Seiska: Sanna Marinilla jättivelat niskassa, pääministerin salatut asuntokaupat paljastuivat!
Tuore Seiska kertoo, että pääministerimme Sanna on hankkinut alkuvuodesta kaikessa hiljaisuudessa 825 000 euroa maksaneen toisen asunnon Helsingistä. Asunnon koko on 96,8 m2. Kauppojen myötä Sannan velkataakka nousi 719 000 euroon. Seiska
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Sanna-Marinilla-jattivelat-niskassa-paami…
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
"kun mulla ei ole, niin pääministerilläkään ei saa olla". Kuule, tuo pääministerinä olo on kovaa duunia. Pitää siitä palkka saada ja sillä tekee mitä haluaa.
Kansanmurhaaminen myrkkypiikeillä on kovaa duunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin vaikuttaa että monia ärsyttää kun Sanna on kaunis, älykäs ja ahkera.
Tämä! Itse olen ainakin äärettömän ylpeä kun Suomella on tuollainen pääministeri.
Ja olen 45v nainen.
Se kertoo vain sinusta ettei ymmärrä politiikasta mitään. N55
Eduskunnasta riippumaton palkkiotoimikunta päättää kansanedustajien palkkioista.
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnasta riippumaton palkkiotoimikunta päättää kansanedustajien palkkioista.
Jos ei korota kansanedustajien palkkoja, ei enää ikinä valita ”riippumattoman” palkkiotoimikunnan jäseneksi. Tietysti ministeri voi leikata omia palkkioitaan ihan omalla ilmoituksella ja kantaa vastuuta heikosta valtion taloustilanteesta, mutta eihän sosialisti ikinä tee niin.
”Antti Rinteen (sdp.) johtama hallitus ei jatka Uuden Suomen mukaan Sipilän hallituksen leikkauksia omiin palkkoihinsa.”
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/antti-rinteen-hallitus-ei-jatka-min…
Eikö kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, että hän on kallispalkkaisin pääministeri koskaan?
Marin saa palkkaa 220 000 euroa vuodessa, kun Sipilä sai 160 000 euroa.
Muta Marin onkin demari.
Vierailija kirjoitti:
Sanna ei tota velkaa pysty maksamaa ilman 150 000 euron vuosipalkkaa ja edes kansanedustaja ei sellaista palkkaa saa. Sanna siis laskee sen varaan, että pääministerin homman jälkeen luvassa on kovapalkkainen työ. Kukakohan sellaisen on Sannalle mennyt lupaamaan?
Klaus NWO Schwab.
Jaahas, täällä taas kateelliset panettelee.
Tuossa asemassa saa niin paljon kuraa niskaan ja saa kuunnella tyhjänpäiväistä länkytystä loputtomiin, että itse kyllä suon pääministerille palkkansa. Jopa Sipilällekin, joka ei ollut sitten yhtään mieleinen pm.
Päättäjiä saa arvostella, ja pitääkin, mutta aiheesta. Ei siksi, että itse on vain niin kateellinen ja katkera.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulle kuulu kenenkään asuntokaupat mitenkään. Se on yksityisasia.
Ei ole tässä tapauksessa koska "tavalliset" kansalaiset tulevat maksamaan Sannan velat, ja tämä on totta. Ei hän itse suurinta osaa veloistaan maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tiennyt että Suomalaiset on näin sekaisin. Katkeraa pohjasakkaa. Miksi Sanna ei saisi ostaa omaa asuntoa? Mitä helvettiä se teille pässit kuuluu?
Koska se tekee niin huonosti työnsä, ei ole ansainnut rahojaan kansan silmissä ja jäi kiinni siitä aamiaisen nimissä ruokien ostamisesta kansan piikkiin. Siksi.
Ja vielä asuu edustustiloissa, jota ei kukaan muu pm ole tehnyt. Etenkään kun ostelee asuntoja keinottelumielessä. Toivottavasti käy niinkuin jihad sipilän talokauppojen että joutuu myymään 400tonnia alle hankinnan.
Seiska on roskalehti jota lukee kansakunnan pohjasakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tässä tapauksessa koska "tavalliset" kansalaiset tulevat maksamaan Sannan velat, ja tämä on totta. Ei hän itse suurinta osaa veloistaan maksa.
Että voit olla pihalla.
Eli petaa jo itselleen Brysselin paikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tiennyt että Suomalaiset on näin sekaisin. Katkeraa pohjasakkaa. Miksi Sanna ei saisi ostaa omaa asuntoa? Mitä helvettiä se teille pässit kuuluu?
Koska se tekee niin huonosti työnsä, ei ole ansainnut rahojaan kansan silmissä ja jäi kiinni siitä aamiaisen nimissä ruokien ostamisesta kansan piikkiin. Siksi.
Ja vielä asuu edustustiloissa, jota ei kukaan muu pm ole tehnyt. Etenkään kun ostelee asuntoja keinottelumielessä. Toivottavasti käy niinkuin jihad sipilän talokauppojen että joutuu myymään 400tonnia alle hankinnan.
Pääministerin edustusasunto on ihan kirjaimellisesti tarkoitettu presidentin asunnoksi. Samalla tavalla kuin presidentin virka-asunto on presidentille.
Onhan hänellä jättitulotkin. Lainaa saa sen verran, kuin pankki katsoo hyväksi antaa ottaen tulot ja vakuudet huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla lailla on vastuussa henkilökohtaisista veloistaan kuin muutkin kansalaiset.
Neljän vuoden bruttopalkkaa vastaava asuntolaina on pieni. Suurimmalla osalla on suhteessa suurempi asuntolaina.
Kun on isot tulot voi olla myös isot menot. Ei tämä oikeasti ole niin vaikea asia ymmärtää.
Mikä ongema tuo nyt on muka? Se on yksityisesti otettu asuntolaina jonka riskit pankki on arvioinut sen myöntäessään kuten pankki tekee aina kun joku hakee lainaa. Eikä ole ihme että on myönnetty, koska asunto on arvoalueella ja siis mahdollisten maksuvaikeuksien tullen pankki saa omansa takaisin kun asunto myydään. Ja toisaalta entiselle pääministerille löytyy pm-viran jälkeenkin ihan taatusti kaikenlaista lisätuloa hallituspaikoista yrityksissä, puhujanpalkkioita tms. ei tarvi pelkällä kansanedustajan palkalla elää.
Ai kauheeta, kaikessa hiljaisuudessa hankkinut asunnon. Törkeää tuollainen salailu. Kyllä olisi pitänyt virallinen tiedote laatia ja eduskuntaa ja lehtiä ja yleisradiota informoida, ja akkainlehdet kutsua kuvaamaan uutta kotia.
Kukaan ei ole kateellinen Sannalle. Ei älykkyydestä, kolkosta luonteesta, valehtelun lahjoista, perhe-elämästä, ystäväpiiristä. Niin en keksi, että mistä voisi olla kateellinen.
"Saa tehdä mitä huvittaa" onko oman asunnon osto kielletty?! On täällä pahveja.