Naiskylässä salaa runkkaaminen
Olen menossa kyläilemään naistuttavani luo vieraalle paikkakunnalle ja nyt on sellanen mikä painaa mieltä. Eli olen sen verran aktiivinen, että en voi olla kahta päivää runkkaamatta. Onko tosta hyvä mainita jollain tavalla naistuttavalle, vaiko pitää vain omana tietonaan?
Tämä nainen on kaverini ja hänkään ei halua minun kanssa mitään hommailla, vaan vain viettää aikaa.
Jos taas koitan vietellä hänet ja seksi tulee mukaan, niin pelkään menettäväni hänet kun jossain vaiheessa aloitan jonkun kanssa parisuhteen.
En tiedä haluavatko naiset kuulla kavereistaan, että ovat "aktiivisia runkkareita".
Sana on vapaa ja mielellään ei liikaa trollauksia, jotta keskustelu pysyy asiallisena, kiitos. :)
Kommentit (7)
Itse en kyllä vastaavassa tilanteessa ainakaan suoraan asiasta kertoisi. Parempi voisi olla, että esimerkiksi naisen suihkussakäynnin aikana etsit pyykkikorista naisen käytetyt alushousut, joihin nopiasti runkkailet niitä samalla nuuhkien :). Näin ikään kuin heität pallon naiselle: Hän voi halutessaan ottaa asian puheeksi, kunhan löytää spermatahrasi pikkuhousiustaan, tai sitten voi olla ettei hän sano mitään. Joka tapauksessa se on sitten naisesta kiinni miten asiassa etenette ;).
M26
Toivot tällaiseen aloitukseen asiallisia vastauksia? =)
Mielestäni mainitse vain, ihan vaikka siinä tullessasi. (heh) Huomaavainen ystävä varmaan varaa sulle yösijan viereen talouspaperia. Ja voithan tehdä vaikka jonkun rastilistan kaverisi vessan oveen, niin tietää siitä sitten missä mennään.
No todellakin todellakin pidät omana tietonasi!
t. Aikuinen nainen
Yhhyh. Olisiko mahdollista, että vain jättäisit runkkaamatta? En usko, ettet paria päivää voisi olla ilmankin. Tai, jos kerta kaikkiaan on ihan "pakko", niin hoida asia diskreetisti kun hän nukkuu tai on tosiaankin vaikka suihkussa. Tai tee se itse siellä suihkussa, samalla hävität kätevästi todistusaineiston. Jos teet sen sohvalla tms, niin huolehdi siisteydestä. Parasta olisi käyttää vaikkapa kumia niin menee tuotokset siististi pakettiin. Älä sotke ystäväsi sohvaa, lakanoita, äläkä nyt ainakaan hänen pikkuhousujaan! Tätä ehdottanut kommentoja taisi tarkoittaa sen huumorilla. Ainakin toivon näin.
Et tietenkään kerro! Herranjumala miten sellainen tulee edes mieleen. Runkkaat kun olet suihkussa niinkuin kaikki muutkin tekee. Jos et jostain syystä halua runkata suihkussa niin runkkaa kun nainen on suihkussa.
Kyllähän se niin on, että kaikissa suhteissa salailu on pahasta ja avoimuus on parasta. Ettei muuta kun menet seisomaan keskelle olohuonetta, heität vaatteet pois ja alat runkkaamaan.
Mielestäni ehdottomasti pitää asiasta mainita. Ainakin itse haluan olla perillä siitä mitä asunnossani puuhaillaan. Ja eihän sitä tiedä vaikka asiasta mainitseminen johtaisi siihen, että nainen tarjoaa auttavaa kättä ;) Itselle on käynyt näin usein vieraillessani naispuoleisilla tutuilla :)
M32/11cm