Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustat "pillifarkut", hyvä hinta-laatusuhde?

Vierailija
07.09.2015 |

Minkä kaupan / merkin housut ois parhaat? Mulla on jotain Ginan 30€ mustia housuja, jotka on hintaansa nähden ihan ok, mutta toisesta jalasta kiertää sauma ja meinaavat haalistua.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 17:28"]

Dr. Denimit

[/quote]

ovat mahtavan tuntuiset jalassa, mutta en kyllä parhaalla tahdollakaan voi kehua näiden hinta-laatusuhdetta. Mulla on kahdet, ja molemmissa huonot, epäsiistit ompeleet, jotka ovat osittain rispautuneet. Menettävät napakkuutensa ensimmäisen pesukerran jälkeen. Eli viisi kymppiä tästä "laadusta" on kyllä ihan liikaa.

Vierailija
22/32 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja ei kannata pestä joka pesun jälkeen, niin ne kestää pitempään, elleivät sitten ole oikeasti likaiset!

Kuulostaa hullulta, mutta laitan "likaiset" farkut (käytän samoja vaatteita 2 kertaa peräkkäin) muovipussiin ja pakastimeen yöksi. :D kesällä on ihana laittaa viileät farkut lämpimillä keleillä ja oon huomannu, et mulla säilyy farkut pitempää ku poikaystävälläni, joka pitää käytäntöäni kaheleiden hommana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheap Monday!

Vierailija
24/32 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta juurikin Gina Tricotin Mollyistä :'p kannattaa ostaa kokoa pienemmät, sillä ne venyy tosi helposti!

Vierailija
25/32 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 20:05"]

Farkkuja ei kannata pestä joka pesun jälkeen

[/quote]

okei ja sama selkokielellä...?

Vierailija
26/32 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä omistanu mitään kalliita farkkuja joten en sellasesta oikeesta laadusta tiedä :D mutta ostan omani aina h&m lastenosastolta ja kestävät mulla käytössä tosi hyvin hintaansa nähden joka on 12e :-)

Vierailija
27/32 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Modasta löytyy hyviä pillifarkkuja.

Vierailija
28/32 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levikseistä haluisin kans kuulla!

dr denimit sellasina paksuina mitä myytiin ainaki 2007-2009 on ihan huiput, vieläki sopii jalkaan ja ehjät!

Vierailija
29/32 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ginan Mollyt. Parhaat farkut mitä on ollut! Tarpeeksi korkea vyötärö ja joustaa kivasti :p

Vierailija
30/32 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:32"]

Tiger of Sweden on istuvuudeltaan paras. Näitä jos löydät puoleen hintaan niin sitten on myös hinta kohdillaan.

[/quote]

Tigerit on ihan paskat, kiristää jos on vähänkään enemmän persettä, ja lököttää vyötäröltä. En suosittele jos omistat vartalon.

Vierailija
31/32 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cubuksen jegging jane

Ostin pari viikkoa sitten nämä ja nyt huomasin reiden kohdalta sauman langan löystyneen niin että 3 cm saumasta oli auki. Kyllä harmittaa kun ei köyhällä olisi varaa ostella parin viikon välein uusia housuja.

Vierailija
32/32 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on H&M mustat pillifarkut jotka kestäneet monta pesua mutta mun mielestä vyötäröt henkkamaukan housuissa on yleisesti liian matalalla. Mulla oli Cheap Mondayt joiden materiaali oli priimaa mutta roikkui ikävästi selän puolella. Brittiläisen River Islandin pökät sopii mun lyhyille jaloille hyvin ja New Lookit on arkikäytössä kestäviä joskaan ei kaikista coolimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi