettyä on ladata suuret odotukset johonkin asiaan.(Oho, sori tulin vähän äkkiä, meen nukkumaan.)

Vierailija
15/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn runkkaamassa vessassa jos panettaa liikaa töissä. Spermat lentää mun kullista kovalla paineella pönttöön.  T:mies

Vierailija
16/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä ei nyt välttämättä ole juuri sinulle, vaan yleisesti. Paras tapa pettyä on ladata suuret odotukset johonkin asiaan.(Oho, sori tulin vähän äkkiä, meen nukkumaan.)

Mä pyrin välttelemään tätä niin että ensin miehelle suuhoito ja sitten vasta mulle kivaa ni ei lopu liian äkkiä.

Vierailija
17/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas kävin naapurin yh luona purkamassa liiat paineet perikseen että sitten illalla sain himokasta naisystävän toosaa ja lopuksi tiukkaa kakkosta jonka itse kairasin auki eli olin ekana

Vierailija
18/18 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mä pyrin välttelemään tätä niin että ensin miehelle suuhoito ja sitten vasta mulle kivaa ni ei lopu liian äkkiä.

Toisinpäin mieluummin!