Päivän ruokanne? :)
Syödään 3-vuotiaan kanssa eri ruokia, kun pikkuinen on kipeä, hän saa mannapuuroa mustikoilla. Itse syön linssipataa riisillä.
Kommentit (47)
Alkuun seititartar limetillä ja crostinit fava-papudipillä ja serranokinkulla, seuraavaksi käsinleikatut rakuunalla ja parmesaanilla maustetut strozzapretit nyhtömetsäjäniksellä ja tytölle kapris-pasta-salaatti tomaateilla ja mozzarellalla, pääruoaksi marokkolaista kana-taginea oliiveilla ja suolatulla sitruunalla, jälkkäriksi pelkät espressot ja kaiserschamarrnit kirsikoilla ja nektariini-vesimeloni-sorbetti pojalle. Juomana aikuisilla Feuillatte Grand Cru Brut Blanc de Noirs 2004 läpi aterian ja jälkkärin kanssa Dow's Colheita Single Harvest Tawny Port 2002 ja Michel Beucher Vieus Calvadokset, lapset joivat tapansa mukaan vettä. Hieman kun jaksaa panostaa, niin ei tarvitse mitään opiskelijaruokaa syödä, eikä budjetinkaan tarvitse olla kovin mittava.
Säilykepunajuuria. Jääkaappi tyhjä ja jaksa krapulassa mihinkään kauppaan lähteä.
Chili sin carnea ja perunamuussia. Huomenna teen kanawokkia ja leivon lisäksi porkkana sämpylöitä.
Lounaaksi nakkikeittoa ja juustovoileipiä, jälkiruuaksi hedelmiä. Iltaruuaksi viiliä ja muroja, kahvia ja juustovoileipiä.
Muuten: Kai te kaikki jauheliharuokia tarjonneet olitte itse jauhaneet lihan niihin? Viittaan toiseen ketjuun!
Ankanrintaa,possunribsejä,paistettua kanttarelli - sipulihöystöö,valkoviiniä ja vettä, fetasalaatti
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:04"]
Alkuun seititartar limetillä ja crostinit fava-papudipillä ja serranokinkulla, seuraavaksi käsinleikatut rakuunalla ja parmesaanilla maustetut strozzapretit nyhtömetsäjäniksellä ja tytölle kapris-pasta-salaatti tomaateilla ja mozzarellalla, pääruoaksi marokkolaista kana-taginea oliiveilla ja suolatulla sitruunalla, jälkkäriksi pelkät espressot ja kaiserschamarrnit kirsikoilla ja nektariini-vesimeloni-sorbetti pojalle. Juomana aikuisilla Feuillatte Grand Cru Brut Blanc de Noirs 2004 läpi aterian ja jälkkärin kanssa Dow's Colheita Single Harvest Tawny Port 2002 ja Michel Beucher Vieus Calvadokset, lapset joivat tapansa mukaan vettä. Hieman kun jaksaa panostaa, niin ei tarvitse mitään opiskelijaruokaa syödä, eikä budjetinkaan tarvitse olla kovin mittava.
[/quote]
Oliko itse metsästetty vai pakkasesta - toi jänis meinaan? Vähän sekava ateria mutta herkullinen varmasti. Itse rakastan karitsa-päärynätaginea
Valmistamme parhaillaan lasagnea tonnikalasta. Kohta maistellaan!