Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jota on vihattu enemmän kuin yhden ihmisen toimesta, minkä vihaajat ovat sanoneet syyksi?

Vierailija
24.03.2022 |

Mulla mielipiteet (olen kristitty).

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni minua ei ole vihannut kaksi ihmistä.Viha  on ollut intensiivistä ja avointa.  Nämä ihmiset tuntevat minut hyvin, ja he ovat vanhempia kuin minä. 

Tiedän tämän toisen motiivin vihaan, toisen en. He ovat äiti ja tytär. Näitten ihmisten kanssa olen laittanut välit totaalisesti poikki jo kauan sitten. He eivät ole minulle olemassa.

Vierailija
2/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollisen yhteisön aikaansaama vaino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä tuhansia ihmisiä käsittävä srk.

Vierailija
4/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole sanoneet mitään syytä, vaikka olen kysynyt.

Vierailija
5/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiö ei ole uusi. Jehovan todistajien keskuudessa tavallinen mutta heidän yhteisöt ovat pieniä. Korkeintaan parisataa ihmistä?

Vierailija
6/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama muissakin karismaattisissa liikkeissä. Yhteisöt ovat vain pienempiä.

Vierailija
7/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni liikkeessä on jopa parituhatta jäsentä. Siellä kun jotain tuollaista syntyy niin tervemenoa.

Vierailija
8/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaislapsuudessa kärsitty tunne-elämän vamma

Vierailija
9/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastarinta. Älkää ikinä torjuko ketään tai esittäkö kenestäkään mitään kritiikkiä, älkää tehkö niin edes olosuhteista. Kaikki viha, jota olen saanut niskaani, johtuu siitä, että olen kehdannut sanoa jollekin tai jostakin vastaan. Erityisen piinallinen on samassa taloyhtiössä asuva vanha nainen, joka haluaisi kovasti seuraani. Hän kiehnää minut nähdessään aivan kuin tuossa huomatuksi tulemisen tarpeessa olisi jotain melkein seksuaalista perversiota mukana. Ja kun olen kieltäytynyt olemasta tuon vanhan naisen ilmainen vanhusparkki (tämä ilmaistyöhän yritetään aina sysätä meidän naisten, erityisesti meidän keski-ikäisten naisten harteille), hän on raivostunut kuin hullu lokki tultuaan torjutuksi; välillä on saanut koko taloyhtiön pihapiiri kuulla, kun hän huutaa minulle. Ja siis se on sellaista torjutuksi tulleen ihmisen raivoa. Ihan perverssiä. Mutta malliesimerkki siitä, että sinun kuuluu ottaa vastaan se, mitä maailma haluaa sinulle antaa. Jos pidät puolesi, kohtaat aivan uskomatonta vihaa. Ja kukaan ei sinua auta, ei vaikka olisit periaatteessa oikeassa. Sillä ei ole mitään merkitystä sitten loppupelissä.

Vierailija
10/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma syypää tämän henkilön aikuisen lapsen kuolemaan. Tapasin kyseisen henkilön 2 kertaa, ennen hänen kuolemaansa, normaaleissa olosuhteissa.

Ilmeisesti kyseinen (jo aikuinen) lapsi oli kehittänyt minuun jonkinlaisen pakkomielteen. Siitä en tiennyt. Hän teki itsemurhan. Siitä syytetään minua.

Vierailija
11/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kerro kun niillä on kakkaa housuissa.

Vierailija
12/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jehivan todistajien yhdelle ihmiselle puhumattomuudessa mielestäsi joku syvempi syy? Muuta kuin että näin vain tehdään.

Vierailija
13/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pskat mitään lapsia ole tavannut yhtään missään.

Vierailija
14/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän yhteisö on sairas.

Vierailija
15/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavannut jotain lapsia? Niin justiinsa.

Hoitakaa päänne kuntoon.

Vierailija
16/32 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella naimisissa olevan miehen kanssa, vaikka se oli hänen aloite. 

N40v

Vierailija
17/32 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen velkaa. (En siis ole oikeasti mistään velkaa). Olen tyhmä. En ole sitäkään.

Vierailija
18/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttäessä sanottu edes mitään syytä, mutta vihattu ja syrjitty on.

Vierailija
19/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko kyse suoranaisesta vihasta tai vain antipatiasta. En mene kyselemään syitä. Ihan sama minulle.

Sen tietää heti, kun ei suju. Valitsen aina oman itseni.

Vierailija
20/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu kertomaan. Minun täytyy tyytyä omiin spekulaatioihin että miksi siskoni suorastaan vihaa minua. Olisihan se helpotus jos hän kertoisi mitä on hampaankolossa.

Mutta kun ei halua niin ei halua. Ikävää, koska hän on aiheuttanut niin paljon todella kamalia vaikeuksia vuosien varrella.

Luulisi että vanhuutta lähestyvä ihminen jo tajuaa, että olisi paras selvittää välit ennen kuin jompi kumpi meistä kuolee. Mutta hän ei halua eikä pakottaa voi. Tässä sitä ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän