Mustat "pillifarkut", hyvä hinta-laatusuhde?
Minkä kaupan / merkin housut ois parhaat? Mulla on jotain Ginan 30€ mustia housuja, jotka on hintaansa nähden ihan ok, mutta toisesta jalasta kiertää sauma ja meinaavat haalistua.
Kommentit (32)
Farkkuja ei kannata pestä joka pesun jälkeen, niin ne kestää pitempään, elleivät sitten ole oikeasti likaiset!
Kuulostaa hullulta, mutta laitan "likaiset" farkut (käytän samoja vaatteita 2 kertaa peräkkäin) muovipussiin ja pakastimeen yöksi. :D kesällä on ihana laittaa viileät farkut lämpimillä keleillä ja oon huomannu, et mulla säilyy farkut pitempää ku poikaystävälläni, joka pitää käytäntöäni kaheleiden hommana.
Mulla on kokemusta juurikin Gina Tricotin Mollyistä :'p kannattaa ostaa kokoa pienemmät, sillä ne venyy tosi helposti!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 20:05"]
Farkkuja ei kannata pestä joka pesun jälkeen
[/quote]
okei ja sama selkokielellä...?
En oo ikinä omistanu mitään kalliita farkkuja joten en sellasesta oikeesta laadusta tiedä :D mutta ostan omani aina h&m lastenosastolta ja kestävät mulla käytössä tosi hyvin hintaansa nähden joka on 12e :-)
Vero Modasta löytyy hyviä pillifarkkuja.
Levikseistä haluisin kans kuulla!
dr denimit sellasina paksuina mitä myytiin ainaki 2007-2009 on ihan huiput, vieläki sopii jalkaan ja ehjät!
Ginan Mollyt. Parhaat farkut mitä on ollut! Tarpeeksi korkea vyötärö ja joustaa kivasti :p
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:32"]
Tiger of Sweden on istuvuudeltaan paras. Näitä jos löydät puoleen hintaan niin sitten on myös hinta kohdillaan.
[/quote]
Tigerit on ihan paskat, kiristää jos on vähänkään enemmän persettä, ja lököttää vyötäröltä. En suosittele jos omistat vartalon.
Vierailija kirjoitti:
Cubuksen jegging jane
Ostin pari viikkoa sitten nämä ja nyt huomasin reiden kohdalta sauman langan löystyneen niin että 3 cm saumasta oli auki. Kyllä harmittaa kun ei köyhällä olisi varaa ostella parin viikon välein uusia housuja.
Mulla on H&M mustat pillifarkut jotka kestäneet monta pesua mutta mun mielestä vyötäröt henkkamaukan housuissa on yleisesti liian matalalla. Mulla oli Cheap Mondayt joiden materiaali oli priimaa mutta roikkui ikävästi selän puolella. Brittiläisen River Islandin pökät sopii mun lyhyille jaloille hyvin ja New Lookit on arkikäytössä kestäviä joskaan ei kaikista coolimpia.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 17:28"]
Dr. Denimit
[/quote]
ovat mahtavan tuntuiset jalassa, mutta en kyllä parhaalla tahdollakaan voi kehua näiden hinta-laatusuhdetta. Mulla on kahdet, ja molemmissa huonot, epäsiistit ompeleet, jotka ovat osittain rispautuneet. Menettävät napakkuutensa ensimmäisen pesukerran jälkeen. Eli viisi kymppiä tästä "laadusta" on kyllä ihan liikaa.