Siis ootteko huomannu miten JOHNNY DEPP ON LOHAHTANUT??!!
Käyn kohta kaivamassa linkin, mutta Iltalehden sivuilla oli kuva, jossa oli punaisella matolla nuorikkonsa kanssa. Ihan turvonnut, niskanahka vyöryy kauluksen yli ja vartalo on mallia syöttöhanhi. YÖK!!
Kommentit (106)
Joo yök katoin juuri eilen täysin samaa. Todella ällöttävän näköinen nuoren naisen kanssa.
Katoin kanssa et onpa vanhentunut. Ja nuori naisystävä vierellä näyttää jotenkin säälittävältä.
Lohahtanut?
Mut siis joo, aika kamala. Oli mun suosikkinäyttelijä lapsena, nyt tuollainen rivo vanha äijä. Yh.
IKIS??? LOL mut onhan toi aika holistin näkönen kurppa nykyään.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:14"]
Katoin kanssa et onpa vanhentunut. Ja nuori naisystävä vierellä näyttää jotenkin säälittävältä.
[/quote]
vaimo se on
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:14"]
[/quote]
vaimo se on
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:14"]Lohahtanut?
Mut siis joo, aika kamala. Oli mun suosikkinäyttelijä lapsena, nyt tuollainen rivo vanha äijä. Yh.
[/quote]
Muuttunut loheksi?
Lyndsey Lohaniksi?
Hyvännäköinen edelleen. Kukaan meistä ei ole ikuisesti nuori. Ei edes Hollywoodissa.
Miettikääpä itseänne 20-30 vuoden päästä...Tai älkää miettikö, ehkä parempi niin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:14"]Lohahtanut?
[/quote]
Muuttunut loheksi?
Lyndsey Lohaniksi?
[/quote]
Se on Lindsey.
Näyttää samalta kuin Elvis vähän ennen kuolemaansa. Pahinta noissa keski-ikäisissä turvonneissa miehissä on, että he yrittävät kompensoida nuoruuden kauneuttaan meikillä (hyvin näkyy Deppinkin silmämeikki), hiustenvärjäyksellä, koruilla ja kalliilla vaatteilla. Johnny Depp oli parhaimmillaan Gilpert Grapen aikoihin ja sen jälkeen se on ollut vain alamäkeä.
Komea edelleen. Antaa ihmisen ikääntyä. Ja kaunis on tuo naikkonenkin
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:14"]Lohahtanut?
[/quote]
Muuttunut loheksi?
Lyndsey Lohaniksi?
[/quote]
Se on Lindsey.
[/quote]
Siis Lindsay. Menin itsekin sekaisin.
Hyvältä näyttää edelleen. Etenkin ikäisekseen.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:26"]Näyttää samalta kuin Elvis vähän ennen kuolemaansa. Pahinta noissa keski-ikäisissä turvonneissa miehissä on, että he yrittävät kompensoida nuoruuden kauneuttaan meikillä (hyvin näkyy Deppinkin silmämeikki), hiustenvärjäyksellä, koruilla ja kalliilla vaatteilla. Johnny Depp oli parhaimmillaan Gilpert Grapen aikoihin ja sen jälkeen se on ollut vain alamäkeä.
[/quote]
Johnny Depp oli parhaimmillaan Jack Sparow:na. Oikeesti!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:28"]
[/quote]
Mee sää optikolle! Mä voin luetella ainakin 30 yli 50v. miestä jotka ei näytä noin juopolle ja kulahtaneelle.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:28"]
[/quote]
Mee sää optikolle! Mä voin luetella ainakin 30 yli 50v. miestä jotka ei näytä noin juopolle ja kulahtaneelle.
[/quote]
Anna palaa, mä voin sit kertoa näyttääkö ne yhtä hyvältä kuin Deppi.
On tuo nyt paremman näköinen kun suurin osa viisikymppisistä miehistä. Täytyy myös muistaa että näyttelijät joutuj roolia varten usein muokkaamaan ulkonäköään (laihduttamaan, lihomaan, värjäämään tukkaa yms.)
joo väitetään että miehet vanhentuu arvokkaasti ja tulevat vaan iän myötä paremman näköisiksi toisin kuin naiset on kyllä niin paskapuhetta ja tässä esimerkki. katoin jo pari kuukautta sitten että on hyvin nopeasti kulahtanut, ikä ottanut kiinni ja viini maistunut. ja siis ei siinä mitään, niinhän me kaikki vanhennumme brad pittkään ei ole enää samalla tavalla hehkeä. pitää alkaa vaan katsella nuorempia miehiä. en todellakaan tajua tätä miesten käsittämötntä omakehua kuinka vain nuorentuvat vaikka todellisuudessa noiden rikkaiden perässä ollaan vaan statuksen ja rahan takia. olen ihan tyytyväinen että olen koulutettu ja ei tarvitse katsoa vanhempaa miestä.
TÄHH??? toiha vieläkin paljon paremman näköne ku monet suomalaiset 20-40 vuotiaat miehet. Tukka päässä ja nii pois päin.
Tässä lupaamani linkki :
http://m.iltalehti.fi/viihde/2015090520301704_vi.shtml