Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa vuodessa käyt kampaajalla?

Vierailija
24.03.2022 |

Kevät saapuu ja tukka rehottaa. Kuinka usein/ säännöllisesti te käytte kampaajalla? Ja mitä hiuksillenne yleisimmin tehdään? Kiinnostaa toki myös, kuinka paljon vuodessa käytätte rahaa kampaamopalveluihin?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10- vuotiaana. Olen yli 40v. Mies leikkaa huonot latvat pois pari kertaa vuodessa.

Vierailija
102/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn leikkauttamassa hiukset noin 4-5 kertaa vuodessa opiskelijakampaamossa, hinta 15€. Kerran vuodessa laitan itse värin kaupan purkista (ruskea). Hiusmallit on polkka, hiuslaatu ohut ja hauras latvoista, eli pakko leikkauttaa tasaisin väliajoin. Köyhällä ei ole varaa maksaa ns. tavallisia hintoja, eikä lähipiirissä ole ketään"hyödynnettävää".

Olen aina tyytyväinen leikkaukseen, koska kerron ja näytän tarkasti mitä haluan, ja lopuksi opettaja vielä tarkistaa lopputuloksen. En ymmärrä valittajia, kun itse kommunikoi hyvin, saa mitä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ketään voi kiinnostaa se, kuinka monta kertaa vuodessa joku hänelle tuntematon käy kampaajalla ja kuinka paljon hän siihen käyttää rahaa. Mitä ihmettä hän tällaisella tiedolla tekee?

JOku turhamainen kun käy tuhlaamassa kampaajalla rahaa, haluaa tietää että ei ole ainut tollanen, voi niin oikeuttaa tuhlaamisensa.

Ja samalla vähän naureskella niille, jotka käy harvemmin tai halvemmalla.

Miksi hänen pitäisi "oikeuttaa" joku muka tuhlaamisensa?  Kampaajalla käynti ei ole tuhlaamista. Ja siellä käyntiin. -   vaikka jokapäivä kahdesti  -  ei tarvita minkäänlaista oikeutusta keltään.

Jokaisen oma asia, mihin itse TIENAAMANSA rahat laittaa.

Vierailija
104/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen koronaa kävin noin neljä kertaa vuodessa tasoittamassa hiukset kampaajalla. Nyt en ole kahteen vuoteen käynyt.

Tämä. Ja ei ollut ikävä. Mies leikkaa latvat. Säästyy rahaa ja hyvin on osannut leikata.

Vierailija
105/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn 9-12krt vuodessa. Tavoiteolisi joka kuukausi, mutta välillä venyy kahdeksikin kuukaudeksi. Hiusmalli on chelseacut, eli osittain todellalyhyt.Ei vaan näytä hyvälle ylikasvaneena. Mulla on aina sama kampaaja jolla käyn, tota mallia on nin vaikeaa selittää aina uudelle. Kerralla leikkaus maksaa 45e. Eli siitä voi laskea,paljonko rahaa hiuksiin kuluu vuodessa.   toisinaan värjään, silloin lasku on 90e

Mun piti googlata toi hiusmalli nimi, ku en oo ennen kuullukkaan, tosi makee, ihan mun tyyliä, taidampa vaihtaa kampausta🙂

Vierailija
106/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Tykkään pitää keskipitkinä hiukseni. :) M27

Vierailija
107/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon täällä näitä tee-se-itse leikkaajia - toivottavasti tajuavat, että sen itse tehdyn jäljen kyllä huomaa. Suosittelen käyttämään ammattilaisia hiustenhoidossa. Niin, ja en ole kampaaja, ihan vaan myyntiassistentti.

Vierailija
108/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ketään voi kiinnostaa se, kuinka monta kertaa vuodessa joku hänelle tuntematon käy kampaajalla ja kuinka paljon hän siihen käyttää rahaa. Mitä ihmettä hän tällaisella tiedolla tekee?

Kiinnostaahan se. Ilmeisesti melko monia, keskustelun aktiivisuudesta päätellen. Vaan mitä itse teen tällä tiedolla? Pääasiassa pohdin, jaksanko aloittaa värjäysrumban omaan hiusväriini. Nämä vastaukset antaa jonkin verran suuntaa sille, mihin varautua. Ap

Teetkö muutkin päätökset elämässä, vauva palstan vastauksien antaman suuntiman perusteella?

Jos aihe kiinnosta sinua, niin ole hyvä ja poistu.

Kiinnostaa sen suhteen kuinka jotkut voi olla niin muiden mielipiteiden varassa.

Vierailija
109/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa saan päärynävartaloista nuorta suomalaista kampaajaa kotona.

Vaaleeseen perseeseen on kiva työnnellä, samoin sinne karvojen sekaan etupuolellekin..

Vierailija
110/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joka toinen vuosi, muuten puoliso tai kaveri leikkaa ja tasoittaa latvat. Oma väri.

Vierailija
111/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran vuodessa. 100-200 € menee. Hiukset ovat extra pitkät ja pääsääntöisesti nutturalla työaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän