Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monet miehet ovat nykyään kaljuja?

Vierailija
06.09.2015 |

Yök!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihan ajaa itsensä kaljuksi, kun hiustaja alkaa nousemaan. Ennen se hiusraja sai ihan vapaasti nousta. Eivät he kokonaan kaljuja ole. 

Onkohan testosteronin käyttö lisääntynyt? Sen piikittäminen tiputtaa tukkaa päästä.

Vierailija
2/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenet itse, ja samalla vanhenevat myös lähipiirissäsi olevat miehet. Vanhetessa monien miesten tukka alkaa vähentyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ja siisti.

Vierailija
4/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotimaassani havainnut tuollaista ilmiötä? Onko se lähinnä suomalainen ilmiö, nythän Suomeen on Joensuun lisäksi avattu VOKkeja kuin sieniä säteellä muuallekin kuin Joensuuhun, varmaan protestimielialaa, sanokaa vielä että pilottitakki on taas muotia.

Vierailija
5/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun sellaiset kaljunpeittoheittoletit ei oo enää muotia. Mieluummin katselen omaa miestä täysin kaljuna, kuin osittain kaljuna, vaikka hurjalta se alkuun näyttikin, kun oli koko pää kalju.

Vierailija
6/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi antaa minulle sekä käyttämälleni parturille vinkkejä miten tehdään joku tuuhea kampaus jossa on runsaasti volyymiä.

T: Kaljuuntunut viisikymppinen mies

Vierailija
7/7 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kalju vaikka tukkaa muuten piisaisi kyllä tukkaa, on alta 30v. Paljon paremman näköinen ilman tukkaa :)

Ja itse pidän muutenkin kaljuista!