Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ulkonäkö suurin syy vastentahtoiseen sinkkuuteen?

Vierailija
25.03.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on todella ujo, estoinen, sulkeutunut ja introvertti, niin ei siinä hyväkään ulkonäkö auta.

Vähän rumahko, mutta supliikki, saa kyllä seuraa.

Näinhän se juuri on. Muuten ei taviksilla olisi mitään mahdollisuuksia pariutua. Hyvin harva on kuitenkin todella hyvän näköinen.

Mutta jos on vaatimattoman ulkonäön lisäksi vielä todella ujo, estoinen, sulkeutunut ja introvertti luonne, on tilanne varsin toivoton.

Eli lopputulos on, että luonne on loppupeleissä tärkeämpää kuin ulkonäkö, pariutumisen kannalta.

Vierailija
62/78 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän yleisin syy ole ujous. Itse olen ollut elämästäni 21 vuotta suhteessa ja kymmenen sinkkuna. Jotenkin yksin on helpompaa arkena, mutta lomalla seuraa kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt tätä omalta kohdaltani. Varmasti olen liian tarkka. Miehet eivät enää oikein kelpaa paitsi ne joista näen että kelpaavat kaikille. Ja kun itse olen tavallinen pullukka, en lähesty heitä.

Olen aina löytänyt miesseuraa helposti ja ollut parisuhteessa, perätysten. Nyt keski-ikäisenä suurin osa ikäisiäni ja vähän vanhempia miehiä ovat todella karseita.

En vain pysty enää menemään mihinkään baareihin tässä iässä. Netti on poissuljettu. Olen varmaan sen takia sinkku. Katsokaapa nettitreffien miehiä viidenkympin molemmin puolin. Ei ole kivaa.

Öööh, olet itse pullukka, ja haukut ikäisiäsi miehiä karseiksi? Olisko niin, et säkin oot semmonen karsee akka niiden normaalien miesten silmissä?

Vierailija
64/78 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska on tärkeää että myös ympäristö ja some hyväksyy kumppanin.

Vierailija
65/78 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tunnen erään lähes 60-vuotiaan miehen, joka sinkku vieläkin. On sillä ollut lyhyitä naissuhteita, mutta jätetty aina. Ulkonäössä ei vikaa varsinaisesti, mutta on sellainen hyvin yksinkertainen ja aika tyhmä siis. Jutut on alapääjuttuja ja niillä leveilyä. Jopa alasti naisten edessä esiintymistä. Jos kiinnostuksen kohde ei hänestä kiinnostu niin alkaa haukkua ulkonäköä ja muuta tuossa toisessa suoraan sille naiselle ja silti odottaa, että nainen innostuisi ja kuvittelisi ettei kelpaa kenellekään, vaan vain tuolle miehelle. 

Vierailija
66/78 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen omasta mielestäni hyvinkin ruma ja kuulen kyllä haukkuja näin aikuisenakin ulkonäköpiirteistäni (synnynnäisiä). Kuitenkin minuun on ihastuttu voimakkaasti ja ihastuneista löytyy sellaisia, joista ulkonäön puolesta olisi kateellisia monet. MUTTA pitäisi osua kaksi toisistaan tykkäävää vastakkain. En minä ota sitä adonista ulkonäön perusteella. Otan sen mukavan ja ihanan, johon rakastun oli se minkä vain näköinen. 

Vierailija
67/78 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla on, osalla sitten mielenterveydelliset ongelmat

Mutta todella harvoin kaunis/komea on sinkkuna muuta kuin omasta halustaan vaikka olisi minkälainen seinähllu.

Valitettavasti se hyvä ulkonäkö paikkaa vaikka minkälaisen aukon muilla osa-alueilla ja aina löytyy ottajia.

Vierailija
68/78 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen kuulema todella ruma, erityisesti ilmeisesti kasvoni ovat harvinaisen rumat koska tietyt ihmiset jaksaa vuodesta toiseen haukkua ja pilkata niitä :'(

Vierailija
69/78 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta merkittävä toki.

Hyvällä ulkonäöllä siunattu, varsinkin nainen, pariutuu helposti vaikka olisi millainen pösilö. Rumemmilla täytyy sitten löytyä jotain muutakin sisältöä, sitä enemmän, mitä vähemmän ulkonäköä löytyy.

Miehillä hyväkään ulkonäkö ei välttämättä riitäyksistään, jos on ujo tms. Rumuutta taas vastaavasti on helpompi miesten "kompensoida" mm. supliikilla, statuksella ja rahalla.

Vierailija
70/78 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma näkemykseni on, että ylipaino on suurin ulkonäöllinen syy joka aiheuttaa vastentahtoista sinkkuutta.

Toki moni parisuhteessa olevakin on nykyään ylipainoinen, mutta kuinka moni heistä on ollut sitä silloin kun toisesta kiinnostui ja toiseen rakastui? 

Vierailija
71/78 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että niinkään ulkonäkö vaan luonne: tyhmyys ja junttius. Varmaan jokainen tuntee jonkun ihan ok näköisen sinkun, jolla on näennäisesti kaikki mahdollisuudet parisuhteeseen, mutta kun tämä avaa suunsa niin ymmärtää heti, miksi peli on menetetty.

Vierailija
72/78 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä psk luonne ja mt ongelmat

Vierailija
73/78 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että ulkonäkö on yksi suurimmista tekijöistä. Ihmiset yleisesti luottavat paljon visuaalisuuteen ja näköaistiin myös parinvalinnassa sekä ilossa ja nautinnoissa, mitä kumppani tuottaa.

Markkinamiehet on markkinoinut kauneus-teemalla ihmisille asioita ja kauneus ihanteita, johon moni on langennut. Nämä vallitsevat yhteiskunnalliset arvot ihmisestä kuluttajana ja materialistina on myös omiaan lisäämään pinnallisuutta.

Vierailija
74/78 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta merkittävä toki.

Hyvällä ulkonäöllä siunattu, varsinkin nainen, pariutuu helposti vaikka olisi millainen pösilö. Rumemmilla täytyy sitten löytyä jotain muutakin sisältöä, sitä enemmän, mitä vähemmän ulkonäköä löytyy.

Miehillä hyväkään ulkonäkö ei välttämättä riitäyksistään, jos on ujo tms. Rumuutta taas vastaavasti on helpompi miesten "kompensoida" mm. supliikilla, statuksella ja rahalla.

Hyvännäköinen löytää helposti uusia kiinnostuneita tyyppejä, mutta heillä tuppaa menemään pieleen ne suhteet, siis jos on tuo mainitsemasi pösilö. Eli määrällisesti enemmän heillä varmasti on kumppaneita ja ottajia, mutta jos tavoitteena on kestävä parisuhde niin ei se ulkonäkö tässäkään asiassa pelasta. Ei pösilöä kukaan jaksa vuosikymmeniä katsella, vaikka se olisi hyvän näköinen. Luonne on siis tärkeämpi.

Vierailija
75/78 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono (yleensä muiden keksimä) "maine" on myös yksi mahdollinen syy.

Yllättävän monet tykkäävät kiusata ja syrjiä vielä aikuisinakin niitä ihmisiä, jotka ovat joutuneet kiusatuiksi ja syrjityiksi aiemminkin. Yksinäisyyttähän tuosta kiusatulle saattaa seurata.

Vierailija
76/78 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla kyllä enemmän rahanpuute. Yksinelävällä ei ole varaa käytännössä mihinkään, jokainen euro pitää säästää asuntoon.

Siksi asun halvassa vuokrayksiössä huonolla alueella, en ole ostanut vaatteita varmaan pariin vuoteen, syön lähinnä hernekeittoa ja ruisleipää. Loput rahat menee auton kuluihin (pakollinen töitä varten) ja asuntosäästämiseen.

En siis kehtaa edes tuoda ketään asuntooni enkä halua käyttää rahaa ulkona käymiseen. Vaatteetkin jo kuluneen näköisiä

Palkkani 4000e. Ei silläkään yksinelävä oikein saa mitään hyvää asuntoa. Autokin 20v vanha.

Vierailija
77/78 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon että ulkonäkö nykyään on yksi suurimpia syitä naimiseen tai naimattomuuteen. Ei tosin kaikkien kanssa, mutta yleistyksenä. Melko monet ihmiset valikoivat kumppaniaan ulkonäön mukaan, mitä minä pidän sivistymättömyytenä, mutta on tosi asia.

Eikö ihmisessä ole muuta kuin ulkonäkö? On minun mielestäni ja paljonkin. Jopa enemmän muuta kuin ulkonäkö ja sisäinen ihminen ennen ulkonäköä, aina.

Kyllä se ulkonäkö kertoo todella paljon ihmisen luonteesta.

Vierailija
78/78 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Sen takia esimerkiksi upean kauniilla (ja huikean älykkäillä) naisilla kuten vaikkapa Tammy Slatonilla on seurustelusuhde. Rumat älkää vaivautuko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme