Sinä jota on vihattu enemmän kuin yhden ihmisen toimesta, minkä vihaajat ovat sanoneet syyksi?
Kommentit (32)
Syyksi paljastui lopulta se, että minulla on ruotsalainen sukunimi. Vihaaja oli siis rasisti. Ja sukunimestäni huolimatta en edes ole ruotsalainen.
Viha on aika voimakas tunne. Eräs ihminen inhosi minua, koska erehtyi henkilöstä.(samankaltainen ulkonäkö, sama etunimi). Asia selvisi hänelle vasta parin vuoden jälkeen.
En hyväksy nykymaailmaa,enkä halua digiyhteiskuntaan mukaan.Se herättää vihaa.Sekä se että olen torjunut muutaman kaveripyynnön,sekä joutunut torjumaan muutamia kosijoita.Olen nimittäin varattu.
Kateus. Koska olen kaunis ja menestyvä.
Vierailija kirjoitti:
Syyksi paljastui lopulta se, että minulla on ruotsalainen sukunimi. Vihaaja oli siis rasisti. Ja sukunimestäni huolimatta en edes ole ruotsalainen.
Taitaa sama vika olla mullakin, työelämäkin syrjii minua.
Vierailija kirjoitti:
Tutustumalla historiaan saatat ymmärtää asiaa paremmin. Se ei muuta kokemustasi, mutta sinun on ehkä helpompaa hyväksyä tilanne, jos osaat asettaa sen kulttuuriseen kontekstiin.
Myös se,että olen työkyvyttömyyseläkkeellä herättää vihaa.
Tai,että en näytä tarpeeksi suomalaiselta.
Myös tyylini herättää vihaa kun en nyt vaan oikein tykkää nykymuodista.Minun silmiini rumaa!
Olen henkilön kanssa, joka välillä on ollut inhottava ja huonosti käyttäytyvä. Hieman surkuhupaisa syyllistys. Sen takia asioihin onkin liitetty valheita, sabotointeja, manipulaatioita ja rikoksia, koska kaikki eivät lähtisi mukaan vainoon ja häirintään samoista motiiveista. Oikeasti tuossakin motiiveja on monta ja ne eroavat eri ryhmien välillä siinä, mitä ne ovat.
Tyhmänä pidetään. Ja ajasta jälkeen jääneenä.