Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa vuodessa käyt kampaajalla?

Vierailija
24.03.2022 |

Kevät saapuu ja tukka rehottaa. Kuinka usein/ säännöllisesti te käytte kampaajalla? Ja mitä hiuksillenne yleisimmin tehdään? Kiinnostaa toki myös, kuinka paljon vuodessa käytätte rahaa kampaamopalveluihin?

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kampaajalla varmaan pian kymmeneen vuoteen.

Tukka on pitkä ja hyväkuntoinen, itse tai tytär leikkelee silloin tällöin huonoja latvoja. Siinä se.

Omaan erittäin hyvän ja voimakkaan hiustenkasvun. Jos yrittäisin sitä jonkinlaisessa kuosissa pitää, joutuisin hyppäämään kampaajalla joka kuukausi vähintään.

Niin että on saanut kasvaa rauhassa. Pidän kiinni joko nutturalla tai muulla tavalla ylös kiinnittäen. Auki on hankala pitää koska roikkuu tiellä ja kesällä on kuumakin.

Vierailija
2/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa kävin noin neljä kertaa vuodessa tasoittamassa hiukset kampaajalla. Nyt en ole kahteen vuoteen käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ollenkaan. En tykkää istua siellä. En vain ole löytänyt kampaajaa, jonka käsissä viihtyisin. Leikkaan ja värjään itse puolipitkät hiukseni.

Vierailija
4/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
5/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

O €, itse sävytän ja tytär leikkaa latvat.

Pitkät hiukset.

Vierailija
6/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa kävin ennen koronaa. Sitten tuli etätyöaika ja tukka oli kamala. Nyt olen palannut toimistolle ja tiistaiaamuisin käyn kampaajalla - olen taas nätti!

Vierailija
7/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa käy tasoituttamassapitkän tukan latvat.

Vierailija
8/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa kävin ennen koronaa. Sitten tuli etätyöaika ja tukka oli kamala. Nyt olen palannut toimistolle ja tiistaiaamuisin käyn kampaajalla - olen taas nätti!

Kerran viikossa? Jos tuolla tahdilla leikkaa hiuksia, kohta on enää pelkkä kalju kiillotettavana. 

Vierailija
9/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vuodessa

Vierailija
10/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa olin työssä, jossa piti olla asiallisen näköinen. Kävin kampaajalla vähintään kuuden viikon välein ja hiuksiini laitettiin tyviväri.

Korona muutti työnkuvaa paljon ja pääsin värikierteestä pois. Nyt käyn noin 3 kk välein kampaajalla tasaamassa latvat lähinnä. Hiukseni ovat extrapitkät.

Vierailija
11/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa? Jos tuolla tahdilla leikkaa hiuksia, kohta on enää pelkkä kalju kiillotettavana. 

Leikataan viiden viikon välein, pari kertaa vuodessa laitetaan raidat. Normijuttu on pesu ja föönaus.

Vierailija
12/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyviväri + sävytys, keratiinikäsittely ja latvojen trimmaus parin kk välein. 

Vierailija
13/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää ollenkaan. Hiukseni on joka kerta leikattu tavalla, joka ei sovi hiustyypilleni.

Miksi maksaisin lähes 100 euroa siitä, että lähden itku silmässä liikkeestä pois?

Vierailija
14/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on värjäämättömät pitkät hiukset, niin käyn lähinnä silloin, kun alkaa kampa tarttua kiinni latvoihin :-) Eli n. kolmen kuukauden välein käyn leikkauttamassa kuivat latvat pois, välillä hurahtaa pitempäänkin. Malliin leikatun / värjätyn tukan kanssa piti laukata kampaajalla max 6 viikon välein.

Vierailija
15/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on todella ongelmaiset hiukset, jos noin usein pitää käydä kampaajalla. Tai sitten sinulla ei ole omia käsiä tai asut jossakin Vinkuintiassa.

Vierailija
16/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn noin 3kk välein. Leikkaus ja väriä. Mulla on otsatukka, joka kasvaa tuon ajan jälkeen mahdottomaksi. Pitkät hiukset.

Vierailija
17/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan. Itse leikkaan ja värjään hiukseni.

Vierailija
18/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa käyn leikkaamassa/siistimistä,paksu tukka joka kasvaa nopeasti ulos mallista. Noin 40e kerta.

Vierailija
19/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa vuodssa.

Vierailija
20/111 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikataan viiden viikon välein, pari kertaa vuodessa laitetaan raidat. Normijuttu on pesu ja föönaus.

Jos minulla laitettaisiin pari kertaa vuodessa raidat, niin sen puolen vuoden jälkeen raidat lähtisivät jo 10 cm päästä jakauksesta. Osaan pestä hiukseni onneksi ihan itse ja fööniä en käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä