Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ulkonäkö suurin syy vastentahtoiseen sinkkuuteen?

Vierailija
25.03.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on yhtä monta kuin on vastentahtoisesti sinkkujakin.

Vierailija
22/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon että ulkonäkö nykyään on yksi suurimpia syitä naimiseen tai naimattomuuteen. Ei tosin kaikkien kanssa, mutta yleistyksenä. Melko monet ihmiset valikoivat kumppaniaan ulkonäön mukaan, mitä minä pidän sivistymättömyytenä, mutta on tosi asia.

Eikö ihmisessä ole muuta kuin ulkonäkö? On minun mielestäni ja paljonkin. Jopa enemmän muuta kuin ulkonäkö ja sisäinen ihminen ennen ulkonäköä, aina.

Helppohan se vaikka millasen kivan valaan kanssa olla varmasti jos ei tarvitse seksikantilta ajatella ollenkaan, mikä vaikuttaisi olevan yleistä ainakin jonkun sortin aseksualeilla. Tavallaan helppoa ja yksinkertaista, kaikenlaiset käy kunhan on kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön ja luonteen yhdistelmä on varmaan yleisin syy. Toisaalta komea mies saa olla usein millainen sika tahansa ja silti löytyy naisia ihastumaan ja sietämään huonoa kohtelua. Ja tietysti loputon määrä uusia mahdollisuuksia sellaiselle miehelle.

Vierailija
24/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miehet on rumia ja epäilyttävän näköisiä.

Vierailija
25/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tyhmyys ja puutteelliset sosiaaliset taidot.

Vierailija
26/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla kyse on luonteesta tai nepsyongelmista. Tiedän vaikka kuinka paljon rumia ja/tai reilusti lihavia mutta mukavia tyyppejä parisuhteessa. Onnellisissa sellaisissa, jotain superhyväähän siinä ulkoisesti ei-niin-miellyttävässä tyypissä on, että on pariutunut.

Niin, kun ovat vastaavan samanlaisen ruman/lihavan kanssa pariutuneet. Monet ei tällaista tasoistaan kelpuuta vaan kuvittelevat itsestään liikoja ja ansaitsevansa parempaa.

Vierailija
27/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasyynä on myös sosiaalisten taitojen puute. Yleensä nämä ihmiset saattavat hyvännäköisiä yksilöinä mahdollisesti päätyä usein lyhyisiin suhteisiin, jos ovat sosiaalisia, mutta sosiaalisten taitojen puute vaikuttaa siihen, etteivät suhteet kestä.

Jos henkilö taas ei ole kovin sosiaalinen ja häneltä puuttuu sosiaaliset taidotkin, hän todennäköisesti jää ilman pysyvää suhdetta. Näitä on ihan hyvännäköisissäkin yksilöissä.

Vierailija
28/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä merkitystä, mutta kyllä sillä luonteella on enemmän väliä. Ja mitä vanhemmaksi tulee niin tajuaa etti ulkonäöllä tee mitään jos luonne on ikävä. Kyllä mukava, posittivisen asenteen omaava ja reilu tyyppi partnerin löytää. Ulkoisen olemuksen vaatimukset ovat lähinnä hygieniaan, siisteyteen ja itsestään huolen pitämiseen liittyviä.

Kukaan ei halua ilkeää, draamailijaa, kyttääjää, epähygieenistä, negatiivista tai epäsiistiä partneria. Mutta onko nämä sitten vaikea itsestään huomata, sitä en tiedä.

Vierailija
29/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasyynä on myös sosiaalisten taitojen puute. Yleensä nämä ihmiset saattavat hyvännäköisiä yksilöinä mahdollisesti päätyä usein lyhyisiin suhteisiin, jos ovat sosiaalisia, mutta sosiaalisten taitojen puute vaikuttaa siihen, etteivät suhteet kestä.

Jos henkilö taas ei ole kovin sosiaalinen ja häneltä puuttuu sosiaaliset taidotkin, hän todennäköisesti jää ilman pysyvää suhdetta. Näitä on ihan hyvännäköisissäkin yksilöissä.

Yleensä hyvännäköiset ihmiset ovat saaneet oppia sosiaalisuuttakin paremmin, sillä ovat saaneet aina seuraa itelleen kun ovat halunneet ja seuraa löytyy kauniille vaikka miten paljon, niin kyllähän siinä taidot karttuu. Ruman seurassa ei monet viihdy, kuin harvat, ja sosiaaliset taidotkaan eivät sen takia kehity. Lisäksi rumilla on usein huono itsetunto koska ovat olleet syrjittyjä ja kiusattuja, mikä verottaa sosiaalisuutta. Kauniilla taas elämä ollut ns kulta lusikka syntimistä ja elämistä, sosiaalisessa merkityksessä.

Vierailija
30/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön ja luonteen yhdistelmä on varmaan yleisin syy. Toisaalta komea mies saa olla usein millainen sika tahansa ja silti löytyy naisia ihastumaan ja sietämään huonoa kohtelua. Ja tietysti loputon määrä uusia mahdollisuuksia sellaiselle miehelle.

Ihan sama se on naisten kohdalla, kauniilta naiselta siedetään sellaista diivan käytöstä mihin ruma nainen ei edes pysty. Jättipotti tietenkin on kaunis nainen/mies, jolla on vielä mukava ja vaatimaton luonnekin. 

Vierailija
31/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella ujo, estoinen, sulkeutunut ja introvertti, niin ei siinä hyväkään ulkonäkö auta.

Vähän rumahko, mutta supliikki, saa kyllä seuraa.

Vierailija
32/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä merkitystä, mutta kyllä sillä luonteella on enemmän väliä. Ja mitä vanhemmaksi tulee niin tajuaa etti ulkonäöllä tee mitään jos luonne on ikävä. Kyllä mukava, posittivisen asenteen omaava ja reilu tyyppi partnerin löytää. Ulkoisen olemuksen vaatimukset ovat lähinnä hygieniaan, siisteyteen ja itsestään huolen pitämiseen liittyviä.

Kukaan ei halua ilkeää, draamailijaa, kyttääjää, epähygieenistä, negatiivista tai epäsiistiä partneria. Mutta onko nämä sitten vaikea itsestään huomata, sitä en tiedä.

Kauniille ihmisille elämä on hymyillyt (ja ihmiset) niin siitä saa paljon virtaa ja positiivisuutta kun on elämä hymyjä ja kiinnostusta täynnä. Rumat taas yleensä ovat yksinäisiä ja tämän takia katkeroituneita, myös kiusattuja/syrjittyjä.

Vierailija
33/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten huono koulutus häiritsee niitä tavoiteltavia naisia. Sitten jos siihen pelkkään peruskouluun ynnätään kaljuuntuvan tavisjampan mitat (173 cm/90kg) ja ikä (42v.) ja unelmat missistä tai nuoremmasta naisesta persaukisena, viinaan menevänä mustapaitaisena epäsiistinä jäbänä, niin voilà, we have a new incel.

Vierailija
34/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tyhmyys ja puutteelliset sosiaaliset taidot.

Ainakin minun tuntemani ikisinkkumiehet ovat jopa keskimääräistä älykkäämpiä ja sosiaalisesti ihan normaaleja. Kaikilla jokin valtavirrasta poikkeava, negatiivisena pidetty ulkonäköominaisuus.

Vierailija
35/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä hyvännäköiset ihmiset ovat saaneet oppia sosiaalisuuttakin paremmin, sillä ovat saaneet aina seuraa itelleen kun ovat halunneet ja seuraa löytyy kauniille vaikka miten paljon, niin kyllähän siinä taidot karttuu. Ruman seurassa ei monet viihdy, kuin harvat, ja sosiaaliset taidotkaan eivät sen takia kehity. Lisäksi rumilla on usein huono itsetunto koska ovat olleet syrjittyjä ja kiusattuja, mikä verottaa sosiaalisuutta. Kauniilla taas elämä ollut ns kulta lusikka syntimistä ja elämistä, sosiaalisessa merkityksessä.

Yleensä, mutta ei aina. Hyvännäköinenkin ihminen on saattanut olla nuorempana ruma ja kiusattu, mikä on saattanut johtaa huonoon itsetuntoon.

Vierailija
36/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa suurin osa tuntemistani sinkuista on ihan hyvännäköisiä. Ja tiedän monta jopa epäviehättävää (rumasti sanottu, mutta kuitenkin), ketkä ovat parisuhteissa.

Sanoisin, että monet ikisinkut ovat aika vaativia ja huonoja tekemään kompromisseja. Lyhyitä suhteita voi olla paljonkin takana, mutteivät kestä ja kaatuvat ihan typeriin juttuihin, kuten erimielisyyksiin yhteisen kodin sisustuksesta.

Vierailija
37/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on, koska kaiken näköisiä ihmisiä näkee parisuhteissa, ei vain komeita ja kauniita. 

Itse olin nuorena jopa aika hyvän näköinen (nainen) ja sain paljon huomiota siitä. Mutta olen myös ääri-introvertti ja asperger, eli minun seurani on ihmisten mielestä vaivaannuttavaa eikä mukavaa. Jäin vasten tahtoani sinkuksi siinä missä moni sosiaalinen, avoin mutta ulkoisesti vähemmän tasokas pariutui.

Vierailija
38/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama se on naisten kohdalla, kauniilta naiselta siedetään sellaista diivan käytöstä mihin ruma nainen ei edes pysty. Jättipotti tietenkin on kaunis nainen/mies, jolla on vielä mukava ja vaatimaton luonnekin. 

Vaikea käsittää kun omaan silmään ns. kauniskin nainen on vastenmielinen jos käytös on itseriittoisen diivamainen tai jollain tapaa sarjaa "pilalle hemmoteltu pissis". Mutta taidankin olla vähemmistössä ja monen miehen muna ei naisen persoonasta välitä. M33

Vierailija
39/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniille ihmisille elämä on hymyillyt (ja ihmiset) niin siitä saa paljon virtaa ja positiivisuutta kun on elämä hymyjä ja kiinnostusta täynnä. Rumat taas yleensä ovat yksinäisiä ja tämän takia katkeroituneita, myös kiusattuja/syrjittyjä.

Ei aina. Itse olin kaunis mutta myös "omituinen" ja sosiaalisesti kömpelö, ja minua on kiusattu todella paljon varsinkin lapsena ja teininä. Olen oppinut että ulkonäöllä ei tee mitään, ellei se yhdisty ihmisiä edes jonkin verran miellyttävään persoonallisuuteen.

Vierailija
40/78 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni se on luultavimmin ylipaino. Eli tavallaan ulkonäkö, mutta ei muutoin kuin painon suhteen. Muuten olen ok. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme