Seiska: Sanna Marinilla jättivelat niskassa, pääministerin salatut asuntokaupat paljastuivat!
Tuore Seiska kertoo, että pääministerimme Sanna on hankkinut alkuvuodesta kaikessa hiljaisuudessa 825 000 euroa maksaneen toisen asunnon Helsingistä. Asunnon koko on 96,8 m2. Kauppojen myötä Sannan velkataakka nousi 719 000 euroon. Seiska
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Sanna-Marinilla-jattivelat-niskassa-paami…
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Ei sulle kuulu kenenkään asuntokaupat mitenkään. Se on yksityisasia.
Ei Ruotsissa ole. Ministerien ja johdon ostokset kuuluu kansalaisille, koska se on meidän rahoista pois.
"kun mulla ei ole, niin pääministerilläkään ei saa olla". Kuule, tuo pääministerinä olo on kovaa duunia. Pitää siitä palkka saada ja sillä tekee mitä haluaa.
Niinpä. Harva pystyisi tuohon työhön.
Uusimman ostoksen taloyhtiö on hyvin hoidettu ja jännästi talon toisen puolen kadun nimi viittaa "Sannan lähipiiriin". Asiallinen olutbaarikin on lähellä... Hyvä sijoitus!
Vierailija kirjoitti:
Kasa avustajia, miksi ei pystyisi? Älä nyt nosta Sannaa johonkin ihme jalustalle. Ihan tavis hän on.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajissa on niitäkin jotka ovat ulosotossa tai omaavat maksuhäriöitä. Jos Marinillla on velkaa ja tämä pystyy sen hoitamaan niin ei kait tuon mikään ongelma pitäisi olla.
Onhan se ongelma pätkätyöläiselle!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasa avustajia, miksi ei pystyisi? Älä nyt nosta Sannaa johonkin ihme jalustalle. Ihan tavis hän on.
Vaatii älyä ja työtä kellon ympäri. Jatkuva esillä olokin on työtä. Pitää palavereja yms. Avustajiakin täytyy opastaa/ ohjata. Nämä kateelliset länkyttäjät ei siihen pystyisi. En nosta jalustalle, vaan arvostan.
Niin ja silti on tavis. Osaa ottaa myös rennosti. Hyvä Sanna!
Minustakin vaikuttaa että monia ärsyttää kun Sanna on kaunis, älykäs ja ahkera.
Sanna tykkää ottaa lisää velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Itse olen ainakin äärettömän ylpeä kun Suomella on tuollainen pääministeri.
Ja olen 45v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sipilän vuosipalkka pääministerinä oli 160 000 €. Sannan vuosipalkka on yli 200 000 €, koska ahne sosialisti korotti puoluetukia, palkkasi avustaja-armeijan ja päälle vielä korotti omaa palkkaansa. Helppoa se on maksella asuntolainoja veronmaksajien rahoilla.
Edellinen hallitus päätti nostaa seuraavan hallituksen ministerien palkkaa.
pääministerin palkka = eduskunnan puhemiehen palkka.
Tietysti Sanna on tehnyt noin. Tietysti. Kaikki sen arvasi jo ennestäänkin.
Mutta tuosta kertoo vain Suomen hömppämäisin lehti Seiska? Häh? Mikä ihme muita lehtiä vaivaa?
Tsiisus! OMG! Aivan ihmeellisesti arvostukseni Seiskaa kohtaan kasvoi yhdessä sekunnissa miljoonakertaiseksi. Kiiiiiiiiitos Seiska!
Toki arvostukseni Seiskaa kohtaan on edelleen melko alhaalla, jossain sen välimaastossa kuinka paljon arvostan termiittejä sekä torakoita. En ole ihan varma kummat ovat arvokkaampia: termiitit vai torakat. Mutta jokapatauksessa arvostukseni Seiskaa kohtaan on noiden kahden välimaastossa. Missään nimessä arvostukseni Seiskaa kohtaan ei ole sen välissä kuinka paljon arvostan Yleä ja Hesaria. Ja en nyt kerro onko noita kahtaan tuntemani arvostus sen alapuolella vai yläpuolella kuinka paljon tunnen arvostusta termiittejä sekä torakoita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Itse olen ainakin äärettömän ylpeä kun Suomella on tuollainen pääministeri.
Ja olen 45v nainen.
Vastenmielinen kanttura, siis te kummatkin.
Minua ei kiinnosta Sanna Marinin asuntokaupat. Mitä minä sillä tiedolla teen. Minulle riittää, että Suomella on hyvä pääministeri. Minä olen aina pitänyt Sanna Marinista pääministerinä. Olen kohta 60 vuotias nainen.
heivaan kirjoitti:
Hän on ihminen, siinä missä muutkin. Ei meillä ole oikeutta tuomita tai arvioida sitä, miten Sanna Marin elää. Jokainen tekee täysin itse omat valintansa ja voi vaikuttaa suuresti siihen, missä asemassa on. Kiitos ja erinomaiset mukavaa torstaita jokaiselle!
Poliisi saa potkut jos kuuluu väärään whasapp ryhmään mutta poliitikot saavat tehdä Suomessa ihan mitä huvittaa
Tuo asuntolaina on ihan normi määräinen Helsingissä. Asunnon saa ostaa kuka vain ja samoin asuntolainaa saa ottaa niin paljon kuin tarvitsee jos maksukykyä riittää.
Minulla on ollut kaksikin omistusasuntoa ja nykyään omakotitalo. Velkaa on vielä vähän jäljellä.
Olen ilmeisesti maksattanut lainani veronmaksajilla, koska olen töissä kuntapuolella, joten olen samanlainen ..... kuin pääministerimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilän vuosipalkka pääministerinä oli 160 000 €. Sannan vuosipalkka on yli 200 000 €, koska ahne sosialisti korotti puoluetukia, palkkasi avustaja-armeijan ja päälle vielä korotti omaa palkkaansa. Helppoa se on maksella asuntolainoja veronmaksajien rahoilla.
Pääministeri, muut ministerit ja kansanedustajat eivät päätä siitä, kuinka suuria palkkioita heille maksetaan.
Aika halpa asunto Helsingistä, kun hinta on alle 10.000 euroa neliöltä.
Ne itse NIMENOMAAN päättää omista palkoistaan. Ensimmäisenä nostavat aina omat palkkansa kun vaihtuu eduskunta.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen demari: eletään velaksi niin töissä kuin yksityiselämässä. Sannasta oma 700.000 €:n velka tuntuu pieneltä, kun on ottanut valtiolle miljardivelkoja. Kyllähän se aika paljon ihmisestä kertoo, kun ottaa noin paljon velkaa asumiseen. Toinen yhtä velkaantunut on Ohisalo, joka on köyhyystutkijana huomannut, että elää mieluummin rikkaana - vaikka sitten velaksi.
En ole vielä tavannut kokoomuslaista, joka ei omistaisi velkarahalla ostettua asuntoa. Kumma juttu, suuri osa suomalaisista tekee niin. Kamalaa 😱!
Kansanedustajissa on niitäkin jotka ovat ulosotossa tai omaavat maksuhäriöitä. Jos Marinillla on velkaa ja tämä pystyy sen hoitamaan niin ei kait tuon mikään ongelma pitäisi olla.