Jätättekö sukujuhlia väliin sen takia, että ette jaksa selittää omasta surkeasta elämästänne menestyvämmille sukulaisille?
Kommentit (15)
Kuka sinut pakottaa kertomaan muille asioistasi yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
No eihän sukujuhlissa muuta tehdäkään kuin kysellä toistensa kuulumisia.
Joo, jätän väliin. En vaan jaksa olla sosiaalinen, enkä vastata yksityiselämään liittyviin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sukujuhlissa muuta tehdäkään kuin kysellä toistensa kuulumisia.
Ja suutaan ei sitten saa auki sanoakseen ettei asia kuuluu kyselijälle?
En.
Eikä suuremmissa sukujuhlissa ehdi edes usean kanssa jutella.
Eikä ihmisiä loppujen lopuksi kiinnosta muiden asiat, ei edes sukulaisten, jos ei olla missään elämän vaiheessa sen ihmeemmin läheisiä oltu.
Kohteluaisuudesta saattavat jotain kysäistä, ja aina niihin kysymyksiin voi vastata ympäripyöreästi.
Sukujuhlissa olen aina niiden läheisempien kanssa, eli veljeni perheen kanssa.
Istutaan samassa pöydässä, ja jututan heidän lapsiaan ja juttelen kälyn kanssa.
Ja tottahan puhun ja oleskelen vanhempienikin kanssa.
Minusta on virkistävää käydä noissa jutuissa, kun itse olen sinkku eikä omaa perhettä ole.
Saa syödä hyvin ja kakkukahveja, ja jutella. Tosin juhlissa käynti edellyttää aina
pitkähköä junamatkaa. Yövyyn vanhempieni luona, tai veljen luona ja joskus hotelleissa, jos muut läheiset joutuvat tulemaan juhliin kaukaa.
Naimaton vieläkin 45 vuotiaana? Työtönkin edelleen? (Homo. Luuseri. tirsk tirsk hihihihi)
😕😈
Ei meillä ainakaan mitään menestysvertailuja tehdä
Mä jätän sukujuhlat väliin jo ihan sen perusteella, että sukulaisiaan ei voi valita, ystävänsä voi 👍🏻
Ei ole sukujuhlia. Millaisiin juhliin sinut, ap, kutsutaan ja kuinka usein?
Meidän suvussa ei ole tapana pitää sukujuhlia.
Olen hirveän laiska lähtemään sukujuhliin, mutta jos saan aikaiseksi mennä niin viihdyn kyllä. En usko, että ketään erityisemmin kiinnostaa kuin omat asiansa.
Minulla on oikein hyvä elämä monella mittapuulla, mutta ei minun tarvitse asioistani sukulaisille raportoida. En kysele muilta mitään ihmeempiä ja en vastaa muille mitään kummallista ja kaikki tietävät sen kyllä hyvin. Jos yleensä viitsin mennäbsukujuhliin, niin juttelen siellä vain keveistä aiheista ja se riittää hyvin. Jos joku yrittää kysellä jotain, niin katson kyselijää silmiin levollisesti pienesti hymyillen ja pidän suuni kiinni. Yleensä kukaan ei enää sen jälkeen kysele, kun oma kysymys on jäänyt ilmaan vastaamattomana.
N49
Kaikkein kamalampia on häät, joissa on neronlaimeuksena keksitty laittaa sulhasen ja morsiamen puolen vieraat sekaisin pöytiin, että hih-hih, tutustuvat sitten toisiinsa!
Ketä v.ttu kiinnostaa tutustua ihmisiin, joita ei todennäköisesti ikinä enää tapaa?
En. Mutta jätän siksi, että en jaksa selittää luusereille menestyksekkäästä elämästäni. Helmiä sioille.
Jos ois sukua ja juhlia niin varmaan jättäisin.