Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jota on vihattu enemmän kuin yhden ihmisen toimesta, minkä vihaajat ovat sanoneet syyksi?

Vierailija
24.03.2022 |

Mulla mielipiteet (olen kristitty).

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmänä pidetään. Ja ajasta jälkeen jääneenä.

Vierailija
22/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyksi paljastui lopulta se, että minulla on ruotsalainen sukunimi. Vihaaja oli siis rasisti. Ja sukunimestäni huolimatta en edes ole ruotsalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on aika voimakas tunne. Eräs ihminen inhosi minua, koska erehtyi henkilöstä.(samankaltainen ulkonäkö, sama etunimi). Asia selvisi hänelle vasta parin vuoden jälkeen. 

Vierailija
24/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy nykymaailmaa,enkä halua digiyhteiskuntaan mukaan.Se herättää vihaa.Sekä se että olen torjunut muutaman kaveripyynnön,sekä joutunut torjumaan muutamia kosijoita.Olen nimittäin varattu.

Vierailija
25/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Koska olen kaunis ja menestyvä.

Vierailija
26/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyksi paljastui lopulta se, että minulla on ruotsalainen sukunimi. Vihaaja oli siis rasisti. Ja sukunimestäni huolimatta en edes ole ruotsalainen.

Taitaa sama vika olla mullakin, työelämäkin syrjii minua.

Vierailija
27/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naamani miellytä.

Vierailija
28/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustumalla historiaan saatat ymmärtää asiaa paremmin. Se ei muuta kokemustasi, mutta sinun on ehkä helpompaa hyväksyä tilanne, jos osaat asettaa sen kulttuuriseen kontekstiin.

Vierailija
29/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se,että olen työkyvyttömyyseläkkeellä herättää vihaa.

Vierailija
30/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai,että en näytä tarpeeksi suomalaiselta.

Vierailija
31/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tyylini herättää vihaa kun en nyt vaan oikein tykkää nykymuodista.Minun silmiini rumaa!

Vierailija
32/32 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkilön kanssa, joka välillä on ollut inhottava ja huonosti käyttäytyvä. Hieman surkuhupaisa syyllistys. Sen takia asioihin onkin liitetty valheita, sabotointeja, manipulaatioita ja rikoksia,  koska kaikki eivät lähtisi  mukaan vainoon ja häirintään  samoista motiiveista. Oikeasti tuossakin motiiveja on monta ja ne eroavat eri ryhmien välillä siinä, mitä  ne ovat.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi