Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyysi kuntosalilla käymttömyyteesi?

Vierailija
06.09.2015 |

Kerro.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää hikoilla muiden nähden, kuvittelen että minua tuijotetaan salilla vaikka tiedän kyllä että tuskin kukaan kyylää.

Vierailija
82/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tykkää. Turhaa hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse tekosyitä siihen, ettei minua huvita pätkääkään.

Vierailija
84/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä haisee ja miksi pitäisi käydä? mun työ on fyysistä, siinä tulee suositeltu annos liikuntaa/päivä ja kun kroppakin on kunnossa niin miksi pitäisi sinne mennä itseänsä rääkkäämään?

Vierailija
85/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tekosyitä. En pidä kuntosalilla käymisestä,,minusta se on äärimmäisen tylsä harrastus. Harrastan yhtä joukkuepeliä, kestävyysjuoksua ja ratsastusta.

Vierailija
86/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varaa eikä vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
87/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu on yliarvostettua. Kunnon arkiliikunta kunniaan!

Vierailija
88/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan liikuntaa.

Vierailija
89/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkeilen, uin ja kuljen työmatkat pyörällä( 20 km päivässä). Se riittää. Käyn joskus salilla kahvakuulassa ja spinningissä mutta liikun mielummin raittiissa ilmassa ilmaiseksi omaan tahtiin kun maksan hikoilemisesta tupaten täyteen ahdetussa hieltähaisevassa bunkkerissa. Happi meinasi välilä loppua ko ne tunnit on niin tumpattu täyteen. Painonnostelu oli taas tylsää. Jatkan vanhaan malliin.

Vierailija
90/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa :-)

Vierailija
91/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylällä ei ole salia, eikä minulla ole aikaa tuhrata koko iltaa siihen että matkustaisin kaupunkiin salille, treenaisin ja tulisin takaisin. Käyn kahdesti viikossa 8 km:n sauvakävelylenkillä, teen yhden koko kehon lihaskuntotreenin kotona ja yhden tunnin joogatreenin. Kuvittelen tämän riittävän arkiliikunnan ohella normaalin kunnon ylläpitoon.

Ai niin, ja olen 30 kg ylipainoinen joten kukaan ei kuitenkaan usko että teen vapaa-aikanani muuta kuin makaan perse homeessa sohvalla syömässä sipsiä. Ihan sama...

Vierailija
92/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vittuakaan, eikä se ole tekosyy. "What's your excuse?", ihanaa propagandaa.

Vierailija
93/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:29"]

Tekosyy? Ei kiinnosta. Ulkoilen luonnossa ja uskon, että se pitää lihakseni tarpeeksi hyvässä kunnossa. Ei mulla ole tarvetta kiinteyttää persettä tai saada näkyviä vatsalihaksia.

Kuntosali on tämän hetken muoti-ilmiö, parin vuoden päästä se on taas jotain muuta...

[/quote]

No en nyt niin tiedä muoti-ilmiöstä. Olen kulkenut salilla vuodesta-82 ja kyllä silloin jo salilla aika täyttä oli. Kyllä tämän päälle 30 vuotta on salilla porukkaa ollut aina kiitettävästi

Vierailija
94/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi maksaa vuodeksi etukäteen n.500€. Ei ole varaa maksaa kerralla. Eivät hyväksy kuukausiveloitusta koska mulla ei ole luottotietoja. Mulla on vakituinen työpaikka.

Vierailija
95/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Salit on epävarmojen ihmisten pousauspaikkoja.

Vierailija
96/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi julkinen terveydenhoito vähenee, joten JOKAISEN ON OTETTAVA VASTUU omasta terveydestään ja kunnostaan. Kun lihasmassa häviää vähintään 1 prosenttiyksikön vauhdilla jo 30-vuotispäivän jälkeen, niin eipä sitä 80-vuotiaalla liikkumattomalla, joka on vielä usein rasvainen eli ylipainoinen, ole. Sydänkin on lihas, joten ei se tyhjästä parane ja toimi. Ihmiset eivät vaan tajua tätä. Kukaan ei voi ennustaa elämänsä pituutta, mutta elämän laadun voi pitkälti määrätä käyttämällä aivojaan ja liikkumalla. Toki muukin liikunta on tärkeää ja välttämätöntä, kuntosali on yksi tärkeistä, jota on vaikea korvata kotijumpilla.

Miksihän 70-vuotiaat näyttävät samanlaisilta pötkylöiltä, riippumatta ovatko naisia vai miehiä? Siksi, että lihakset ovat surkastuneet ja ravintokin on mitä sattuu.  

Vierailija
97/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikea syy: en maksa 8e/kerta kämäsestä uimahallin kellarista missä ei ole ilmanvaihtoa ja laitteitakin alle kymmenen. Paremmalle salille matkaa 40km/suunta - en todellakaan perheellisenä vietä iltojani salilla ja autossa. Minulla on autotallissa penkki, hauispenkki ja isompi tanko kyykkäykseen - niitä käytän jos tarpeelliseksi näen.

Vierailija
98/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää huvita. Into lopahti treenien seurauksena tulleeseen nivelrikkoon.

Vierailija
99/99 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täältä pesee: minulle kuntosaliliikunta on ankeaa ja pysähtynyttä. Se ei vain ollut minua varten. Istun aloillani nostelemassa painoja, ja siirryn toiseen laitteeseen istumaan ja nostelemaan painoja. Juoksen paikallani juoksumatolla. Pyöräilen pyörällä, joka ei liiku minnekään. myönnän: minun motivaationi ei riitä tuijottamaan harmaita seiniä ja tekemään monotonisia, raskaita liikkeitä. Anteeksi, te kuntosaliharjoittelun nimeen vannoneet!

Minulle liikunnan täytyy olla virikkeellistä ollakseen innostavaa. Jos lenkkeilen, haluan nähdä maisemia. Jos pyöräilen, haluan, että pyörä liikkuu. Ylipäätään haluan, että sillä liikkumisella on jokin muukin funktio kuin se, että lihakset kasvaa. Hyvää seuraa, kauniita maisemia, kulkemista paikasta A paikkaan B... Kuntosaliharjoittelu ei vain tarjoa minulle minulle merkityksellistä syytä, miksi maksaisin ison hinnan ja menisin sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän