Mikä saa perheen kääntymään yhtä samaa perhettä olevaa vastaan?
Seuraan sivusta tällaista ja ihmettelen vihamielisyyttä mitä tätä yhtä kohtaan lietsotaan.
Kommentit (51)
Joo samaa kokenut. Ehkä oon se mustalammas. Ei kelpaa porukkaa. Taisin tippua väärälle planeetalle.
Voisitko täsmentää, kääntymään vastaan miten? Ja ketä perheenjäsentä?
koska yksi on uskossa Jeesukseen ja muut ovat järjenpäätelmissään eli demoneissaan kuten meillä, minua vainotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmat
Kumman osapuolen?
Niiden, ketkä kääntyy sitä yhtä vastaan. Ainakin tietämässäni tapauksessa.
Puhutaanko nyt siis oman perheen sisällä (isä, äiti, lapsia) vai aikuisen ihmisen lapsuudenperhettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmat
Kumman osapuolen?
Syrjitys, mt-ongelmaiset ovat todella itsekäitä, heitä ei kiinosta kuin yksi asia minäminäminä. Ei sellaista kukaan loputtomasti jaksa.
Jotkut kokee sen vastaankääntymiseksi, jos yksi ei suostu elämään elämäänsä, kuten muut määräävät. Varsinkin jotkut vanhemmat loukkaantuvat, jos lapsi ei eläkään heidän valitsemallaan tavalla.
Toinen vanhemmista on narsisti jä kääntää muut perheenjäsenet yhtä vastaan. Se on yleensä yksi lapsista jota maalitetaan tällaisissa perheissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmat
Kumman osapuolen?
Syrjitys, mt-ongelmaiset ovat todella itsekäitä, heitä ei kiinosta kuin yksi asia minäminäminä. Ei sellaista kukaan loputtomasti jaksa.
Olen oksentanut ulos kaikki ihmiset jotka syövät liikaa omaa energiaani.
On hienoa, että ihmiset uskaltavat nykyään puhua avoimemmin heikkouksistaan ja vaikeuksistaan. Tästä moni ammattimarisija on tullut harhakäsitykseen, jonka mukaan ihminen, joka jankuttaa joka paikassa, kuinka kaikki aina tuntuu väärältä, olisi mielenkiintoinen. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmat
Kumman osapuolen?
Nämä yhden kimppuun käyvät eivät voi olla terveitä, kateutta voi olla jonka takia sorsitaan. Sairaat saavat aina tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma etu.
Minä olen se tärkein.
Kyllä ja joskus halutaan porukalla leimata se yksi ihminen. Kiusaaminen tuntuu hyvältä.
Meillä on yksi sisarus, josta ei erityisesti tykätä mutta ei olla mitenkään liittouduttu häntä vastaan. Hän vaan on persoona joka on kaikkien mielestä vastenmielinen, joten ehkä kukaan ei vain halua hänen seurassaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma etu.
Minä olen se tärkein.
Kyllä ja joskus halutaan porukalla leimata se yksi ihminen. Kiusaaminen tuntuu hyvältä.
Se voi olla yhtä hyvin ulkopuolisuuden kokemusta tai vuorovaikutuksen ja oikean sosiaalisen yhteyden puutetta, läheisyyden sietämisen vaikeutta. Tunnetta, ettei pääse muiden joukkoon, vaikka muut eivät hyljeksisikään. Silloin helposti kiepsauttaa tilanteen toisin päin, muut eivät ansaitse minua, he ovat tyhmiä, alempiarvoisia.
Omassa perheessäni se yksi, jonka mielestä kaikki ovat häntä vastaan on mielenterveysongelmainen vailla sairaudentuntoa. Ei hae apua, eikä myönnä että mitään avun tarvetta olisi. Levittelee muiden yksityisasioita netissä ja uhkailee tuhopoltoilla ja väkivallalla. Sitten ulkopuolisille itkee miten kaikki on häntä vastaan.
No tietenkin se yksi, joka on koko muuta perhettä vastaan!