Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa vuodessa käyt kampaajalla?

Vierailija
24.03.2022 |

Kevät saapuu ja tukka rehottaa. Kuinka usein/ säännöllisesti te käytte kampaajalla? Ja mitä hiuksillenne yleisimmin tehdään? Kiinnostaa toki myös, kuinka paljon vuodessa käytätte rahaa kampaamopalveluihin?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka 5-6 viikko.  Sama paikka jo monta vuotta.  Muy bueno. 

Vierailija
82/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaan ihan itse polvellani tupeen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 9-12krt vuodessa. Tavoiteolisi joka kuukausi, mutta välillä venyy kahdeksikin kuukaudeksi. Hiusmalli on chelseacut, eli osittain todellalyhyt.Ei vaan näytä hyvälle ylikasvaneena. Mulla on aina sama kampaaja jolla käyn, tota mallia on nin vaikeaa selittää aina uudelle. Kerralla leikkaus maksaa 45e. Eli siitä voi laskea,paljonko rahaa hiuksiin kuluu vuodessa.   toisinaan värjään, silloin lasku on 90e

Vierailija
84/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
85/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketään voi kiinnostaa se, kuinka monta kertaa vuodessa joku hänelle tuntematon käy kampaajalla ja kuinka paljon hän siihen käyttää rahaa. Mitä ihmettä hän tällaisella tiedolla tekee?

Vierailija
86/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ketään voi kiinnostaa se, kuinka monta kertaa vuodessa joku hänelle tuntematon käy kampaajalla ja kuinka paljon hän siihen käyttää rahaa. Mitä ihmettä hän tällaisella tiedolla tekee?

JOku turhamainen kun käy tuhlaamassa kampaajalla rahaa, haluaa tietää että ei ole ainut tollanen, voi niin oikeuttaa tuhlaamisensa.

Ja samalla vähän naureskella niille, jotka käy harvemmin tai halvemmalla.

Vierailija
87/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaahan se. Ilmeisesti melko monia, keskustelun aktiivisuudesta päätellen. Vaan mitä itse teen tällä tiedolla? Pääasiassa pohdin, jaksanko aloittaa värjäysrumban omaan hiusväriini. Nämä vastaukset antaa jonkin verran suuntaa sille, mihin varautua. Ap

Vierailija
88/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOku turhamainen kun käy tuhlaamassa kampaajalla rahaa, haluaa tietää että ei ole ainut tollanen, voi niin oikeuttaa tuhlaamisensa.

Ikävän kyyninen ajatus, ja valitettavasti meni päin honkia. Olen pienituloinen ja opiskelija. Ei ole tapana nauraa ihmisille. Ap

Vierailija
89/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen 4 kertaa vuodessa ja tasan 3kk väleissä. Luulin että tällä tavalla saisin kasvatettua hyväkuntoiset pitkät hiukset, pöh, aina leikkasivat liian lyhyeksi. 3 vuotta tein näin ja tukan pituus ei koskaan kasvanut. Lopetin kampaamoissa käynnin kun tuli curly girl trendi, koska tällöin ei haitannut vaikka tukka ei olisi tasaisesti leikattu koska oli kitaralla. En jaksanut ylläpitää tätä trendiäkuin alle vuoden ja siihen heti perään tuli Korona-aika joten olen viimeiset 3 v lyhentänyt latvoja itse ja nyt on sitten se pitkätukka vihdoin myös:) Kampaamossa käynti maksoi mulle siis aikaisemmin 4x25€=125€/v Joka ei ole huima määrä, mutta en koskaan ollut tyytyväinen kun leikkasivat liikaa latvoista vaikka kuinka lupasivat max3 cm lyhennystä.

Vierailija
90/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla ei ole varaa palveluihin. Voisi vastauksista päätellen olettaa että kahvilassa tai ravintoloissak7n käydään kerran viidessä vuodessa. Palvelujen pitäjät pysyy köyhinä koska vain ylempi keskiluokka käyttää näitä ylihinnoteltuja kampaamoita ja kahviloita.

Vierailija
91/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee väitöskirjan.

Vierailija
92/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen koronaa kävin noin neljä kertaa vuodessa tasoittamassa hiukset kampaajalla. Nyt en ole kahteen vuoteen käynyt.

Sama täällä, paitsi että korona alkoi juuri, kun oli tarkoitus mennä kampaajalle ja en jälkeen en ole käynyt.

Ja sen kyllä huomaa, valitettavasti.

Haen boosterin kohtapuoleen ja sitten rohkaistun katkaisulle ja muutenkin elämään vähän vapaammin.

Vierailija
93/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla ei ole varaa palveluihin. Voisi vastauksista päätellen olettaa että kahvilassa tai ravintoloissak7n käydään kerran viidessä vuodessa. Palvelujen pitäjät pysyy köyhinä koska vain ylempi keskiluokka käyttää näitä ylihinnoteltuja kampaamoita ja kahviloita.

Pidä turpas kiinni.  Noita palveluita on eri hintaisia, ja suuri osa hinnasta johtuu siitä, että yhteiskunta joutuu elättämään kaltaisiasi tyyppejä, joista on vain harmia ja kuluja. Ennen kuin auot päätäsi, ota edes selvää, asioista.

Vierailija
94/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa. Raidat, sävytys ja 5 cm pois on nyt ollu aika vakio tässä muutamien vuosien ajan. Itse välillä leikkaan otsista lyhyemmäksi. Se on mallia "ylikasvanut", joten ei oo niin justiinsa. Lisäksi colormaskilla pidän sävyä yllä.

Vierailija
95/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä taitaa tulla 21 vuotta kun olen viimeksi käynyt kampaajalla. Ei ole tarvetta. Pitkä tukka ja osaan sekä leikata, että kammata itse.

Vierailija
96/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaahan se. Ilmeisesti melko monia, keskustelun aktiivisuudesta päätellen. Vaan mitä itse teen tällä tiedolla? Pääasiassa pohdin, jaksanko aloittaa värjäysrumban omaan hiusväriini. Nämä vastaukset antaa jonkin verran suuntaa sille, mihin varautua. Ap

Teetkö muutkin päätökset elämässä, vauva palstan vastauksien antaman suuntiman perusteella?

Vierailija
97/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3

Vierailija
98/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vastenmielinen, katteellinen oilio. Kuvaat omaa sisintäsi ja omia reaktioitasi. Aloittajasta et pysty sanomaan mitään, koska et ole normaali, etkä tiedä, mitä normaalit ihmiset ajattelevat.  He eivät ole tuollaisia saastapäitä kuin sinä.

Vierailija
99/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö muutkin päätökset elämässä, vauva palstan vastauksien antaman suuntiman perusteella?

Jos aihe kiinnosta sinua, niin ole hyvä ja poistu.

Vierailija
100/111 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerta - 07, sitten olenkin youtube-tutoriaalien turvin itse saksinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme