Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko perhepäivähoitaja jättää hoitolapset viemättä

Vierailija
02.10.2006 |

seurakunnan järjestämiin joulukirkkoihin tms. kun hän itse ei kuulu kirkkoon? Näin ilmoitti meidän hoitaja että on asia.

Monikulttuuriset jutut jne. otetaan kyllä päiväkodeissa huomioon mutta pph ei ota huomioon edes peruskasvatusta kun ei itse usko.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan varhaiskasvatussuunnitelmat jää kyllä täysin sanahelinäksi jos päiväkodit vaan toteuttaa niitä käytännössä.

Sanoin suoraan että hoitaja köyhdyttää lapseni varhaislapsuutta näin toimimalla. Jos olisimme saaneet sen haluamamme päiväkotipaikan, asiat olisivat ihan toisin.

ap

Vierailija
2/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat uskomattoman laiskalta, tai sitten tää on provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden tehtävähän se on...

Vierailija
4/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kuuluu järjestää toimintaa omassa kodissa ja pihapiirissä. Kuka ottaa vastuun jos pph lähtee ajamaan omalla autolla hoitolapsien kanssa kirkkoon ja matkalla ajaakin kolarin ja joku lapsista kuolee??? Kuka on syytteessä? Näitä vastuu kysymyksiä voi aina miettiä!

Vierailija
5/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä asut mutta meidän varhaiskasvatussuunitelmassa ei ole uskontokasvatusta osana päivähoitoa. Halutessa voimme sitä toteuttaa vanhempien luvalla mutta ei ole pakko.

Vie itse lapsesi joulukirkkoon! Niin moni muukkin tekee. Itse vien lapset aina kummien kanssa joulukirkkoon tai kuuntelemaan joululauluja kirkkoon. Pyhäkoulukin vois olla isommalle ihan kiva.

Vierailija
6/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee miettiä että ehdottaisn josko lapset jäisi siltä retkeltä pois. Elämänkatsomuksellinen tärkeä asia;)

Vierailija
7/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan niin etttä sinua vieläkin harmittaa se päiväkotipaikan ohi suun meno, että keksimällä keksit kaikenlaista negatiivista hoitajasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi