Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään herpestä?

Vierailija
16.08.2008 |

Ihan helposti sain. Kurja vaiva, minun rakkulat lisäksi kestää häipyä melkein 2vk. kun ensin itse herpes lähtee pois viikossa ja se jäljelle jäänyt rupi sitten kestää toisen viikon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aikoinaan herpeksen mieheltäni suuseksin yhteydessä. miehellä siis huuliherpes silloin tuloillaan... Tästä on nyt viitisen vuotta aikaa ja viimeisen vuoden aikana herpes-rakkula ilmaantuu melki joka kuukausi. Siis erittäin kiusallinen vaiva. Luulen että stressi voi olla yksi tekijä ja mekaaninen ärytys kuulemma voi myös aiheuttaa (seksi, pyöräily...)

Eilen sitten taas rakkula ilmaantui ihan yllättäen. Mutta aina ennen se on tullut tismalleen samaan paikkaa. Nyt rakkuloita tuli kaksi ja aivan eri paikkoihin... On olemassa ilmeisesti jotain estolääkettä, mutta miten helposti sellaisen voi saada? ja mihin kannattaisi olla yhteydessä, terveyskeskukseen, yksityiseen...

Raskauksien aikoihin rakkuloita tuli erittäin harvoin...jos joillain jotain asiaan liittyvää neuvoa, nikisiä, kommenttia niin erittäin iloinen olisin...

Vierailija
2/3 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kurja vaiva ja mullakin varmaan tuo parisen viikkoa menee et rupi häviää...Kävitkö ihan terveyskeskus lääkäriltä lääkettä pyytää ja minkä hintaista tuo on? Mä oon jo niin pitkään tätä lykännyt et nyt on asialle pakko jotain tehdä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla tulee se sitten kun tulee niin klme ihan peräkkäin...