Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi-naiset! Millaisista naisista tykkäätte?

Vierailija
06.09.2015 |

Itse olen bi-nainen, ja tykkään miehistä tosi isoina ja maskuliinisina, kun taas naisista siroina ja minua pienempinä. Tämä on yllättänyt monet tuttavani, kun he ajattelevat että biseksuaalina tykkäisin maskuliinisista naisista. Olen itse 170cm pitkä ja suhteellisen hoikka, ulkopuolisten silmin luultavasti hyvin heteron näköinen. Kaikki naiset josta olen ollut kiinnostunut, ovat olleet minua lyhyempiä ja sirompia ja tyttömäisempiä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmoista,älykkäistä, tavallisista naisista. En femmeistä enkä mistään pitsiröyhelöihin pukeutuvista vaan unisex vaatteita suosivia, mielellään itseni mittaisia tai pidempiä.

Vierailija
22/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tiettyjä kriteerejä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää maskuliinisista naisista. Tykkään ulkonäön puolesta erityisesti kolmenlaisista:

- Tyttömäiset, pyöreät, pehmeämuotoiset

- Sirot keijukaismaiset ehkä jopa hiukan luisevat

- Androgyyniset hoikkarakenteiset naiset

Olen oikeastaan kai lesbo. Tai en oikeen tiedä. Juuri tänään pohdin sitä täällä. Varmaan biromanttinen homoseksuaali. Joka tapauksessa olen nainen, joka pitää naisista.

Vierailija
24/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen, hoikka, pitkät tummat hiukset.

Vierailija
25/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:28"]

Voihh. Olen pyöreä (en vars. lihava) ja lempeä, äidillinen ja korkeakoulutettu l-nainen, mutta vienti ei ole kummonen. Ketjun perusteella pitäisi olla..

[/quote]

Käytkö jossain meille tarkoitetuissa baareissa? Hakusessa siis juuri kaltaisesi. Kyllästynyt miehiin nyt tällä erää.... 

Olen helsinkiläinen ja kommentti nro ysi kirjoittaja siis. Minkälaisesta itse pidät? Olisiko yhtään minun laiseni?
[/quote]

Käyn joskus, joo, Helsingistä. Täällähän ei nyt ole naisten paikkoja enää. Onneksi syksyn mittaan on Uggla-bileet ja Oivassa kuulemma pikadeittejä. Ehkä nähdään siellä ;)

Vierailija
26/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ysille: pidän älykkäistä, keskustelevista naisista. Myös tietystä poikamaisuudesta/ sukupuolirajojen rikkomisesta. Ollaan samaa ikäluokkaa.

Vierailija
27/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse aika goottimainen. Tykkään söpöistä, naisellisista/tyttömäisistä tytöistä ja naisista. Myös muut gootit/rokkarit ja kaikki vaihtoehtotyyliset iskee muhun. Rekkalesboista en pidä. Yleensä mua nuoremmista tai korkeintaan mun ikäisistä.
Mutta myös tyylikkäät, elegantit, huolitellut mua vanhemmat bisnesnaiset kiinnostaa.

-Lilith

Vierailija
28/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissiset blondit:)

Vierailija
29/34 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla ruutupaita, siilitukka ja rinnaton.

Rööki suupielessä ja olutpullo handussa. Rekkakuskimainen "äijä".

Vierailija
30/34 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumista

Vierailija
31/34 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyyliltäni vähän Saara Aallon oloinen, tyttöystäväni on kuin hänen tyttöystävänsä :D

Pidän siis urheilullisista "poikatyttö" -naisista, mutta en kuitenkaan mistään siilitukkaisista rekkalesboista.

Vierailija
32/34 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamaisista l-koodin shane tyylisestä :)

Vierailija
33/34 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään naisellisista ja muodokkaista, lyhyehköistä, nauravaisista, pilkkeestä silmäkulmassa, avoimista ja fiksuista, kiharapehko (päässä) plussaa! Miehissä taas tykkään erittäin miehekkäistä ja pitkistä korstoista. Edelleen kiharapehko plussaa.
N22

Vierailija
34/34 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä ja siroista. Sellaisista keijuista. Pitää olla sirot sormet ja kynsilakkaa. Ei liikaa meikkiä. Pienehköt rinnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi