Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reseptin uusimisensiirto yksityiseltä kunnalliseen, onnistuuko?

Vierailija
24.03.2022 |

Yksityinen perii uusinnasta mojovan hinnan. Kunnallisella olisi ilmainen. Voiko reseptin uusimispaikan vaihtaa. Mitä vaatii onnistuakseen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen omakannan kautta saanut uusittua yksityisellä määrättyjä reseptejä julkisella. Eli mene omakantaan ja sieltä reseptit ja sitten valitset uusinta julkisella ja oma terveysasema. Parin päivän sisällä tulee tekstari, että "resepti uusittu" ja hinta 0 euroa. Kätevää :)

Vierailija
2/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, itselleni ei ole onnistunut, en ole asioinut julkisella vuosiin. Pysyn yksityisellä.

Vierailija
4/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, itselleni ei ole onnistunut, en ole asioinut julkisella vuosiin. Pysyn yksityisellä.

Omakantaan se tulee näkyviin yksityisenkin määräämä resepti.

Vierailija
5/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla onnistunut 😡

Vierailija
6/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkialla voi uusia julkisella. Esim. Tampereella tk ssa luke, että eivät uusi yksityisen reseptejä.

Vierailija
7/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uusin kaikki reseptit ja samalla kokeilin yksityisenkin määräämää. Läpi meni ja uusivat omakannan kautta ilmaiseksi.

Vierailija
8/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakantaan se tulee näkyviin yksityisenkin määräämä resepti.

Vaikka tuleekin näkyviin, kun ei ole käyntejä, niin eivät uusi. Olen selvittänyt asian. Yksityinen uusii saman päivän aikana. Olen erään ketjun kanta-asiakas.

Vierailija
9/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apteekissa pyydät uusimaan samalla kun haet viimeisen annoksen...ihan sama kuka uusii. 

Apteekissa ottavat maksun. Oma kannassa ei maksa mitään.

Vierailija
10/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuko, mikä lääke? Jos haluaa uusia esim. rauhoittavan, ei ehkä toimi julkisella?

Vierailija
11/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

apteekissa pyydät uusimaan samalla kun haet viimeisen annoksen...ihan sama kuka uusii. 

Apteekissa ottavat maksun. Oma kannassa ei maksa mitään.

Mä olen pyytänyt kolmea eri apteekkia uusimaan kun olen noutanut viimeisen annoksen, ja aina uusineet ilmaiseksi.

Vierailija
12/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt yksityiseltä saadun reseptin uusimispyynnön julkiselle, tuli kyselemättä ja samana päivänä.

Vierailija
13/13 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiminen julkisella vaihtelee kunnittain. Osa kunnista ei uusi yksityisen reseptejä kunnallisella. Politiikkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän