Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi-naiset! Millaisista naisista tykkäätte?

Vierailija
06.09.2015 |

Itse olen bi-nainen, ja tykkään miehistä tosi isoina ja maskuliinisina, kun taas naisista siroina ja minua pienempinä. Tämä on yllättänyt monet tuttavani, kun he ajattelevat että biseksuaalina tykkäisin maskuliinisista naisista. Olen itse 170cm pitkä ja suhteellisen hoikka, ulkopuolisten silmin luultavasti hyvin heteron näköinen. Kaikki naiset josta olen ollut kiinnostunut, ovat olleet minua lyhyempiä ja sirompia ja tyttömäisempiä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tyylisistä t: 14v tyttö

Vierailija
2/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään karvaisista rekkalesboista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisista, siroista ja hoikista minäkin. Nicole Kidman ja Julianne Moore mun ihannenaiset.. Sen näköisistä, herkistä.

t. Bi-nainen, 173cm 58kg, c-kuppi, pitkät tummat hiukset, isot vihreät silmät, pusuhuulet :) Minunkin miesystävä muuten maskuliininen, kalju, lihaksikas, tatuoitu, ja meidän yhteinen tyttöystävä (tai minun se oli ensin, mies saa "lainata" ja usein ollaan kolmisin :) semmoinen ihana pieni lauta blondi <3

Vierailija
4/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femmeistä :) iloinen, ystävällinen ja hymyilevä. Itsestään huolehtiva ja naisellinen. Hyvältä tuoksuva.

Vierailija
5/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikista ja hymyilevistä punapäistä :)

Vierailija
6/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisista, hiukan pyöreistä

Vierailija
7/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisokeista ja lihavista tykkään.

Vierailija
8/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillisistä, viisaista ja leppoisista naisista pidän lähtökohtaisesti. Eli itseäni vanhemmista tai ainakin suunnilleen samanikäisistä (45v.)

Ulkomuodon puolesta mieluummin hieman pyöreä kuin hoikka. Isot rinnat viehättävät kovasti, mutta mikään tällainen ulkoinen seikka loppujen lopuksi ei ratkaise asiaa vaan tietty huolehtivuus ja vakaus. 

Vierailija
9/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikista, kalpeaihoisista ja isorintaisista, sekä shokkivärisistä hiuksista, sininen ehdoton suosikki mutta myös muut menevät

Vierailija
10/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisista olemukseltaan, lyhyet hiukset, tosin rinnat pitäisi olla. Itse olen nätti femme.

Vierailija
11/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro.

Vierailija
12/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa asetella kovinkaan tarkkoihin raameihin, on se niin yksilökohtaista! Viimeksi olen ihastellut todella naisellista vaaleaverikköä, mutta joskus poikamaisempaa tummatukkaista lyhythiuksista ja muodoiltaan kulmikkaampaakin naista.

Vierailija
13/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeistä, rintavista ja muodokkaista. Itse olen kaikkea muuta :D

Vierailija
14/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummista, mukavan pyöreistä bmi 25-30, älykkäistä, iloisista ja naisellisista. Tämä ihanne.

Vierailija
15/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monenlaisista oikeastaan, kuten miestenkin kohdalla. Ulkonäön sijaan luonne on mulle hyvin tärkeä juttu.
Kokemusta on ainakin yhdestä tukevammasta naisesta, yhdestä tosi naisellisesta, yhdestä sirosta ja söpöstä ja yhdestä poikamaisesta.

Vierailija
16/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itseäni vanhemmista ja isokokoisemmista miehistä mutta naisten kanssa on toisinpäin eli tykkään nuoremmista ja sellasista pienistä. Eli aika lailla sama kuin ap.

Vierailija
17/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihh. Olen pyöreä (en vars. lihava) ja lempeä, äidillinen ja korkeakoulutettu l-nainen, mutta vienti ei ole kummonen. Ketjun perusteella pitäisi olla..

Vierailija
18/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni sirommista (n. 160cm, max. 55kg), tyttömäisistä, tumma- tai punahiuksisista. Mia Kirshner on ihannenaiseni. Itse olen vaalea 167cm/59kg ja mieheni myös erittäin maskuliininen.

Vierailija
19/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään monenlaisista. Luonne loppupeleissä ratkaisee. Ulkoisesti preferoin naisia, jotka eivät ole minua paljon pienempiä tai isompia, mutta saa olla femme tai rekkis, tai jotain muuta. Miehistä tykkään kaljuina ja treenattuina.

Vierailija
20/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:28"]

Voihh. Olen pyöreä (en vars. lihava) ja lempeä, äidillinen ja korkeakoulutettu l-nainen, mutta vienti ei ole kummonen. Ketjun perusteella pitäisi olla..

[/quote]

Käytkö jossain meille tarkoitetuissa baareissa? Hakusessa siis juuri kaltaisesi. Kyllästynyt miehiin nyt tällä erää.... 

Olen helsinkiläinen ja kommentti nro ysi kirjoittaja siis. Minkälaisesta itse pidät? Olisiko yhtään minun laiseni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä