Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19 v nainen etsii matkaseuraa

Vierailija
06.09.2015 |

Täytän loppusyksystä 20 v. Ajattelin että olisi kiva käydä nyt loppuvuodesta vaikka syntymäpäiväni aikoihin tai sitten alkuvuodesta jossain (lähellä) esim Viro, Latvia, Liettua tai muualla Euroopassa. Tai vaikka ihan vain Suomessa kiertelemässä jossain kivoissa paikoissa.

Ihan hirveesti ei oo rahaa, eli mitkään kalliit hotellit ei käy. Iällä eikä sukupuolella ei niin väliä, kunhan olet täysi-ikäinen. Ja myöskään mitään vanhaa pervoa en halua mukaan.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis säpoa pistin. -32

Vierailija
42/50 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haen matkaseuraa. Seuralaiselle muutama vaatimus: p0itää olla kaunis, varakas, hoikka, huumorintajuinen, lapseton, seksikäs jaa-jaa-jaa vaikkapas korkeasti koulutettu nainen. Itse olen tavallinen mies, mutta koska minä olen tässä se "matkanjärjestäjä" niin voin tietysti sanella sen kenen kanssa suostun lähtemään. Minullakaan ei ole paljon rahaa, joten annan tässä kainosti ymmärtää, että jos sulla on niin voin suostua lähtemään vaikkapa maailmanympärimatkalle sun kanssa, paitsi jos olet lihava tai ruinaat seksiä (ja olet lihava) tai katsot minuun päin reissun aikana (jos olet lihava).

Et löytyiskö seuraa? Korostan, että oma budjettini kattaa omnibussilla ajelun lähimpään isoon kaupunkiin ja siitä edes päin mentäis sun rahoilla, mikäli pyyteettömästi siis matkamme maksat (ja sanoinhan jo että rumat käy vain jos jättää mut siellä reissussa sitten rauhaan, että en todellakaan aio antaa seksiä kenelläkään lihavalla ruinaajille). Mun sähköpostin mä jätän tähän, koska se on yleensäkin aika järkevää näinkin tasokkaalla nettifoorumilla kuin av: pena699@wishfulthinking.org

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kiroaa v****? Tunnetko tyypin? http://anneliauer.com

Vierailija
44/50 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin lähtee
M19

Vierailija
45/50 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:33"]Minä voin lähtee
M19
[/quote]

:3 Jee

Vierailija
46/50 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:13"]Niin, siis säpoa pistin. -32
[/quote]

Joo tajusin, lainasin vahingossa väärää viestiä.

Vierailija
47/50 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö tällänen peruskarpo 38v

Vierailija
48/50 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:17"]Käviskö tällänen peruskarpo 38v
[/quote]

Miksipäs ei.

Vierailija
49/50 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool

Vierailija
50/50 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:03"]Mäkin haen matkaseuraa. Seuralaiselle muutama vaatimus: p0itää olla kaunis, varakas, hoikka, huumorintajuinen, lapseton, seksikäs jaa-jaa-jaa vaikkapas korkeasti koulutettu nainen. Itse olen tavallinen mies, mutta koska minä olen tässä se "matkanjärjestäjä" niin voin tietysti sanella sen kenen kanssa suostun lähtemään. Minullakaan ei ole paljon rahaa, joten annan tässä kainosti ymmärtää, että jos sulla on niin voin suostua lähtemään vaikkapa maailmanympärimatkalle sun kanssa, paitsi jos olet lihava tai ruinaat seksiä (ja olet lihava) tai katsot minuun päin reissun aikana (jos olet lihava).

Et löytyiskö seuraa? Korostan, että oma budjettini kattaa omnibussilla ajelun lähimpään isoon kaupunkiin ja siitä edes päin mentäis sun rahoilla, mikäli pyyteettömästi siis matkamme maksat (ja sanoinhan jo että rumat käy vain jos jättää mut siellä reissussa sitten rauhaan, että en todellakaan aio antaa seksiä kenelläkään lihavalla ruinaajille). Mun sähköpostin mä jätän tähän, koska se on yleensäkin aika järkevää näinkin tasokkaalla nettifoorumilla kuin av: pena699@wishfulthinking.org
[/quote]

Hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan