Päivän ruokanne? :)
Syödään 3-vuotiaan kanssa eri ruokia, kun pikkuinen on kipeä, hän saa mannapuuroa mustikoilla. Itse syön linssipataa riisillä.
Kommentit (47)
Yrttikanaa ja fetasalaattia, välipalaksi itse tehtyä marjarahkaa. Illalla vielä puuro ja joku hedelmä. Kyllä, olen opiskelija.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:58"]
Eikö kukaan mamma viiti laittaa mitään muuta kuin tuollaisia opiskelijaruokia? Tehdään joku liha/kala ja siihen lisuke, ehkä jotain salaattia ja leipää.
[/quote]
Mitä sinä napiset?
T. lounaaks oli tortilloja ja päivälliseksi oli kanasalaattia.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:58"]Eikö kukaan mamma viiti laittaa mitään muuta kuin tuollaisia opiskelijaruokia? Tehdään joku liha/kala ja siihen lisuke, ehkä jotain salaattia ja leipää.
[/quote]
Mee muualle uhoon
Broileri-kerma kastiketta, kukkakaalia ja parsakaalia sekä lapsille lisäksi vielä riisiä.
Uunilohta, perunamuusia, höyrytettyä parsakaalia, fetasalaattia, ja itse leivottuja sämpylöitä :) Jälkiruuaksi mansikoita.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:58"]
Eikö kukaan mamma viiti laittaa mitään muuta kuin tuollaisia opiskelijaruokia? Tehdään joku liha/kala ja siihen lisuke, ehkä jotain salaattia ja leipää.
[/quote]
Jäikö sulla levy pyörimään? Syö vaikka jotain välillä, niin et ole noin äreä. Huom! Älä tee sitten mitään opiskelijaruokaa.
Moussakaa tai sentapaista kesäkurpitsalla ja perunalla
Pizzaa ja karkkia. Tällaista tarjolla max. 5 krt/vuodessa, tänään ei vain jaksa muuta.
Gruusialainen kaalilaatikko ja pulmupuolukoita.
Joku vois nostaa sen opiskelijaruokaketjun tai tiivistää idean, kun en muista?
Muulle perheelle (mies ja lapset 10v, 12v ja 13v.) tein karjalanpaistia, höyrytettyjä kasviksia ja perunoita plus tonnikalasalaattia, jälkkäriksi leivoin korvapuusteja. Itse söin kasvissosekeittoa ja höyrytettyjä kasviksia sekä muutaman lihapalan tuosta paistista kasvisten sekaan (yritän laihduttaa...)
Pizzaa, pullaa, sipsiä, keksejä ja jäätelöä.
Ei vitsit, kaikilla törkeen hyvät safkat!
Ite oon syöny aamulla kaurapuuroa, välipalaksi kuivattuja luumuja. Myöhemmin söin suklaavaahtoa ja skippasin ruoan kun kalorit tuli tosta vaahdosta ):
Nyt söin vielä kaurapuuroa kun siinä on vähän kaloreita ja ei muuta tänään.
Turskafileitä paistettuna, pottuja, tilli-sitruunakastiketta, vihersalaattia, keitettyä parsaa.
moussakaa tein.... onko se opiskelijaruokaa?
Eilistä broilerkeittoa ja näkkäriä. Ruhtinaallinen sunnuntaipäivällinen. :D
Ite tehtyjä lihapullia muusilla ja ruskeaa kastiketta kasviksia..
Lounaalla sienipitsaa ja illalliseksi riisiä ja pavut meksikolaisittain, lisäksi tuoresalaatti, avocado ja pinjansiemenet.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:58"]Eikö kukaan mamma viiti laittaa mitään muuta kuin tuollaisia opiskelijaruokia? Tehdään joku liha/kala ja siihen lisuke, ehkä jotain salaattia ja leipää.
[/quote]No mitä pitäisi viittiä laittaa?