Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kalliita harrastuksia? Mitä?

Vierailija
08.09.2015 |

Itse olen aina ollut opiskelijaliikunta/työväenopisto-linjalla, mutta nyt harkitsen tanssiharrastuksen ottamista, mikä maksaisi n. 400 e/vuosi, tunti vain kerran viikossa. Onko paha? Ei tämän takia rahat kesken loppuisi, mutta muuten mietityttää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun saliharrastus maksaa 70e/kk, mutta toisaalta käynkin siellä 4-6 kertaa viikossa ja koen saavani rahoilleni vastinetta. Onhan se opiskelijalle törkeän iso summa, mutta voisi kai sitä tyhmempäänkin rahansa laittaa.

Vierailija
2/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorikelkkailu ja -pyöräily. Bensat, vakuutukset ja varusteet, -no ei mene tupakkiin rahat:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha, jos on varaa. Minulle olisi liikaa.

Vierailija
4/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ratsastusharrastukseen menee melkein kuussa ton verran, että pidän suhteellisen halpana vuosihintana :D

Vierailija
5/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoset. Hintako? Koko elämä ja kaikki rahat, mitä vaan välttämättömien menojen jälkeen jää ja toisinaan luottoa lisäksi.

Vierailija
6/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä harrastuksena menee. Matkailu. Usea lomaviikko vuosittain.  Vuodessa menee sellaiset 8000-10 000€. Eli usea satku per kk. Mut saan mitä haluan ja nautin siitä.

Vierailija
7/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppailu. kalliiksi tulee n 600e kk. mutta kun on alennusmyynnit ja outletit ja .. kaikkee! 

pitäisköhän mennä johonkin anonyymit shoppailijat -iltaan?

Vierailija
8/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset