Tiia ilmajoelta
Olet suloinen ja kaunis nainen. Vaaleat naiset ovat aina olleet mieleeni. Haluan sinut itselleni jos en omaksi niin edes hetkeksi.
Kommentit (7)
Oon varattu! Muuten saisit kyllä vähän kopaista.
Vierailija kirjoitti:
Oon varattu! Muuten saisit kyllä vähän kopaista.
Tiedän. Et ole varattu 😊
Mikä paikka tuo Ilmajoki on kun on jatkuvasti puheen aiheena jos jostakin syystä???
No tämä ap.n juttu nyt on läppä, mutta usein näkee juttuja Ilmajoelta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä paikka tuo Ilmajoki on kun on jatkuvasti puheen aiheena jos jostakin syystä???
No tämä ap.n juttu nyt on läppä, mutta usein näkee juttuja Ilmajoelta.
Ilmajoella on tämä kuuluisa Mallan makeat kahvila. Hän piti aikanaan blogia nimeltä elämää villa honkasalossa. On 9 lapsen äiti ja mummo nyt yli nelikymppisenä.
Mä muistan ilmajoesta uutisoitavan upean yo lakituksen 2020 keväällä
Marika Fingerroos t y r k y n
Helmi Loukasmäki t y r k y n
Sen kehi tysvammaisten koulukius aamisju tun, kun henkilökunta kiusasi. ( mitähän siihen keissiin kuuluu)?
Kunnanjohtajan alkoholi ongelmat ( eikös lopulta itse eronnut)
Tapp elut kunnanvaltuuston kokouksissa kokousväen kesken.
Kansanedustaja Juha Mäenpään kohut.
Viinatehtaan Koskenkorvalla. Ym ym
Näitä muistan lukeneeni tuosta kohupaikkakunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä ap.n juttu nyt on läppä, mutta usein näkee juttuja Ilmajoelta.Ilmajoella on tämä kuuluisa Mallan makeat kahvila. Hän piti aikanaan blogia nimeltä elämää villa honkasalossa. On 9 lapsen äiti ja mummo nyt yli nelikymppisenä.
Ja se toinen suurperheen äiti joka käväisi Salea moikkaamassa kun sai sen mitalin.
Siellä 14 lasta ja sijaislapsiakin ja ties mitä. Se äiti on hoikka ja kaunis kuin missi ja sen tyttäret myös.
Äiti yli viiskymppinen. Ei uskoisi.
En anna!