Mikä on paras muistosi intistä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ei tämän palstan miehet ole käyneet inttiä.
Kuka miehistä on kysynyt?
Eräänä kuulaana pakkasyönä vartiopotetossa tähtiä katsellen ja vartioparin kanssa mukavia jutellen.
Viimeinen päivä, kun varusteet palautettiin ja oli viimein vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämän palstan miehet ole käyneet inttiä.
Kuka miehistä on kysynyt?
Niin, kovin miesvihamielinen vastaus ottaen huomioon että naisetkin voi aivan yhtä hyvin käydä intin.
Kun otiin lähdössä lomalle ja kun pääsi sieltä intistä pois.
Kun kolmantena päivänä kävelin portista ulos. Ensin lykkäystä ja sitten polvivamman takia erikoislääkäriltä C-paperit.
Olen ihan tyytyväinen että käväisin siellä, näki millaista pelleilyä oli ja tietää ettei jäänyt mistään paitsi vaikka jäi kesken.
Kun pääs vääntämään skeidat posliinille
Kerrottiin ikiaikainen tornihuhu yhdelle pöljälle, että jos vartiossa paskoo housuihinsa, niin saa kuntsarin. No sehän paskoi!
Vierailija kirjoitti:
Kun kolmantena päivänä kävelin portista ulos. Ensin lykkäystä ja sitten polvivamman takia erikoislääkäriltä C-paperit.
Olen ihan tyytyväinen että käväisin siellä, näki millaista pelleilyä oli ja tietää ettei jäänyt mistään paitsi vaikka jäi kesken.
Eräs vänrikki minulle sanoi, että oikein tein tultuani inttiin koska hän ei arvosta tippaakaan mitään siviilipalvelusmiehiä. Jäin miettimään, että onkohan ihan OK kyseisen henkilön sanoa virassaan jotain tuollaisia. Vähän kuin lääkäri sanoisi potilaalleen virka-aikana, ettei arvosta tippaakaan puutarhureita.
Jokailtainen rinkirunkkaus tupakaverien kanssa.
Koksubussi Haminasta Pohjoiseen. RUK hoidettu, soppelisti viinaa ja aamulla sitten sopivan krapulaislaskuhumalaisena ärjymään aamuherätystä...
Muuta muistelemisen arvoista ei juuri olekaan. Nyt jos olisi uudestaan parikymppinen, sivari/C-papyrus voisi olla ihan käypä valinta.
Se kun olin tupahuorana ja jengi veti vuorotellen mua perseeseen.
Sain kahta miestä samaan aikaan. -asepalveluksen suorittanut nainen
Vierailija kirjoitti:
Jokailtainen rinkirunkkaus tupakaverien kanssa.
Meillä oli bukkakea myös.
Vierailija kirjoitti:
Siivouspalvelu
Pysyllä ampuminen oli kanssa ihan kivaa
Se kun viikonloppuvapailla törmäsin baarissa yhteen kantahenkilökuntaan kuuluvaan naiskersanttiin ja vietettiin yhteinen yö.
Kakkossijalla tulee se vastaanotto kasarmille lomien päätteeksi. Palvelustoveri oli nähnyt kun minä ja rouva kersantti poistuttiin yhdessä baarista ja tietenkin koko komppania oli jo kuullut seuraavana iltana.