Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BMW ei ole yhteistyökykyinen kapistus

Vierailija
07.09.2015 |

En löytäny mitää muuta paikkaa udella kun tämä!
Eli, bemari käy nyt jotain syystä saakelin huonosti eikä oikein meinaa kiihtyä mihkää, mikä ei oo normaalia siltä.
Eli nykii ja tuntuu kun kävis vajaalla. Oisko kellään harmainta hajua mistä kyse? Just hetki sitte oli remontissa ja eilen säädettiin aurauskulmat, ja eilisen jälkeen tuolle käynyt noin.
Mietin myös voiko sade vaikuttaa? Koska täällä satanu nyt melkein vuorokauden putkeen ja auto seissyt pihassa..
Kiiiitoos!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuo 6koneet ei näköjään oo kovin hyviä. Tiiän monta kellä on ollut sen kanssa ongelmia, mukaanlukien mieheni. Nostaako lämpöjä? Kansipahvi on kuulemma monella palanut noista vehkeistä.

Vierailija
42/46 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöjä ei nosta! -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on tietäjiä linjoilla niin kertokaa yksi asia BMW:stä. Minä sitä niin olen vuosien ajan ihmetellyt mutta en ole kehdannut autoliikkeessä kysyä. Ehkä tässä olisi nyt tilaisuus.

Eli siis. Kuuluuko se bemarikuskin pakollinen lippalakki auton vakiovarusteisiin vai ei? Onko autossa varalakille joku lokero samalla lailla kuin vararenkaalle? Piippaako auto liikkelle lähdettäessä varoitusääniä jos lakki ei ole päässä?

Jos lakki hajoaa tai katoaa niin pitääkö uusi tilata ulkomailta vai onko niitä jossakin Suomessa välivarastossa? Onko kovin kallis varaosa?

Tässä asiassa jos osaisitte auttaa.

Vierailija
44/46 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 02:11"]Nyt kun on tietäjiä linjoilla niin kertokaa yksi asia BMW:stä. Minä sitä niin olen vuosien ajan ihmetellyt mutta en ole kehdannut autoliikkeessä kysyä. Ehkä tässä olisi nyt tilaisuus.

Eli siis. Kuuluuko se bemarikuskin pakollinen lippalakki auton vakiovarusteisiin vai ei? Onko autossa varalakille joku lokero samalla lailla kuin vararenkaalle? Piippaako auto liikkelle lähdettäessä varoitusääniä jos lakki ei ole päässä?

Jos lakki hajoaa tai katoaa niin pitääkö uusi tilata ulkomailta vai onko niitä jossakin Suomessa välivarastossa? Onko kovin kallis varaosa?

[/quote]
Täh???!

Vierailija
45/46 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:25"]

Turbo menossa rikki? Onko muuttuvasiipinen? Jos on, niin ne siivet voivat jumittaa ja siksi vedot lähtee. Tulpat kannattaisi katsoa myös.  Onko kyse vm 98-04 3-sarjasta?

[/quote]

Jos olisi turbossa vikaa, tilanne koskisi samalla tavalla jokaista pyttyä, ei ilmenisi epätasaisena tyhjäkäyntinä. Turbo voi hävittää tehoja, mutta jos ei joku pytty toimi, on se paljon selvempi syy tehojen häviämiseen. 

Vierailija
46/46 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 02:11"]

Nyt kun on tietäjiä linjoilla niin kertokaa yksi asia BMW:stä. Minä sitä niin olen vuosien ajan ihmetellyt mutta en ole kehdannut autoliikkeessä kysyä. Ehkä tässä olisi nyt tilaisuus.

[/quote]

Osaisko joku auttaa nyt kun trolololooo - asiantuntijat ovat paikalla?