Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa miehen kanssa jolla

Vierailija
07.09.2015 |

On aikaisemmasta suhteesta yksi lapsi. Kuinka nopeasti ihmiset yleensä esittelevät oman lapsensa uudelle kumppanilleen?

Emme ole ollet kylläkään yhdessä kuin reilu kuukauden, mutta kun mies välillä puhuu jo kihloihin menemisestä yms. niin ihmetyttää sitten se ettei ole halunnut vielä esitellä minulle lastaan...

Tykkään todella paljon tästä miehestä, mutta olen alkanut miettimään että onko tämä jotain erittäin impulsiivista toimintaa ja ero tulee muutaman kk:n päästä kun alkuhuuma on lopahtanut...

Ikäeroa meillä on n. 18v.... Sekin vielä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ja sen lapsella on varmaan pieni ikäero...

Vierailija
2/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on sinua vanhempi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkintaa ja malttia nyt. Totta kai mies haluaa rengastaa kaksi vuosikymmentä nuoremman daamin heti, sillä ei varsinaisesti ole enää missään rennon tapailun iässä, ja toista noin mojovaa tilaisuutta ei varmasti tule. Suhteenne voi olla ihan hyvä ja siitä voi tulla mahtava elinikäinen kumppanuus, mutta yhtä hyvin se voi kuivua kasaan alkuhuuman jälkeen. Odottele nyt ainakin vuosi-pari ennen kuin lähdet edes miettimään kihloja.

Lapsen tapaat kun sen aika on. Ei sitäkään kiirehtiä tarvitse.

Vierailija
4/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälität mua

Vierailija
5/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen ukkelin lapsi on sinun ikäisesi? Jos teillä on ikäeroa 18v. ja ukkeli on tullut isäksi 18v.?

Vierailija
6/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi erittäin epäileväinen, jos joku aikuinen ihminen on menossa kuukauden tuttavuuden jälkeen kihloihin.

Vierailija
7/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa sitoa sinut itseensä kehuakseen kavereilleen nuoresta naisesta ja kiusatakseen lapsen äitiä. Älä tyttö hyvä mene halpaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi