Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa vuodessa käyt kampaajalla?

Vierailija
24.03.2022 |

Kevät saapuu ja tukka rehottaa. Kuinka usein/ säännöllisesti te käytte kampaajalla? Ja mitä hiuksillenne yleisimmin tehdään? Kiinnostaa toki myös, kuinka paljon vuodessa käytätte rahaa kampaamopalveluihin?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kerran vuodessa, ennen koronaa pari kertaa vuodessa. Väri ja leikkaus pitkiin hiuksiin maksaa n. 120-150€. Viimeksi kampaajalla käydessä kävi tosin sellainen katastrofi, että joutuu taas vaihteeksi kasvattamaan hiuksia ainakin vuoden ennenkuin pystyy menemään uudestaan.

Mä en aivan ymmärrä, miksi värjätä ollenkaan, jos tekee sen vain kerran vuodessa? Eikö se ole kuukauden nätti ja loput 11 kuukautta ylikasvaneen ja huolimattoman näköinen? Vai onko se väri niin lähellä omaa sävyä, että eroa ei näe kun hiukset kasvaa? Jos on, niin edelleen voimassa sama kysymys - miksi värjätä ollenkaan?

Itselläni on lähellä omaa, tyvi ei pahannäkönen, ja värjään harvakseltaan, koska se silloin piristää kivasti. Ei viitsi piristyksen vuoksi tonneja käyttää vuodessa, niin siksi harvakseltaan.

Oletko kokeillut sävyttävää shampoota? Se antaa näkyvää sävyä, joka peseytyy kuitenkin pois, ei tule näkyvää juurikasvua ja on helppo ja vaivaton käyttää eikä maksa paljon.

Näin minä teen, kun kaipaan piristystä :) Minun kokemuksen mukaan sävyttävät shampoot on tehokkaampia ja helpompia käyttää kuin sävyttävät hoitoaineet.

Vierailija
42/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-1krt

Leikataan lyhyeksi silloin kun käyn.

0-40€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 6 viikon välein. Juhlakampaus tarvittaessa. Permanentti on kaiken perusta, tehdään noin 3-4 kertaa vuodessa. Muuten leikkaus, vähän lisää kiharaa, kevyt väri tai värihuuhtelu. Hiusnaamiot ym hoidot kuuluu myös asiaan.

Mulla on vähän 20-30-luvun tyylinen kampaus, kiharaa alla ja laineita ja otsatukka.

Kampaajalle menee noin 5000-6000 vuodessa.

Hahaa, tuo on jo hauska!! Vai että 6000 euroa, vai millä rahayksiköllä summat olivat? Kruunuja? Joo, peruukki olisi halvempi, jos euroina.

Mitähän hauskaa tässä on? Jos käy tekemässä kaikki nuo kirjoittajan leikkaukset, kampaukset, hoidot yms. niin varmasti menee tuon verran rahaa vuodessa. Kyllä, puhutaan euroista.

Vierailija
44/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän viikon välein; leikkaus ja harmaan tyvikasvun värjäys. Hinta noin 120 euroa/kerta.

Vierailija
45/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. Olen leikannut itse hiukseni viimeiset 20 vuotta. Säästöä €€€, ties miten paljon! Kesäksi vedän aina lyhyet hiukset koneella, muuten saa kasvaa pidemmiksikin. Sivuilta ja edestä voi erikseen lyhentää hiuksia, ettei hiukset kasva korvien päälle liikaa, tällä saa muutaman lisäkuukauden, ettei tarvitse kaikkea ihan sileäksi vetää.

T. Lidl-mies.

Vierailija
46/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kertaa vuodessa leikkaus ja tyviraidat.

Vierailija
47/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa kävin ennen koronaa. Sitten tuli etätyöaika ja tukka oli kamala. Nyt olen palannut toimistolle ja tiistaiaamuisin käyn kampaajalla - olen taas nätti!

Sinulla on todella ongelmaiset hiukset, jos noin usein pitää käydä kampaajalla. Tai sitten sinulla ei ole omia käsiä tai asut jossakin Vinkuintiassa.

Mulla on ohuet vähän Katri-Helenamaiset hiukset. Kun kampaaja föönaa ne nätiksi, olen ihan ihmisen näköinen monta päivää. Eikä se föönaus maksa kuin 12€, vakiasiakas kun olen.

Jos löytäisin noin edullisen kampaajan, kävisin minäkin joka viikko. Ohut tukka on vaikea föönata itse. Paplareita käytän, mutta kyllä itsetunto nousee joka kerta, kun kampaaja laittaa tukan.

Itsetuntosi nousee kampaajalla? Kuinka huono voi itsetunto ollakaan, jos se on kampaajakäynneistä kiinni?

Vierailija
48/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa ulkomailla,suomen hinnat on törkeät siksi en täällä koskaan

Vierailija
49/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kerran vuodessa, ennen koronaa pari kertaa vuodessa. Väri ja leikkaus pitkiin hiuksiin maksaa n. 120-150€. Viimeksi kampaajalla käydessä kävi tosin sellainen katastrofi, että joutuu taas vaihteeksi kasvattamaan hiuksia ainakin vuoden ennenkuin pystyy menemään uudestaan.

Mä en aivan ymmärrä, miksi värjätä ollenkaan, jos tekee sen vain kerran vuodessa? Eikö se ole kuukauden nätti ja loput 11 kuukautta ylikasvaneen ja huolimattoman näköinen? Vai onko se väri niin lähellä omaa sävyä, että eroa ei näe kun hiukset kasvaa? Jos on, niin edelleen voimassa sama kysymys - miksi värjätä ollenkaan?

Itselläni on lähellä omaa, tyvi ei pahannäkönen, ja värjään harvakseltaan, koska se silloin piristää kivasti. Ei viitsi piristyksen vuoksi tonneja käyttää vuodessa, niin siksi harvakseltaan.

Oletko kokeillut sävyttävää shampoota? Se antaa näkyvää sävyä, joka peseytyy kuitenkin pois, ei tule näkyvää juurikasvua ja on helppo ja vaivaton käyttää eikä maksa paljon.

Näin minä teen, kun kaipaan piristystä :) Minun kokemuksen mukaan sävyttävät shampoot on tehokkaampia ja helpompia käyttää kuin sävyttävät hoitoaineet.

Pelottaa, että tulisi liikaa jotain sävyä (varsinkin kun värjään maantienharmaata vähän kupariseksi tms.). Haluan että on luonnollisen näköinen ja töissä pitää olla asiallinen, niin en halua ottaa riskiä, että tulisi esim. liian punainen :D Ehkä kerran voisi kokeilla joskus vaikka loma-aikaan, että jos tuliskin hyvä.

Vierailija
50/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 6 kertaa vuodessa, vain leikkaus, hiuksissa oma väri. Silloin kun vielä käytin kevytväriä, värjäsin itse kotona. Hiukset on vaihtelevasti leualle/ olkapäille.

Vierailija
51/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljän viikon välein; leikkaus ja harmaan tyvikasvun värjäys. Hinta noin 120 euroa/kerta.

Kuinka paljon kerralla leikataan pois, jos käyt neljän viikon välein leikkauttamassa?

Kannattaisiko ottaa joku helpompi väri, niin harmaa tyvikasvu olisi helpompi? Se harmaa kun ei ainakaan vähene.

Vierailija
52/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 6 viikon välein. Juhlakampaus tarvittaessa. Permanentti on kaiken perusta, tehdään noin 3-4 kertaa vuodessa. Muuten leikkaus, vähän lisää kiharaa, kevyt väri tai värihuuhtelu. Hiusnaamiot ym hoidot kuuluu myös asiaan.

Mulla on vähän 20-30-luvun tyylinen kampaus, kiharaa alla ja laineita ja otsatukka.

Hahaa, tuo on jo hauska!! Vai että 6000 euroa, vai millä rahayksiköllä summat olivat? Kruunuja? Joo, peruukki olisi halvempi, jos euroina.

Mitähän hauskaa tässä on? Jos käy tekemässä kaikki nuo kirjoittajan leikkaukset, kampaukset, hoidot yms. niin varmasti menee tuon verran rahaa vuodessa. Kyllä, puhutaan euroista.

No on se huvittavaa, että joku mamma laittaa karvoihin noin paljon rahaa ja kukaan ei edes huomaa asiaa.

Vierailija
53/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon kerralla leikataan pois, jos käyt neljän viikon välein leikkauttamassa?

Kannattaisiko ottaa joku helpompi väri, niin harmaa tyvikasvu olisi helpompi? Se harmaa kun ei ainakaan vähene.

Kerrallaan ei juurikaan leikata (noin 1 cm), "siivotaan" vain kampaus muotoonsa.

Olen kokonaan harmaantunut, oma väri oli tumman ruskea. Tähän ihon ja silmien väriin ei oikein löydy sopivampaa väriä😁

Vierailija
54/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Olen viimeksi käynyt kampaajalla teini-ikäisenä.

-z-

Vierailija
55/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Permanentti 3-4 kertaa vuodessa? Eikö se kuluta sun hiuksia puhki?

Vierailija
56/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Kuuden viikon välein, eli noin 8-9 kertaa vuodessa ja hintaa tulee käynneille 6000 e? Voi jumpe, että on kallis kampaajakäynti!

Minä luulin maksavani paljon, kun viime kerralla meni noin 180 e. Hiukseni ovat kuitenkin vyötärölle asti ulottuvat paksut hiukset.

Vierailija
57/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kertaa vuodessa leikkaus ja highlights. Periaatteessa tarvitsisi käydä parin kuukauden välein jos haluaisi hiusten pysyvän oikein siistin näköisenä, mutta mulla kasvaa hiukset niin hitaasti, että pakko käydä harvemmin.

Vierailija
58/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa myydään hyviä tukan leikkuu vehkeitä,  kymmeneen vuoteen en ole kampaajalla

käynyt.  Itse kun leikkaa saa aina mieleisensä kampauksen ja säästää satasia.

Vierailija
59/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden viikon välein tyviväri ja siistiminen.

Vierailija
60/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupoissa myydään hyviä tukan leikkuu vehkeitä,  kymmeneen vuoteen en ole kampaajalla

käynyt.  Itse kun leikkaa saa aina mieleisensä kampauksen ja säästää satasia.

Juu, tein itse ja säästin. 💇‍♂️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän