Tapailemani mies on uskomaton sängyssä
En ole ikinä saanut näin hyvää seksiä. Orgasmia orgasmin perään. Ja tällä miehellä on pienempi muna kuin kellään muulla tapaamallani miehellä ja itse olen synnyttänyt ja silti ollaan täydellisen yhteensopivat. En ollut osannut kuvitellakaan että seksi voisi olla näin hyvää. Ex-miehelläni oli jättimäinen mela, mutta hän oli kovakourainen eikä välittänyt yhtään mun nautinnosta. Lisäksi se liian iso penis sattui. Tämä nykyinen vaan on täydellinen mulle. Tulinpahan kertomaan, kun olen niin ihastunut tähän mieheen. :)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 20:30"]Taas joku pienimunainen mies yrittää vakuuttaa, että hänestä on johonkin.
Tämä tuli kyllä mieleen, mutta ne jättimumst usein luulee että pelkkä suuri muna riittä ja itse ei tarvitse mitään tehdä. Toisaalta sehän kyllä on just niin jos on tosi iso mela niin mieluiten pidän ohjakset käsissäni ettei tule kipeetä.
Kun on tarpeeksi iso kalu, on pakko osata rentouttaa nainen sängyssä ennen penetraatiota parilla orgasmilla tai muuten ei ole asiaa sisälle. Lisäksi isolla kalulla pääsee paikkoihin jonne pienellä ei ja se, se on taivas...
Paikathan tiukkenee orgasmilla. Minuun saa survoa ihan kynämuunaakin jo hiki otsassa parin orkun jälkeen. Isolla ei ole mitään asiaa, eihän se menisi edes sisään.
Orgasmin aikana kyllä, mutta orgasmin jälkeen pitäisi tulla rentoutuneempi fiilis jolloin vagina on vastaanottavaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Noinpa se tahtoo mennä, että pienimunaiset kompensoivat kokoaan taidoilla. Samoin minäkin saan parasta seksiä ikinä, vaikka mieheni kalu on kooltaan sieltä pienemmästä päästä. Osaa kuitenkin käyttää sitä täydellisen oikein ja ottaa minut asennoissa, joissa muna osuu juuri oikeaan paikkaan. Ja entäs sitten se suuseksi! Tähtiä ja taivaita ja paratiiseja!
Noin se tahtoo mennä naisillakin. Kedon kaunein kukka on vain kedon kaunein tyttö. Ne jotka eivät ole kedon kauniimpia kukkia kompensoivat asian jollain 🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Pitikö nyt puhua palturia siitä eksän jättimunasta, en usko tarinaasi. Olisin uskonut jos olisit kertonut eksälläsi olleen "selvästi isompi" kuin nykyisellä, mutta tuon jätin mainitseminen vei pohjan koko jutulta.
Ap - Oletteko vielä naimakumppaneita? Ketjuhan alkoi 2015.
🙂
/Sekakskytsenttinenjoitaeitämänpalstanmukaanoleolemassakaan
Vierailija kirjoitti:
Noinpa se tahtoo mennä, että pienimunaiset kompensoivat kokoaan taidoilla. Samoin minäkin saan parasta seksiä ikinä, vaikka mieheni kalu on kooltaan sieltä pienemmästä päästä. Osaa kuitenkin käyttää sitä täydellisen oikein ja ottaa minut asennoissa, joissa muna osuu juuri oikeaan paikkaan. Ja entäs sitten se suuseksi! Tähtiä ja taivaita ja paratiiseja!
Ei seksitaidot mitenkään yhdisty pieneen munaan. Nykyisellä 18cm ja antaa taivaallista suuseksiä yms. Edellinen ketä tapailin pienimunainen jolle ei pimpp* maistunut ja olisi aina halunnut rykäistä nopeasti takaapäin, surkeaa.
Onneksi olkoon. Hyvä seksi tarkoittaa monesti myös pitkää ja onnistunutta parisuhdetta, jos vaan muut asiat osuu kohdilleen myös.
Kun on tarpeeksi iso kalu, on pakko osata rentouttaa nainen sängyssä ennen penetraatiota parilla orgasmilla tai muuten ei ole asiaa sisälle. Lisäksi isolla kalulla pääsee paikkoihin jonne pienellä ei ja se, se on taivas...
Paikathan tiukkenee orgasmilla. Minuun saa survoa ihan kynämuunaakin jo hiki otsassa parin orkun jälkeen. Isolla ei ole mitään asiaa, eihän se menisi edes sisään.