Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään toivoa että raskaus alkais jo nyt?

Vierailija
07.09.2015 |

e-pillerit lopetettu 3viikkoa sitten. alavatsaa kipeä ollu vähän väliä kipeä ihan ku menkat alkais. onko mitään mahiksia että olisin jo raskaana? en tiedä onko ovulaatiota ollut tässä kierrossa enkä tiedä osaanko laskea kiertopäivät oikein? onko eka tyhjennysvuoto päivä kp1?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, että olet raskaana, jos olet harrastanut seksiä pillereiden lopettamisen jälkeen. Itse olen tullut kahdesti raskaaksi saman tien, kun ehkäisy on jätetty. Hedelmällisyys on ihan yksilöllinen asia ja toinen tulee heti raskaaksi, toinen ei koskaan. Kannattaa kuitenkin ihan rauhassa odotella ja olla stressaamatta. Varmaan aika monella menee hetki ennen kuin pillereiden jälkeen oma kierto tasaantuu ja senkään jälkeen raskaus ei välttämättä ala heti sormia napsauttamalla. Jos luet netistä hedelmällisyydestä, niin vähän lähteestä riippuen sanotaan, että per kierto on noin 20-25% todennäköisyys tulla raskaaksi.

Vierailija
2/3 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on mahdollista. Itse työskentelen päivittäin ihmisten kanssa jotka ovat tulleet sormia napsauttamalla raskaaksi, jotkut ehkäisystä läpi. Sitten on ne toiset, jotka eivät vuosienkaan jälkeen onnistu. Sitten on paljon välimuotoja, kuten me, kohta kuusi yrityskiertoa takana ja ei mitään. Odotellaan odotellaan..... Yksi lapsi on joka tuli ensimmäisesti yrityskierrosta aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta ja molemmat saaneet alkunsa ensimmäisesta yritys kierrosta. Tosin sillon en ole käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä. Joten en yhtään tiedä kuinka kroppa reagoi nyt pillereiden jälkeen.

Vielä viikko pitäis jaksaa että voi ylipäätänsä raskaustestiä kokeilla tehdä...

ap