Ystäväni 6:lla raskausviikolla, käyttää mammavaatteita ja ihastelee vauvamasuansa...
Olen ilkeä kun näin lavertelen, mutta eihän RASKAUSmaha voi vielä näkyä... turvotusta mitä lie... ja ei siis ole todistetusti pidemmällä kuin tuolla kuudennella viikolla. Itse olen samoilla viikoilla ja pidän turvonneen vatsani vielä ihan " omanani" ...
Kommentit (7)
On ollut pakko luopua kireimmistä farkuista, kun alavatsaa alkaa särkemään inhottavasti. Mammavaatteita en sentään käytä :D
kuulosti vaan niin esikoistaan odottavan touhulta.
mutta voihan olla että maha kasvaa nopeammin mutta mammavaatteet on silti liioittelua. ja kovin iso ei rv 6 voi maha mitenkään olla, turvotusta vain
kun vaan mahdollista! Ja onhan sitä turvotusta monilla jo heti alussa niin etteivät entiset tiukat housut oikein mahdu.
Siellä on ilmaa ja ties mitä muuta ja pelkään oikeasti, että joku arvaa kohta, kun en nyt ihan vielä tahtoisi kuulutella.
Minua ei tosin houkuta vähääkään lelliä ja esitellä tätä möhöä, ei sitten vähääkään, koitan aina puristaa sen jonnekkin näkymättömiin:)
Ystäväsi on onnellinen, innostunut, jännittynyt ja siksi hössöttää. etköhän sinä sen kuitenkin kestä, vai...?
Mitä väliä?