Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko lopettaa alkoholin käytön miehen / naisen takia?

Vierailija
06.09.2015 |

Jos tapaisit aivan ihanan miehen tai naisen, mutta hän ei yhtään siedä kumppanin alkoholin käyttöä. Pystyisitkö luopua juomatavoistasi, siis te jotka juotte alkoholia? Ettei nyt kukaan tule kiillottamaan sädekehää, että hähää, enpä koskaan edes juo...

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ihmisen kanssa, joka vaatii tuollaista. En lopettaisi.

Vierailija
2/60 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, unelmieni mies ei esittäisi vaatimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 3 ei osaa lukea. Ei unelmamies/-nainen mitään vaadi, hän vaan ei halua kumppanikseen alkoholia käyttävää. Teidän vastaukset on vain tapa kiertää vastaamasta siihen mitä kysyttiin.

Vierailija
4/60 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuollaiset yleensä lopeteta ihan itsensä vuoksi. Toki voishan siinä niinkin käydä, että toinen onnistuisi "avaamaan silmät" uudelle tulevaisuudelle.

5/60 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh. Yleensä naisilla on muutenkin positiivinen vaikutus miesten elintapoihin.

Vierailija
6/60 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta en tiedä saanko nyt vastata tähän kun juon korkeintaan pari kertaa vuodessa nykyään :D No lapset vaikuttaa siihen mutta toisaalta ei jaksa kiinnostaakaan nykyään. Lähinnä seuran ja vanhojen kavereiden takia juon joskus, esim juhlissa.

7/60 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="06.09.2015 klo 23:48"]Juuh. Yleensä naisilla on muutenkin positiivinen vaikutus miesten elintapoihin.
[/quote]

Ellei se ole samanlainen makkaraperunoilla elävä sieni :D

Vierailija
8/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tahdo luopua satunnaisista viinilasillisista ruoan kanssa tai harvoista alkoholia sisältävistä illanvietoista. Nousuhumala on myös ihan mukava olotila.

Vierailija
9/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lopettaa, en nytkään juo usein enkä paljoa. 

Vierailija
10/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin kun en nytkään juo edes kerran kuukaudessa lasin tai pari viiniä, mutta enpä usko, että se lasi tai pari voi häiritä ketään niin paljoa. Kukaan ei voi olla niin ylitarkka vahtimaan toista, että siitä määrästä urputtaa minulle, nelikymppiselle naiselle. Eli käytännössä jos näin tapahtuisi, niin urputtakoon yksinään, en lähtisi hänen kelkkaansa. Eiköhän tuollaisella ihmisellä mene moni muukin asia ihan yli normaalista ja kontrollifriikit eivät kiinnosta.

Vierailija
11/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:59"]

2 ja 3 ei osaa lukea. Ei unelmamies/-nainen mitään vaadi, hän vaan ei halua kumppanikseen alkoholia käyttävää. Teidän vastaukset on vain tapa kiertää vastaamasta siihen mitä kysyttiin.

[/quote]

Ai ei vaadi? Sillonpitäs ottaa sellanen kumppani, joka ei alunperinkään käytä alkoholia. Tässähän just kysyttiin sitä, et taivutko toisen tahtoon?

M39

Vierailija
12/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon pari siideriä sillon tällön. En ole niin addiktoitunut alkoholiin ettenkö voisi siitä luopua. Jos löytäisin miehen joka ei juo niin ilomielin jättäisin kaiken alkoholin. Itsekään en haluaisi juovaa miestä. Olen lapsuuteni ja suurimman osan aikuisiästä asunut alkoholistien kanssa, ja minulle jo kaljatölkin avaamisen ääni samoin kuin harottavat silmät ja kaljahuurut saavat aikaan ahdistustilan(sairastan vaikeaa ahdistushäiriötä), sillä olen tottunut siihen että yhdenkin juoman juominen johtaa monen vuorokauden helvettiin ja pahimmillaan jopa kuolemaan.

Vierailija
13/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta sitten toisen tulisi olla valmis tekemään vastaava uhraus minun puolestani. Esim ei enää typeriä suomalaisia viihdeohjelmia telkusta kun minä olen kotona. Tyyliin Putous, Kummelit ja muuta paskaa. Jos mies muuten kattois niitä ja hekottelis, eikä suopuis luopumaan, niin kyllä minä nauttisin sen lasillisen viiniäni silloin, enkä tod samassa huoneessa missä suomiviihde pyörii. Tämä nyt on vaan esimerkki, mutta hänen pitäisi kyetä vastaavaan jos minä pyytäisin.

Vierailija
14/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:08"]Itse juon pari siideriä sillon tällön. En ole niin addiktoitunut alkoholiin ettenkö voisi siitä luopua. Jos löytäisin miehen joka ei juo niin ilomielin jättäisin kaiken alkoholin. Itsekään en haluaisi juovaa miestä. Olen lapsuuteni ja suurimman osan aikuisiästä asunut alkoholistien kanssa, ja minulle jo kaljatölkin avaamisen ääni samoin kuin harottavat silmät ja kaljahuurut saavat aikaan ahdistustilan(sairastan vaikeaa ahdistushäiriötä), sillä olen tottunut siihen että yhdenkin juoman juominen johtaa monen vuorokauden helvettiin ja pahimmillaan jopa kuolemaan.
[/quote]

Alkoholismi ja muutamasta viinilasista nauttiminen on kaksi täysin eri asiaa. Mutta tätä ei alkoholustien lapset voikaan ymmärtää traumojensa takia. Siksi raivokas vastustus ja kiihko.

Vierailija
15/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi mies, niin tuskin edes käyttäisin alkoholia :D Nyt on pakko silloin tällöin käydä viihteellä etsimässä sitä miestä ja tyypillisenä suomalaisena tarvitsen silloin sen viinilasin tai pari ollakseni vähän helpommin lähestyttävä / lähestyvä. Juomisesta tai alkoholista en itsessään välitä. 

Vierailija
16/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lopettaa alkoholin käytön milloin itse haluan. En tekisi sitä siksi että joku muu niin vaatii. Vaikea ajatella että olisin sellaisen miehen kanssa joka ei vähäistä/kohtuullista alkoholin nauttimista sietäisi. Siis tyyliin viinilasillinen/kaksi silloin tällöin tai kesällä terassilla juoma/kaksi. Eli yseinen mies ei olisi unelmamieheni. Haluan tulla rakastetuksi ilman vaatimuksia. Haluan rakastaa ilman vaatimuksia.

Vierailija
17/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttö pitää lopettaa ITSENSÄ takia, ei kenenkään muun.

Vierailija
18/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näin tehnyt, Mieheni sairastui alkoholismiin ja nyt toipuu. Haluan tukea häntä, vaikka hän ei sitä vaatinut, toivoi että kotona ei otettaisi ainakaan näin alkuaikana kun itse kamppailee asian kanssa.
En totaali kieltäydy, eli sukulaisissa 1-3 kertaa vuodessa voin sitä punaviiniä ottaa ruoan kanssa jos sitä on tarjolla.
Alkoholistin pitää oppia että ihmiset ympärillä voi juoda, mutta en näe mitään syytä että mun pitäisi tehdä kodista paikka jossa miehellä on vaikea olla.
Ei tää kauheita ponnisteluja ole minulta vaatinut, olin aikaisemmin ns. Kohtuu käyttäjä, n.3-5 annosta viikossa.

Vierailija
19/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:20"]Alkoholin käyttö pitää lopettaa ITSENSÄ takia, ei kenenkään muun.
[/quote]
Miksi pitäisi lopettaa alkoholin käyttö, tää on just tätä päivää viina ja alkoholi on pahasta kannabis ja muut syyttä laittomat huumeet taas on niin hyviä.

Vierailija
20/60 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta itseäni muiden vuoksi. Olen sellainen kuin olen. Ota tai jätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä