Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kalliita harrastuksia? Mitä?

Vierailija
08.09.2015 |

Itse olen aina ollut opiskelijaliikunta/työväenopisto-linjalla, mutta nyt harkitsen tanssiharrastuksen ottamista, mikä maksaisi n. 400 e/vuosi, tunti vain kerran viikossa. Onko paha? Ei tämän takia rahat kesken loppuisi, mutta muuten mietityttää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun saliharrastus maksaa 70e/kk, mutta toisaalta käynkin siellä 4-6 kertaa viikossa ja koen saavani rahoilleni vastinetta. Onhan se opiskelijalle törkeän iso summa, mutta voisi kai sitä tyhmempäänkin rahansa laittaa.

Vierailija
2/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorikelkkailu ja -pyöräily. Bensat, vakuutukset ja varusteet, -no ei mene tupakkiin rahat:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha, jos on varaa. Minulle olisi liikaa.

Vierailija
4/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ratsastusharrastukseen menee melkein kuussa ton verran, että pidän suhteellisen halpana vuosihintana :D

Vierailija
5/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoset. Hintako? Koko elämä ja kaikki rahat, mitä vaan välttämättömien menojen jälkeen jää ja toisinaan luottoa lisäksi.

Vierailija
6/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä harrastuksena menee. Matkailu. Usea lomaviikko vuosittain.  Vuodessa menee sellaiset 8000-10 000€. Eli usea satku per kk. Mut saan mitä haluan ja nautin siitä.

Vierailija
7/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppailu. kalliiksi tulee n 600e kk. mutta kun on alennusmyynnit ja outletit ja .. kaikkee! 

pitäisköhän mennä johonkin anonyymit shoppailijat -iltaan?

Vierailija
8/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkähän olisi kallein... Kuntosali ehkä, mutta senkin saan halvalla kotiäitinä. Maksaa kuussa vain 32 euroa ja kyn siellä 4-6 päivänä viikossa. Lisää rahaa menee kyllä muihin harrastuksiin. Ostan neulelankoja, virkkuulankoja, kanavatöitä, kehikoita, neuloja, puikkoja, askartelutarvikkeita, maaleja, kyniä, värejä, kankaita, ompelulankoja. Olen myös hankkinut hyvätasoisen tallentimen musiikkijuttuihin.

Harrastuksiin menee itse asiassa aika paljon rahaa ihan huomaamatta.

Aion parin vuoden sisällä aloittaa laulutunnit, siitä tulee kallista. Mahdollisesti myös soittotunnit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme