Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ulkonäkö suurin syy vastentahtoiseen sinkkuuteen?

Vierailija
25.03.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön ja luonteen yhdistelmä on varmaan yleisin syy. Toisaalta komea mies saa olla usein millainen sika tahansa ja silti löytyy naisia ihastumaan ja sietämään huonoa kohtelua. Ja tietysti loputon määrä uusia mahdollisuuksia sellaiselle miehelle.

Ihan sama se on naisten kohdalla, kauniilta naiselta siedetään sellaista diivan käytöstä mihin ruma nainen ei edes pysty. Jättipotti tietenkin on kaunis nainen/mies, jolla on vielä mukava ja vaatimaton luonnekin. 

Vaikea käsittää kun omaan silmään ns. kauniskin nainen on vastenmielinen jos käytös on itseriittoisen diivamainen tai jollain tapaa sarjaa "pilalle hemmoteltu pissis". Mutta taidankin olla vähemmistössä ja monen miehen muna ei naisen persoonasta välitä. M33

Monella meistä tämä menee näin. Mulla on monta kertaa mennyt elämässä niin että hyvän näköinen mies on myös alkanut näyttää epämiellyttävältä koska luonne ja käytös on ollut epämiellyttävää, ja toisaalta alkuun vaatimattoman tai jopa koomisen näköiinen tyyppi on alkanut näyttää söpöltä ja haluttavalta, koska on ihana ihminen.

Vierailija
42/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön ja luonteen yhdistelmä on varmaan yleisin syy. Toisaalta komea mies saa olla usein millainen sika tahansa ja silti löytyy naisia ihastumaan ja sietämään huonoa kohtelua. Ja tietysti loputon määrä uusia mahdollisuuksia sellaiselle miehelle.

Ihan sama se on naisten kohdalla, kauniilta naiselta siedetään sellaista diivan käytöstä mihin ruma nainen ei edes pysty. Jättipotti tietenkin on kaunis nainen/mies, jolla on vielä mukava ja vaatimaton luonnekin. 

Vaikea käsittää kun omaan silmään ns. kauniskin nainen on vastenmielinen jos käytös on itseriittoisen diivamainen tai jollain tapaa sarjaa "pilalle hemmoteltu pissis". Mutta taidankin olla vähemmistössä ja monen miehen muna ei naisen persoonasta välitä. M33

No ei kaikki naisetkaan hyväksy mieheltä mitä tahansa sikailua vain siksi että on niin komea äijä. Mutta tottahan se on, että hyvä ulkonäkö sukupuolesta riippumatta ainakin parantaa mahdollisuutta saada jotain kiinnostusta vastakkaiselta sukupuolelta ja kun se joku on saatu juttelulla vielä ihastumaankin, antaa hän myös helpommin anteeksi erinäisiä asioita. Ja se johtuu just siitä ihastumisesta koska rakkaus tyhmentää ihmisen hetkellisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikilla jokin valtavirrasta poikkeava, negatiivisena pidetty ulkonäköominaisuus

-Eiköhän Kaikilla ole :D jos aletaan katsomaan. :D

Ja tiedän monta jopa epäviehättävää (rumasti sanottu, mutta kuitenkin), ketkä ovat parisuhteissa.

-Jopa ? Oliko toi joku yllätys? :D Kyllähän epäviehättävät löytää itselleen helposti epäviehättävän kumppanin, niistä ei varmasti oo pulaa täällä suomessa.

Vierailija
44/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun kokemuksien mukaan. Monet rumat naisethan seurustelee. Itse olen vastentahtoisesti yhäkin sinkku enkä ole ikinä seurustellut vaikka olen xs kokoinen tiimalasivartalon omaava blondi ja ulkoisesti sellainen jolla odotetaan olevan vientiä. Miehet ei vaan kiinnostu.

N25

Sä olet monille liian "hyvännäköinen", ehkä siksi ei kiinnostuta.

Komeampikin mies saattaa tuntea riittämättömyyttä. Toivottavasti olet mukavaluonteinen ja reilu ihminen, saisit varmaankin seuraa helposti jos lähestymisyritys koettaisiin "lämminhenkiseksi".

Vierailija
45/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös rahan ja omaisuuden määrä vaikuttaa

Vierailija
46/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esimerkiksi on ujo niin on ujo, ei sille mahda mitään.

Kyllä mahtaa, mutta suurin osa ei halua edes yrittää. 

Vierailija
47/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet tykkää kun naisessa on vähän mistä ottaa kiinni. On tullut huomattua kun erästä tuhdinpuoleista naikkosta monet ukot himoinneet, itselleni taas on vähän turhankin rehevä.

Vierailija
48/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun kokemuksien mukaan. Monet rumat naisethan seurustelee. Itse olen vastentahtoisesti yhäkin sinkku enkä ole ikinä seurustellut vaikka olen xs kokoinen tiimalasivartalon omaava blondi ja ulkoisesti sellainen jolla odotetaan olevan vientiä. Miehet ei vaan kiinnostu.

N25

Jos saisi olla kärpäsenä katossa, niin varmasti näkisi, että sinusta kiinnostutaan, mutta itse et kiinnostu juuri heistä, joten väität, ettei kukaan kiinnostu. 

Vierailija
49/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tyhmyys ja puutteelliset sosiaaliset taidot.

Ainakin minun tuntemani ikisinkkumiehet ovat jopa keskimääräistä älykkäämpiä ja sosiaalisesti ihan normaaleja. Kaikilla jokin valtavirrasta poikkeava, negatiivisena pidetty ulkonäköominaisuus.

Näistä ovat sinkkuina ne, jotka haluavat naisen olevan älykäs ja hyvännäköinen eli enemmän mitä itse on .

Vierailija
50/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Jos saisi olla kärpäsenä katossa, niin varmasti näkisi, että sinusta kiinnostutaan, mutta itse et kiinnostu juuri heistä, joten väität, ettei kukaan kiinnostu. 

Ei kiinnostuta. Mun kanssa ei ikinä haluta toisille treffeille ja miehet tuntuu suorastaan vihaavan mun luonnetta.

Vierailija
51/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollut nirso ja sen takia on tullut koettua. Katuisin taatusti jos olisin ollut tai nyt nirso. Ainut elämä, ainut nuoruus. Kokemukset jotka jää kokematta..nou thänks. Aika kuluu nopeaan eikä kukaan ole täydellinen.

Vierailija
52/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiinnostuttu ja hyvä niin. nyt pitkään yksin. Sitten kun vielä työtön mutta kuitenkin aktiivinen ja harrastava. Hiljasta vaan on. Ei pääse treffeille enkä mihinkään julkiseen halua pärstääni laittaa esille.

Vierailija
53/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon että ulkonäkö nykyään on yksi suurimpia syitä naimiseen tai naimattomuuteen. Ei tosin kaikkien kanssa, mutta yleistyksenä. Melko monet ihmiset valikoivat kumppaniaan ulkonäön mukaan, mitä minä pidän sivistymättömyytenä, mutta on tosi asia.

Eikö ihmisessä ole muuta kuin ulkonäkö? On minun mielestäni ja paljonkin. Jopa enemmän muuta kuin ulkonäkö ja sisäinen ihminen ennen ulkonäköä, aina.

Helppohan se vaikka millasen kivan valaan kanssa olla varmasti jos ei tarvitse seksikantilta ajatella ollenkaan, mikä vaikuttaisi olevan yleistä ainakin jonkun sortin aseksualeilla. Tavallaan helppoa ja yksinkertaista, kaikenlaiset käy kunhan on kiva.

Ei nyt varmaan ihan valaan kokoisen kanssa tarvitsekaan olla? Mutta jos sulla on erektiohäiriöitä jonkun vähänkin ylimääräistä ihraa omaavan kanssa, miten meinaat kyetä seksiin vanhana? Nuorella on lihavanakin sentään vielä kimmoisa iho. Mutta kun ikää tulee, hoikillakin iho on löysää, ohutta, venyvää, roikkuvaa, ahavoitunutta, on luomia, maksaläiskiä ja suonet näkyy ihon läpi, raskausarpia, leikkausarpia, yms iän tuomia asioita. Nämä molemmilla sukupuolilla. Miten pystyt edes käsittämään ikäihmisten seksielämää kun sulla on erektion kanssa ongelmia jo nuorena, joka oletan sun kuitenkin olevan?

Vierailija
54/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muille ihmisille näkymätön, siinä se syy.

Vierailija
55/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on 2 silmää, 2 korvaa, 2 nenänreikää ja yksi suu jossa on yksi kieli joka tarkoittaa että vähemmän puhetta enemmän kuuntelemista.

Ulkonäkö on joillekin tärkeää, koska ei kai kukaan haluaisi dyykkarin ja epäsiistin näköistä kumppania.

Luonne on kaikista tärkein, ulkonäkö on vain se joka "pukee" meitä koska emme kai haluaisi että lihakset ja luut olisivat ulkonäkönämme.

Olemme itse omassa päässämme luoneet "kauniin" ja "ruman" ihmisen tuntomerkit/vaikutelman, tosiasia on että kaikki ovat yhtä arvokkaita ja kauniita & komeita, sellaisena kuin on.

Yrittäkää löytää kaikista ihmisistä edes yksi hyvä puoli ulkonäöstä, ja kirjoittaa se vaikka lapulle. Tällainen on yksi askes kohti positiivisempaa elämää.

Vierailija
56/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Sama mulla. Seksiä kyllä halutessani saan ja miehet menevät ihan sekaisin mun kropasta, mutta eipä niistä enää sen jälkeen mitään kuulu..

Vierailija
57/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Sama mulla. Seksiä kyllä halutessani saan ja miehet menevät ihan sekaisin mun kropasta, mutta eipä niistä enää sen jälkeen mitään kuulu..

Juu. Mä en kyllä harrasta seksiä varhaisessa vaiheessa eli mut jätetään jo ennen sitä.

Vierailija
58/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat laittaneet miehelle tai naiselle niin kovat vaatimukset, ettei sellainen koskaan tule vastaan.

Vierailija
59/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää erottaa ihailuseksi ja saamisseksi. Seksi on parisuhteen perusta. Videopeleistä voi jutella kaverinkin kanssa. Myös miesten ja naisten ystävyys perustuu ulkonäköön; nainen kelpuuttaa kaveriksi miehiä, jotka voivat toimia sijaiskumppaneina.

Ihailuseksi perustuu intohimoon, jota nainen tuntee miesmallia ja mies perusnaista kohtaan. Saamisseksi on neuvottelupohjaista ja palkinto resursseista ja hyvästä käytöksestä (miehelle).

Olen miehenä hyväksynyt, että ihailuseksiä en tule saamaan ja parisuhteessa naisella on aina valta. Miehiä kasvatetaan lapsesta asti hyväksymään tämä asetelma ("opiskele lääkäriksi tai toimitusjohtajaksi, niin voitat neuvotteluissa suikaleen peppua") ja liian itsevarmat palautetaan maan pinnalle.

Vierailija
60/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein suurin syy on lapsuudesta johtuva huono itsetunto ja sen kaikki seurannaisvaikutukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän