Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko tehdä pimppieruja jännittämällä vatsaa ja puskemalla paineen ulos?

Vierailija
07.09.2015 |

Minä pystyn. Olen pystynyt teinistä asti.
Tiukaksi on monet sanoneet ja olen aikuisiälläkin joutunit keskeyttämään touhun erään miehen kanssa kun hänen peniksensä ei mennyt ollenkaan sisälleni. Mulla on silti tunne että olisi löysä kun noita pieruja pystyn tekemään. Onko se siis enemmän merkki siitä että pimppilihakset on kunnossa vaiko epäkunnossa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa :(
M24

Vierailija
2/9 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuuu

Vierailija
4/9 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin osaan. Eiköhän se oli samanlainen opittu taito kuin kainalopierut ja sormilla vislaus? Tuskin kertoo mistään kireydestä tai löysyydestä?

Vierailija
5/9 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen tuulitunneli sulla. Se ettei muna mene sisään voi johtua jännittämisestä

Vierailija
6/9 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen paine?

Vierailija
7/9 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies.

Vierailija
8/9 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan. Varsinkin selinmakuulla jalat ylhäällä vatsalihastentekoasennossa lähtee halutessa mojovat törinät. En kyllä oikein tule harrastaneeksi moista tätä nykyä, minusta se ei tunnu kivalta eikä kyllä kuulostakaan niin viihdyttävältä että viitsisi.

Mutta tiukkuuden/väljyyden kanssa sillä ei ole tekemistä. Lihaksia se kyllä treenaa.

Vierailija
9/9 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty tekemään pimppipieruja. Rako on aina kiinni, ei sinne ilmaa pääse. Pitäisi varmaan ottaa reipas haara-asento ja jotenkin käsillä venyttää koko tavara auki. Emättimen seinämät ottavat jonkin verran yhteen ihan siinä aukon suulla aina.

Olishan niillä pimppipieruilla varmaan jonkinlaista viihdearvoa, mutta kun ei niin ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä