Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa vuodessa käyt kampaajalla?

Vierailija
24.03.2022 |

Kevät saapuu ja tukka rehottaa. Kuinka usein/ säännöllisesti te käytte kampaajalla? Ja mitä hiuksillenne yleisimmin tehdään? Kiinnostaa toki myös, kuinka paljon vuodessa käytätte rahaa kampaamopalveluihin?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on menossa kasvatus, joten en käy. Sivusiilin leikkaan ite joka toinen viikko, niin ei tartte senkään takia mennä parturiin. 

Vierailija
22/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn parin kuukauden välein, siistitään ja leikataan tarpeen mukaan, sekä tyviväri ja sävytys. Korona-aikaan väri muutettiin pikkuhiljaa vastaamaan omaa sävyä, joten mikään pakko ei olisi käydä. Mutta haluan, että hiukseni ovat siistit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-4 kertaa, riippuu mitä edellisellä kerralla tehty. Minulla pitkät vaaleat hiukset ja niitä raidoitetaan tai sävytetään vähän fiiliksen mukaan.

Vierailija
24/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa kolmesti vuodessa. Kun ostovoima heikkeni niin 2010 kuiteista näkee että kerran vuodessa 20e kerta. Nykyään annan kasvaa hevimallilla. Menee rutiinit ja säästyy rahat. Suomi on kallis maa. Hiustenleikkuun hinta miehile pitäisi nykyisellä ostovoimalla olla 2-5e.

Vierailija
25/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kerran vuodessa, ennen koronaa pari kertaa vuodessa. Väri ja leikkaus pitkiin hiuksiin maksaa n. 120-150€. Viimeksi kampaajalla käydessä kävi tosin sellainen katastrofi, että joutuu taas vaihteeksi kasvattamaan hiuksia ainakin vuoden ennenkuin pystyy menemään uudestaan.

Vierailija
26/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 0,1 kertaa, koska edelliset kampaamokäynnit, jotka muistan, on lukiosta (vuosi 2002) ja sen jälkeen kävin kerran yliopistolla opiskelijana ollessani (vuosi 2012).

Kai sitä ois tuo 10 vuotta taas kulunut edellisestä, joten vois olla aika käväistä. Tosin pitkissä hiuksissa tuo latvojen tasaaminen itse on aika helppoa kun on kunnon sakset, joten en nyt tiedä, onko tässä mitään erityistä tarvetta käväistä kampaajalla.

Vierailija
27/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 6 viikon välein. Juhlakampaus tarvittaessa. Permanentti on kaiken perusta, tehdään noin 3-4 kertaa vuodessa. Muuten leikkaus, vähän lisää kiharaa, kevyt väri tai värihuuhtelu. Hiusnaamiot ym hoidot kuuluu myös asiaan.

Mulla on vähän 20-30-luvun tyylinen kampaus, kiharaa alla ja laineita ja otsatukka.

Kampaajalle menee noin 5000-6000 vuodessa.

Vierailija
28/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa kävin ennen koronaa. Sitten tuli etätyöaika ja tukka oli kamala. Nyt olen palannut toimistolle ja tiistaiaamuisin käyn kampaajalla - olen taas nätti!

Sinulla on todella ongelmaiset hiukset, jos noin usein pitää käydä kampaajalla. Tai sitten sinulla ei ole omia käsiä tai asut jossakin Vinkuintiassa.

Mulla on ohuet vähän Katri-Helenamaiset hiukset. Kun kampaaja föönaa ne nätiksi, olen ihan ihmisen näköinen monta päivää. Eikä se föönaus maksa kuin 12€, vakiasiakas kun olen.

Vierailija
29/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyvät näköjään parturissa naisia useammin. Minunkin mieheni varaa aina seuraavan käynnin viiden viikon päähän.

Vierailija
30/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn noin 3kk välein. Leikkaus ja väriä. Mulla on otsatukka, joka kasvaa tuon ajan jälkeen mahdottomaksi. Pitkät hiukset.

Sama, mutta leikkaan aina välillä otsista ihan itse, kun palaa käämit sen kanssa. Kampaajat sitä aina huokailevat, mutta koska luonnonkihara menee joka tapauksessa miten sattuu, niin ei se haittaa. :)

Vierailija
31/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa kävin ennen koronaa. Sitten tuli etätyöaika ja tukka oli kamala. Nyt olen palannut toimistolle ja tiistaiaamuisin käyn kampaajalla - olen taas nätti!

Sinulla on todella ongelmaiset hiukset, jos noin usein pitää käydä kampaajalla. Tai sitten sinulla ei ole omia käsiä tai asut jossakin Vinkuintiassa.

Mulla on ohuet vähän Katri-Helenamaiset hiukset. Kun kampaaja föönaa ne nätiksi, olen ihan ihmisen näköinen monta päivää. Eikä se föönaus maksa kuin 12€, vakiasiakas kun olen.

Jos löytäisin noin edullisen kampaajan, kävisin minäkin joka viikko. Ohut tukka on vaikea föönata itse. Paplareita käytän, mutta kyllä itsetunto nousee joka kerta, kun kampaaja laittaa tukan.

Vierailija
32/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 krt/vuosi. Nyt katsoin, että pitää mennä ja edellisestä kerrasta on 5,5kk. Mulla on pitkät, paksut ja hyväkuntoiset hiukset, jotka nyt olen värjännyt aika lähelle omaa sävyäni, joka on siis sellainen vaaleanruskea, mutta värillä vähän lämpöä (aavistus jotain kuparia tms., mutta melko luonnollisen värinen) + vaaleeta raitaa kirkastamaan. Ajan kanssa väri toki haalistuu, mutta tyvi ei näytä pahalta, kun on aavistuksen tummempi kuin värjätty osuus, mutta melko saman värinen. Haaroittuvat latvat sitten pakottaa kampaajalle.

Tietty hiukset on paljon paremman näköiset aina juuri kampaajan jälkeen kuin ennen sitä, mutta pitkien hiusten leikkaus+(moni)väri maksaa melkein 200e, niin ei viitsi kokoajan käydä. Hiukset on helpot näin (aamulla riittää kun harjaa) ja kun alkavat näyttää pahalta, voi pitää enemmän kiinni.

Vierailija
33/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kahdeksan viikon väleinä värjäämässä ja leikkaamassa hiukset. 

Vierailija
34/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 6 viikon välein. Juhlakampaus tarvittaessa. Permanentti on kaiken perusta, tehdään noin 3-4 kertaa vuodessa. Muuten leikkaus, vähän lisää kiharaa, kevyt väri tai värihuuhtelu. Hiusnaamiot ym hoidot kuuluu myös asiaan.

Mulla on vähän 20-30-luvun tyylinen kampaus, kiharaa alla ja laineita ja otsatukka.

Kampaajalle menee noin 5000-6000 vuodessa.

Hahaa, tuo on jo hauska!! Vai että 6000 euroa, vai millä rahayksiköllä summat olivat? Kruunuja? Joo, peruukki olisi halvempi, jos euroina.

Vierailija
35/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kerran vuodessa, ennen koronaa pari kertaa vuodessa. Väri ja leikkaus pitkiin hiuksiin maksaa n. 120-150€. Viimeksi kampaajalla käydessä kävi tosin sellainen katastrofi, että joutuu taas vaihteeksi kasvattamaan hiuksia ainakin vuoden ennenkuin pystyy menemään uudestaan.

Mä en aivan ymmärrä, miksi värjätä ollenkaan, jos tekee sen vain kerran vuodessa? Eikö se ole kuukauden nätti ja loput 11 kuukautta ylikasvaneen ja huolimattoman näköinen? Vai onko se väri niin lähellä omaa sävyä, että eroa ei näe kun hiukset kasvaa? Jos on, niin edelleen voimassa sama kysymys - miksi värjätä ollenkaan?

Vierailija
36/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en aivan ymmärrä, miksi värjätä ollenkaan, jos tekee sen vain kerran vuodessa? Eikö se ole kuukauden nätti ja loput 11 kuukautta ylikasvaneen ja huolimattoman näköinen? Vai onko se väri niin lähellä omaa sävyä, että eroa ei näe kun hiukset kasvaa? Jos on, niin edelleen voimassa sama kysymys - miksi värjätä ollenkaan?

Itselläni on lähellä omaa, tyvi ei pahannäkönen, ja värjään harvakseltaan, koska se silloin piristää kivasti. Ei viitsi piristyksen vuoksi tonneja käyttää vuodessa, niin siksi harvakseltaan.

Vierailija
37/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 2-3 kertaa vuodessa. Minulla on pitkät hiukset. En tykkää siitä kampaajalla käynnin jälkeisestä lookista. Menee pitkään, että hiuksiin tulee oma tuntu.

Vierailija
38/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2-3 kk välein, raitaa, sävytys, olaplex/k18 hoito ja leikataan. Väillä leikkautan latvoja.

Vierailija
39/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn 2-3 kertaa vuodessa. Minulla on pitkät hiukset. En tykkää siitä kampaajalla käynnin jälkeisestä lookista. Menee pitkään, että hiuksiin tulee oma tuntu.

vaihda kampaajaa, ei kuulu tuntua noin.

Vierailija
40/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti kävi työssä ollessaan kahdesti viikossa kampaajalla kuten Riitta Uosukainen ensin äiti, sitten Riitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän