Onko sinulla jokin täysin turha luksus, johon törsäät?
Ei saa vastata mitään laadukasta ruokaa, ei se ole täysin turha, hyödytön luksus.
Itselläni on kynsien geelilakkaus ja vapaa-ajan lentomatkustelu. Ei mitään hyötyä, pelkkää kallista huvia.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Voi, on montakin .😁
Kerro! En halua hävetä yksin.
Ap
Oon käyttäny 5000€ Warhammer-figuihin
Intialainen päähieronta. Käyn viikottain, joskus jopa useamman kerran viikossa. Se vaan tuntuu ihanalta ja rauhoittaa mielen.
Satunnaisesti ostan kallista kosmetiikkaa, vaikka ei niissä todellisuudessa ole suurtakaan eroa laadukkaaseen markettikosmetiikkaan, eli maksan lähinnä brändimielikuvasta.
Ekana tulee mieleen kalliit ajoneuvot.
Nykyinen auto oli noin 26t€ ja seuraavaksi autoksi harkitsen noin 90-110t€ hintaista
Kolme autoa vaikka olen sinkkumies, tulee vaan huvikseen osteltua ja vaihdeltua niitä.
Kauneusleikkaus, kasvojen kohotus.
Vierailija kirjoitti:
Ekana tulee mieleen kalliit ajoneuvot.
Nykyinen auto oli noin 26t€ ja seuraavaksi autoksi harkitsen noin 90-110t€ hintaista
26.000 euron auto ei ole kallis auto, tuo jälkimmäinen alkaa jo olla siinä ja siinä.
Törsäilen potentiaalisiin pörssiosakkeisiin sillä ajatuksella, että jokin arpa osuu oikein ja saan 100 x tuoton.
Mulla oli ennen kynsien geelilakkaus, mutta mun lähihoitajan työ niin kuluttavaa käsille😢, että jopa geelilakkaus lähti halkeilemaan alle viikossa, vaihdoin rakennekynsiin, ja sitten kollegat ja esihenkilö vihaisia eikä ne kovin hygieeniset, joten jouduin luopua kokonaan...
Kikkelis kokkelis.
T: jauhojengiläinen
Nopeat autot ja moottoripyörät.
-n 47v
Lemmikit, ja joo, koen ne luksukseksi, kun ovat eksoottista sorttia ja lääkäriinkin pitää lähteä satojen kilometrien päähän, jos jotain tulee.
Elektroniikka, matkustus ja välillä autot.
Oma hevonen, johon menee n.1000e/kk.
On esim. tällä hetkellä kotiteatterin rakentaminen niin ei ole tarvetta enään koskaan mennä yleiseen leffateatteriin ja saa katsoa leffat rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kikkelis kokkelis.
T: jauhojengiläinen
On muuten niin turhaa puuhaa ettei voi ymmärtää. Maksaa Suomessa hemmetisti ja viivaa joutuu vetää 15min välein... onpa järkevää..
Voi, on montakin .😁