apua.. pelkään että tulen hulluksi
nykyään joka päivä olen alakuloinen. tuntuu ettei kukaan välitä. pelkään että mieskin jättää koska olen lihava ja isokokoinen. en jaksa enää soitella kavereille kun tuntuu ettei niitä kiinnosta. on painostavan huono olo. jaksan edelleen opiskella ja olla ahkera, suorittaa ja suorittaa.. mutta ilman tuota suorittamista jääkin ontto, paha olo.. mitä teen? opiskelen opettajaksi ja pelkään, että jos minut leimataan " hulluksi" jossain psykiatrilla, niin en pääse töihin koskaan :((. mulla on ollut paljon vaikeita kokemuksia ja olen aina ollut " vahva" , kaikki on olettanut että pärjään. nyt en kehtaa sanoa kellekään, että murenen päivä päivältä...
Kommentit (3)
Enkä usko, että se pelko mitään estää... :-(
Lääkärireittiä kokeilin jokin aika sitten, mutta ei siitä mitään tullut. Liian usein en nuku ja pelottaa, että teen jotain kamalaa itelleni. En kuitenkaan tahdo kuolla. Mä en enää epätoivoissani tiennyt, mitä tehdä. Vuodatin sitten tuntoja kaukana asuvalle exälle, jonka kanssa ollaan ajoittaisissa kaveriväleissä. Varmaan aika säälittävää...
joko opintopsykologille (ohjaa eteenpäin) tai sitten opiskelijaterveydenhuollon kautta psykologille. Äkkiä apua hakemaan, sitä äkimmin olet taas " jaloillasi"
Tee se jo huomenna.
Tsemppiä, t. sen kokenut.
hulluksi tulee yleensä sellaiset jotka luulee itsensä täysin terveeksi vaikka ovat kaikkea muuta. Psykiatrille vaan, ei siellä hullun leimaa saa ja jos sais niin suurin osa maan ihmisistä ois sitten niitä.